کد خبر: ۳۷۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۸۴ - ۱۸:۱۱

پخش تصویر قربانی،دل راننده فراری را به رحم آورد!

آفتاب‌‌نیوز : سينگ راننده فراري يك سانحه جاده اي كه موجب قتل دختر دانشجويي شده بود پس از هشت روز با ديدن تصوير جسد اين دختر در بيمارستان تصميم گرفت خود را معرفي كند.

حادثه به اين ترتيب اتفاق افتاد كه پس از برخورد خودروي سينگ با "ابيگيت" قرباني حادثه او چندين متر به هوا پرتاب شد و سپس با سر به زمين خورد.متاسفانه دختر از ناحيه سر به شدت آسيب ديد اما راننده از شدت دستپاچگي پس از وقوع جرم از صحنه حادثه متواري شد.

او پس از هشت روز با ديدن تصوير جسد اين دختر در روزنامه نزد پليس رفت و به جرم خود اعتراف كرد. پليس انگليس در اين رابطه گفت: سينگ از نظر بينايي مشكل دارد و بايد حين رانندگي از عينك استفاده مي نمود در حالي كه حين وقوع حادثه عينكي به چشم او نبود به اين ترتيب به جرات مي توان گفت علت وقوع حادثه ضعف ديد راننده بوده است.

مادر 47 ساله ابيگيت نيز انگيزه خود را از چاپ تصوير جسد دخترش در روزنامه اين گونه بيان كرد: مي خواستم راننده متواري نيز حس از دست دادن دختر نازنيني مثل ابيگيت را تجربه كند تا شايد دلش به رحم آيد.

براساس قوانين انگليس، حداقل مجازات چنين مجرماني 14 سال حبس است. اين در حالي است كه چون سينگ خود را معرفي كرده بود 10 سال از مجازاتش كاسته شده و به چهار سال رسيده است. 

شایان ذکر است؛ هنوز ميزان محكوميت اين مرد به طور دقيق مشخص نيست و تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین