کد خبر: ۳۷۸۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹

پوردستان: تحریم‌ها تاثیری بر قدرت موشکی ایران ندارد /سیاری: امسال رزمایش موشکی داریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: تحریم‌های دشمنان هیچ تاثیری در قدرت دفاعی و موشکی ایران نخواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: مردم ایران با برگزاری اینگونه راهپیمایی ها قصد پشتیبانی از ملت شریف فلسطین را داشته و می خواهند نشان دهند که پیامی که فرمانده معظم کل قوا بیان فرمودند که تا 25 سال آینده ما شاهد کشوری به نام اسرائیل نخواهیم بود، ان شاالله محقق خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات اسرائیل در جهت محدود کردن عملیات موشکی ایران گفت: با وجود اینکه 37 سال است تحت فشار زورگویان هستیم، اما ما همواره متناسب با خواست فرماندهی معظم کل قوا حرکت خود را ادامه داده ایم.

به گزارش میزان، پوردستان با بیان اینکه تحریم های دشمنان هیچ تاثیری در قدرت دفاعی و موشکی ایران نخواهد داشت ادامه داد: هر چه اسرائیل حلقه‌های محاصره را بیشتر کند و تحریم ها را تنگ تر کند نه تنها در عرصه موشکی بلکه در سایر حوزه علمی که مورد نظر یک کشور قدرتمند است، جمهوری اسلامی با سرعت هر چه بیشتر پیش می رود و کشورهای هم پیمان خود و کشورهای مسلمان را تحت حمایت و پشتیبانی خود قرار می دهد.

همچنین باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم روز جهانی قدس درباره رزمایش‌های نیروی دریایی ارتش عنوان داشت: در سال جاری رزمایش ولایت 95 را داریم که در زمستان  برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رزمایش‌های در حوزه‌های و ابعاد از جمله موشکی، جنگ الکترونیک، سطحی و زیرسطحی برگزار شده و برگزار خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در باره پیام جهانی قدس گفت: پیام روز جهانی قدس بیداری ملت است و ملت در صحنه حضور خواهد داشت. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
0
0
اقای پور دستان به حقوق مون ی نگاه کنید خیلی کمه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین