کد خبر: ۳۸۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۴ - ۱۲:۲۷
پس از چند سال؛

شهرداري تهران در برگزاري جشنواره فيلم فجر سهيم مي شود

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومي شهرداري تهران،" مهران عباسي" نماينده شهرداري در ستاد برگزاري جشنواره بيست و چهارم فجر با اعلام اين مطلب افزود: براساس تاكيدات شهردار تهران مبني بر فعاليت و حضور جدي و همه جانبه شهرداري تهران در امور فرهنگي و اجتماعي توافقي ميان اداره كل روابط عمومي شهرداري تهران و معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي صورت گرفت كه براساس آن شهرداري تهران پس از سالها دوباره در برگزاري جشنواره فيلم فجر مشاركت مي كند. 

عباسي با اشاره به اينكه جشنواره هاي بزرگ جهان در كليه شهرها با همكاري شهرداري ها برگزار مي شوند،تاكيد كرد: شهرداري تهران نيز در سالهاي ابتدايي برگزاري جشنواره فجر يكي از بانيان اصلي اين جشنواره بوده است ولي در سالهاي اخير اين موضوع به فراموشي سپرده شده بود. اما مديريت جديد شهر تهران تصميم دارد با حضور جدي در عرصه فرهنگ و مسايل اجتماعي ضمن تقويت فرهنگ شهروندي, فضايي مطلوب را براي شهروندان تهران فراهم آورد. 

وي حضور شهرداري تهران در جشنواره فيلم فجر را آغاز دوباره فعاليت اين نهاد عمومي در عرصه هاي هنري و اجتماعي بيان كرد و افزود: كليه هنرمندان مي توانند از ظرفيت هاي موجود شهرداري تهران بهره گيرند و مديريت جديد شهر تهران اميدوار است به اين ترتيب و با همكاري هنرمندان قدم هايي اساسي در توسعه فرهنگ شهروندي اصل معظلات اجتماعي كلان شهرها و تحقيق آرزوهاي لازم براي اصلاح مشكلات موجود در ميان شهروندان بردارد. 

نماينده شهرداري تهران در ستاد برگزار جشنواره فيلم فجر افزود: به منظور حمايت از هنرمنداني كه به مفاهيم و مضامين شهر و شهرنشيني و معضلات آن توجه ويژه داشته اند در بخش جنبي جشنواره امسال اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري تهران اين مفاهيم را محور قرار خواهد داد. 

عباسي گفت: از ميان فيلمهاي جشنواره امسال و با همكاري و نظر كارشناسان حوزه هاي مختلف هري تعدادي از فيلم ها انتخاب و براساس نظر هيات داوري به دست اندركاران اين آثار هدايايي اهدا خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین