کد خبر: ۳۷۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۸۴ - ۱۵:۳۰

هوينس: حضور در تهران هديه بايرن به كريمي و هوادارانش بود

آفتاب‌‌نیوز : اولي هوينس  افزود: بازي روز جمعه گذشته در ورزشگاه آزادي كه منجر به پيروزي 2 بر يك بايرن مونيخ برابر پرسپوليس شد، در حكم يك هديه براي علي كريمي و دوستدارانش از سوي باشگاه در نظر گرفته شد.
وي كه به پرسش هاي خبرنگار فارس پيش از ترك اين شهر اماراتي به قصد بازگشت به مونيخ پاسخ مي‌داد، اظهار داشت: باشگاه بايرن خرسند است كه توانسته از راه برگزاري يك مسابقه اينچنين هديه‌اي دهد. اميدواريم بازي روز جمعه گذشته مورد پسند هواداران كريمي واقع شده باشد.
هوينس گفت: از ابتداي فصل جاري بوندس ليگا كه كريمي از تيم الاهلي امارات به جمع ما پيوست، همواره در بايرن شاهد تلاش‌ها و كوشش‌هاي مثالزدني او بوديم. ديديم علي چه فوتباليست با شخصيت و با وقاري است كه براي اعتلاي تيمش تا سر حد توان مي‌كوشد و مي‌جنگد. به همين دليل اين نكته مهم و اساسي براي بايرن ثابت شد.
وي افزود: به همين دليل همواره در مونيخ دنبال راهي مي‌گشتيم تا اين تلاش‌ها را جبران كنيم. درست است كه در عرصه فوتبال، حرفه‌اي فعاليت مي‌كنيم؛ اما درك مي‌كنيم دل كداميك از بازيكنان با ما هست و كداميك نيست. علي كريمي يكي از آنها بود كه در بايرن دل براي بايرن تپش داشته و آن را در ذهن خود حفظ كرديم.
هوينس ادامه داد: با در نظر گرفتن اين نكته و آگاهي قبلي، وقتي پيشنهاد بازي مقابل پرسپوليس در ورزشگاه‌ آزادي تهران را دريافت كرديم، درنگ نكرديم. آنموقع فهميديم چه شانس خوبي براي جبران زحمات طاقت فرساي علي كريمي در بايرن داريم.
وي گفت: با خود گفتيم بهتر است پيشنهاد بازي با پرسپوليس را قبول كنيم چرا كه از انجام اين بازي به منفعت هاي بسياري مي‌رسيديم. به عنوان مثال در بخش مالي، بازي با پرسپوليس خيلي جاذبه داشت و از لحاظ فرهنگي و معنوي نيز ما را به اهدافي كه داشتيم، مي‌رساند.
مهاجم سابق تيم‌هاي ملي فوتبال آلمان و باشگاه بايرن كه بيش از دو دهه است سمت مدير اين تيم را بر عهده دارد، افزود: با در نظر گرفتن همه اين موارد، پذيرفتيم بايرن را به تهران بياوريم و مشكلات سفر را هم تحمل كنيم.
هوينس اظهار داشت: با دريافت پيشنهاد ديدار برابر پرسپوليس همه مسئولان و مديران بايرن اتفاق نظر داشتند، اين بازي برايمان بسيار سودمند است. حتي از بعد ورزشي پس از چندين روز انجام تمرينات طاقت فرسا در دوبي، انجام بازي با پرسپوليس مي‌توانست كمك شاياني به ما كند.
او ادامه داد: به همين دليل حتي ظهور مشكلات سياسي هم نتوانست مانعي در راه دسترسي به هدفي كه داشتيم شود چرا كه گفتيم به ايران مي‌رويم. سرانجام هم آمديم و مستحكم و پابرجا هم باقي مانديم و از اين بابت بسيار اظهار خوشحالي مي‌كنم.
وي خاطر نشان ساخت: الان كه چند روزي از انجام بازي با پرسپوليس گذشته، هيچ يك از اعضاي بايرن احساس پشيماني از آمدن به تهران را ندارند.
وي تصريح كرد: به همين دليل آينده‌اي را مي‌بينيم كه باز تكرار مي‌شود و در آن باز هم مسافر حضور در ايران مي‌شويم.
مدير تيم بايرن گفت: البته در آينده سعي مي‌كنيم مدت طولاني‌تري در ايران بمانيم و دست به رقابت با ساير تيم ها بزنيم.
او گفت: يك نكته كه در همان ساعات محدود حضور بايرن در تهران برايمان مشخص شده، اين بود كه فهميديم بايرن در ايران چه جايگاه حمايتي خوبي دارد. به همين دليل ايران را به جمع فهرست كشورهاي آسيايي دوستدار بايرن اضافه مي‌كنيم و اميدواريم در اينده بتوانيم همكاري مشترك بهتري داشته باشيم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین