کد خبر: ۳۷۹۲۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

استفاده ابزاری تلویزیون از قلقلی / «سکوت می‌کنم»

شهرام لاسمی مجری محبوب کودکان که بیش از 5 سال است در تلویزیون حضور ندارد، از استفاده‌ی ابزاری تلویزیون از او فقط در برخی مناسبات و نوع پیشنهاد برای حضورش انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
قلقلی

شهرام لاسمی کاراکتر «قلقلی»- شخصیت به یاد ماندنی محبوب کودکان ـ در گفت‌وگویی با ایسنا از این بی‌مهری تلویزیون انتقاد کرد و گفت: سالهاست تلویزیون به من کار و آنتن نمی‌دهد اما زمانی که مناسبتی می‌شود، می‌گویند باید در مناسبت‌ها پخش زنده داشته باشید و از من استفاده ابزاری می‌کنند.

او با بیان این که این روزها فعالیتی در تلویزیون ندارد، با ابراز تاسف، گفت: بهتر است که سکوت کنم.

این مجری خاطرنشان کرد: وقتی پدر و مادرها مرا می‌بینند، به من ابراز محبت می‌کنند و می‌گویند قلقلی خاطرات کودکی‌مان است و آن زمان حکم «عموپورنگ» را برایمان داشت اما من به عنوان یک مجری برنامه‌های کودک 5 سال است که بیکارم! در حالی که واقعا دوست دارم برای بچه‌های نسل امروز هم وظیفه‌ام را انجام دهم.

لاسمی ادامه داد: متأسفانه یکی از اشکالات کار ما در حوزه کودک این است که به افرادی بها می‌دهند که بیش از حد و اندازه روی آنتن بوده‌اند.

او در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود در پاسخ به این پرسش که آیا این روزها پیشنهادی از شبکه کودک برای همکاری داشته‌اید؟ گفت: اگر پیشنهادی برای حضورم در برنامه‌های کودک شود، حتما قبول می‌کنم چرا که دوست دارم برای بچه‌های امروزی کار کنم. شبکه کودک کارتون‌های قدیمی، کارتون‌هایی که حتی ما خودمان کودک بودیم آنها را می‌دیدیم را پخش می‌کند، از این نظر برایم جالب بود.

این مجری سپس با انتقاد از تغییر ساختار مدیریتی در صدا و سیما مطرح کرد: چرا تعدادی از مدیران را از این شبکه به آن شبکه می‌چرخانند همه اینها ضربه است و تا کی این جابجایی‌ها ادامه دارد؟! چرا نمی‌گذارند کسانی که در تلویزیون کار بلد هستند به کارشان ادامه دهند؟! ما مدیران زیادی داشته‌ایم که شبکه‌های پرمخاطبی را به ثمر رسانده‌اند، متاسفانه مدیرانی که کاربلد هستند در تلویزیون کمتر هستند.

این مجری محبوب در عین حال از همکاری‌اش در مجموعه رمضانی که قرار است سال آینده در شبکه 3 سیما ساخته شود خبر داد.

شهرام لاسمی در پایان درباره همکاری‌اش با شبکه «پویا» یادآور شد: پیش از این قرار بود جلسه‌ای با قائم مقام شبکه پویا داشته باشم اما هنوز میسر نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
3
متاسفم برای این وضع مدیریتی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین