کد خبر: ۳۸۰۳۳۹
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
آگهی جديد مزايده عمومی متهم پرونده نفتی منتشر شد

مزايده ١٠٥٤٣‌ميليارد‌ی اموال بابک‌‌زنجانی برای پرداخت بدهی ٩‌هزار‌ميليارد‌‌تومانی+جدول

تابستان براي متهم نفتي با مزايده اموال گره خورده است. از آپارتمان معروف خيابان فرشته تا ويلاي كلاردشت و حتي ملك پر سر و صداي ١٦هزار متري ايران زمين. اينها روزگاري براي معرفي بابك زنجاني به عنوان يك ميليارد در رسانه‌ها معرفي مي‌شد.
آفتاب‌‌نیوز :
اين‌بار اما اين ليست در رسانه‌ها منتشر شده است تا شايد بتواند بدهی ٩ هزار ميليارد تومان او را صاف كند. قيمت‌هاي پايه مزايده بالاست. مزايده ١٠٥٤٣‌ميليارد‌تومانی اموال بابک‌‌زنجانی برای پرداخت بدهی ٩‌هزار ميليارد‌ی+جدول١٢ قلم ملك است كه هر كدام از آنها به تنهايي ارزش بالايي دارند. حالا جمع كل قيمت‌هاي پايه مزايده به زور به ١٠٥٤٣ ميليارد تومان مي‌رسد تا بابك زنجاني براي صاف كردن بدهي‌اش همچنان راه طولاني داشته باشد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، ملك ايران‌زمين و آپارتمان ولنجك و حتي آپارتمان برج تهران بخشي از ليست جديد اموال بابك زنجاني است كه براي مزايده در روزنامه رسمي منتشر شده است. ١٢مورد از دارايي‌هايي كه متقاضيان خريد آن تا ٢٩ تيرماه فرصت مراجعه و تماس دارند. اين مزايده شايد يك مزايده ميلياردي باشد اما هنوز ميلياردها تومان تا صاف كردن يك بدهي فاصله دارد. متراژ‌هاي بالا و قيمت‌ها هنوز هم نتوانسته‌اند به ياري متهمي بيايند كه اين روزهايش را به انتظار تجديدنظر در حكم اعدامش است.

مزايده اول هزار و ٤٥٢ ميليارد تومان

نخستين مزايده اموال بابك زنجاني دو سال پيش قيمت‌گذاري شده بود. ٢٧ قلم از املاك او در آن مزايده قيمت‌گذاري شده بود كه بر اساس آن، ويلاي پنج هزار متري در لواسان، هتل‌هاي بين‌المللي در قشم و كيش، يك واحد آپارتمان ٤ ميلياردي در خيابان وليعصر، مجتمع تجاري ٢٦ هزار متري در حوالي پارك وي به ارزش ٢٦٠ ميليارد تومان و چندين خودرو از مهم‌ترين اموال بابك زنجاني در اين مزايده به معرض فروش قرار داده شده بود. 

همچنين مجتمع تجاري به ارزش ١٤٠ ميليارد تومان در حوالي ونك، مجتمع مسكوني به ارزش ٦٠ ميليارد تومان در خيابان باهنر، سه هتل در جزيره كيش به ارزش ٢٣٠ ميليارد تومان و يك هتل نيمه ساخته در جزيره قشم به ارزش ١٤٠ميليارد تومان از ديگر اموال بابك زنجاني است كه در اين مزايده به معرض فروش گذاشته شده بود. خبر اما تنها در حد آگهي مزايده بود و پس از آن آنچنان خبري در مورد پايان اين مزايده نيامد. اين مزايده زمستان گذشته با واكنش وكيل متهم نفتي مواجه شد و رسول كوهپايه‌زاده در مورد آن گفته بود: «قرار بر اين بود كه اگر بدهي‌ها از سوي موكلم پرداخت شود اموال وي مسترد شود.» كوهپايه‌زاده با بيان اينكه تلاش زنجاني براي پرداخت بدهي‌ها به شركت نفت ادامه دارد تصريح كرد: انتظار ما اين است كه تا مشخص شدن وضعيت پرداخت بدهي‌ها و صدور راي قطعي، از فروش اموال موكلم جلوگيري شود. وكيل متهم رديف اول پرونده نفتي افزود: اگر فروش اموال موكلم به معني رد مال است كه بايد بگويم هنوز حكمي صادر نشده كه رد مال صورت گيرد، بنابراين مزايده اموال زنجاني تا پيش از صدور راي نهايي معني ندارد» اين واكنش وكيل بابك زنجاني درست پس از آن بود كه مسوول مطالبات وزارت نفت خبر از آغاز فروش اموال اين متهم داده بود.

مزايده ١٠٥٤٣ ميلياردی

اين حالا دومين مزايده اموال بابك زنجاني است. مزايده‌اي كه بخشي از جنجالي‌ترين اموال او در آن قيمت‌گذاري شده است. اموالي كه شايد از طريق همان‌ها اسم و رسمش به همه جا كشيده شد. متهم نفتي همچنان به اميد آزادي به قيد وثيقه‌اي است كه قوه قضاييه هم مبلغ آن را ١٠ هزار ميليارد تومان اعلام كرده است. حالا اموال او به فروش مي‌رود تا مشخص شود كه بدهي او صاف مي‌شود يا نه؟ موضوعي كه خيلي از مقامات دولتي پيش از اين نسبت به آن ابراز نااميدي كرده بوده و معتقد بودند كه اموال بابك زنجاني جوابگوي بدهي‌هاي او نيست. 

با اين حال آگهي مزايده عمومي بخشي از اموال بابك زنجاني، متهم بزرگ نفتي شامل املاك اداري، مسكوني، تجاري، خدماتي منتشر شد. در آگهي جديد مزايده عمومي اموال بابك زنجاني به ليستي از ١٢ دارايي به فروش گذاشته شده او اشاره شده و نحوه فروش اين اموال شرح داده شده است. 

بر اساس آگهي مزايده عمومي، شركت بازرگاني توسعه پايدار آسمان كيش در نظر دارد، ملك ايران زمين، ملك خدامي، ساختمان خيابان دولت، ساختمان چهل كتاب، ساختمان جماران، آپارتمان برج تهران، مغازه‌هاي پاساژ سجاد، آپارتمان خيابان فرشته، آپارتمان ولنجك، ويلاي كلاردشت، ملك هشترود و ملك ايرتويا را با كاربري‌هاي تجاري، اداري، تفريحي ورزشي و هتل، خدماتي و مسكوني به فروش برساند. طبق اعلام شانا، متقاضيان مي‌توانند جهت خريد و دريافت اسناد و شرايط مزايده، از تاريخ انتشار آگهي تا ساعت ١٦ روز سه شنبه ٢٩ تيرماه ٩٥ به نشاني اين شركت واقع در تهران- خيابان شهيد كلاهدوز- نبش اختياريه-جنب بانك انصار- شماره ٦٩- طبقه سوم مراجعه، يا با شماره ٢٢٧٨٤٥٢٤-٠٢١ تماس حاصل كنند؛ همچنين متقاضيان براي شركت در مزايده بايد نسبت به تحويل پاكت و فرم پيشنهاد قيمت همراه با پنج درصد مبلغ پايه مزايده براي تضمين شركت در مزايده به صورت چك تضمين شده بانكي يا واريز نقدي تا تاريخ ١١مردادماه سال ٩٥ اقدام كنند؛ بازگشايي پاكت‌ها در ١١مردادماه سال ٩٥ انجام مي‌شود.


مزايده ١٠٥٤٣‌ميليارد‌تومانی اموال بابک‌‌زنجانی برای پرداخت بدهی ٩‌هزار ميليارد‌ی+جدول
منبع: اعتماد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
21
ریس جمهور اسبق پیش خود نگفت این بچه دارد پول های نفت را ملک واملاک می خرد.البته درامد نفت در 8 سال گذشته انقدر بالا بود که این مبالغ پیش ان ناچیز است .نتیجه از بابک بازجویی شود تا مشخص شود احمدی نژاد و دوستانش توسط بابک خان در کشور های خارجی چقدر مال واموال از پول نفت برای خود پس انداز کرده اند.حالا دلواپسان برای رد گم کنی فیش حقوقی را مطرح می کنند.اگر بابک اعدام شود جعبه سیاه دولت قبل از بین می رود مسولان مواظب باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
اسبق نه سابق! اسبق محمدخاتمی است سابق احمدی نژاد!!! امان از کلمات عربی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
10
باز دوباره این خبر نگار یا خبر نویس های پر مدعا فرق بین ریال و تومان را منوجه نشدند.
عدد 10543 هزار میلیارد ریال است نه تومان.اگر تومان بود که ازمقدار بدهی اش هم بیشتر می شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
شماره عینک حضرت عالی فکر کنم بالا رفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
8
موضوع این است که تقوی الهی وجود ندارد ومدیران برای نگه داشتن سمت های خود ناچار هستند برای دنیا دیگران امضا بدهند..موارد اختلاس ها وقراردادهای غیر متعارف اتفاقی نبوده واگرریشه یابی شود موضوع روشن می گردد اشتغال افراد مومن در این سیستم غیر ممکن شده است..در تمام دنیا از افرادی که صداقت وسلامت نفس دارند استفاده می کنند اما در ایران این مورد غیر ممکن گردیده است و بله قربان گویی جای تعهد وتخصص را گرفته است..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
2
خوش بحال خریداران املاک مزایده گذاشته شده مگر ملک ایران زمین را کی و به چه قیمتی و از چه کسی خریداری نموده است ؟
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
1
آی ملت: نقطه یعنی ممیز وصفر حساب نمیشه. صفر اینه:0
متن خبر رو دقیق بنویسین که سوتفاهم نشه
والا بدهکاری یارو با فروش اموالش حاصل میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
4
غارتگر بيت المال در دولت قبل آقابابك بودند كه مبلغ 000/000/000/000/12 تومان را به جيب زده و راحت زندگي ميكرد.
اگر حاميان آقابابك شناسائي و مورد محاكمه قرار گيرند خيلي از مشكلات حل خواهد شد.

حقوق هاي نجومي نيز از همان زمان شروع و بعنوان پاداش 150 سكه به نزديكان و مديران رئيس جمهور اعطا مي شد.

معلوم است كه مخالفين دولت براي درگير كردن دولت ، وزير امور خارجه را خائن و رئيس انرژي هسته اي را تهديد به مرگ كردند.
مدتي است كه فكر مردم را با حقوق نجومي مشغول كرده اند تا اصل موضوع كه همان آقابابك و خاوري باشد از اذهان دور كنند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
1
ارزش املاکی را که به مزایده گذاشته شده به تومان تبدیل کنید و یا میزان بدهی وی را به ریال!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
4
بابک زنجانی یا وکیل ایشان ویا قدرتهای توانایی که از ایشان حمایت میکنند چه فکر میکنند . این جوان بیست و پنج ساله در ان زمان نفت بشکه ای 120 دلار را غارت کرد واز این بابت میلیارها دلار دارایی در خارج از ایران بدست اورده است اکنون مسئولین نظام وظیفه دارند تا اخرین سنت (نه ریال) از اموال ایشان را که در خارج از ایران دارند به ایران باز گردانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
4
بابك زنجاني هيچ اشتباهي نكرده 12 قرارداد توسط 3 وزير و قت و رئيس كل بانك مركزي آقاي بهمني به امضاء رسيده كه بايد همين آقايان پاسخگو باشند امروز كسي 2 كيلو هويج به مردم نسيه نميدند چطور قرارداد اولي به پول نرسي دومي و سومس و0......
اميد
|
France
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۹
0
3
اين آقاى زنجانى حدود ٣ ميليارد دزديد، ٦٩٧ ميليارد كار كى بود و كجاست.
اقايانون ما را گذاشتن سر كار !!!
ما هم به دنبال نخود سياه
بامداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
1
اينها جه بدرد مردم ميخوره ؟ نصف اينها هم حيف وميل ميشه وكادو براي متوليان امور
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین