کد خبر: ۳۸۰۶۸۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
حمله چهار فرد مسلح به نماینده اسلام‌آباد غرب و جمعی از مدیران کرمانشاه

سوءقصد به نماینده و مدیران کرمانشاه/2 نفر شهید شدند/اظهارات فلاحت‌پیشه+تصاویر

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس از حمله چهار فرد مسلح به نماینده اسلام آباد غرب و جمعی از مدیران کرمانشاه خبر داد.این منبع آگاه با اشاره به اینکه چهار نفر در این حادثه مشاهده شده‌اند که پس از اقدام به تیراندازی خودروی خویش را به آتش کشیده‌اند، گفت: شرایط جغرافیایی این منطقه طوری است که به عنوان منطقه آلوده محسوب می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- فرهاد تجری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آقای فلاحت‌پیشه، فرماندار و عده‌ای از مسئولان استانی برای بررسی مشکلات بخش ریجاب به سوءقصد به یک نماینده مجلس و مدیران کرمانشاه/راننده فرماندار شهید شداین محل رفتند که در مسیر راه پژو پارس سفید حامل چهار فرد مسلح خودروی آنان را به رگبار می بندند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی افزود: متاسفانه در این حادثه راننده فرماندار شهید شده و فرماندار، مدیر شیلات استان و یک نفر دیگر از همراهان آن‌ها مجروح شدند. خوشبختانه در این حادثه آقای فلاحت پیشه صدمه‌ای ندیدند.

تجری یادآور شد: ضاربان پس از این حمله مسلحانه خودروی خود را به آتش کشیده و متواری شده‌اند.

نماینده مردم قصر شیرین در پایان از مسئولین امنیتی خواست عاملان این حمله را شناسایی و به مجازات برسانند.
احتمال تروریستی بودن حمله 

همچنین خبرگزاری فارس به نقل از یک منبع آگاه با اشاره به احتمال تروریستی بودن حمله به نماینده اسلام‌آباد در مجلس شورای اسلامی نوشت: تلاش برای شناسایی عاملان این حادثه ادامه دارد. این اتفاق در مسیر منتهی به ریجاب رخ داده است و در این حادثه فرماندار و فلاحت‌پیشه زخمی شده و راننده خودرو و رئیس دامپزشکی دالاهو جان باختند.

این منبع آگاه با اشاره به اینکه چهار نفر در این حادثه مشاهده شده‌اند که پس از اقدام به تیراندازی خودروی خویش را به آتش کشیده‌اند، گفت: شرایط جغرافیایی این منطقه طوری است که به عنوان منطقه آلوده محسوب می‌شود.

وی با احتمال دست داشتن گرو‌هک‌های تروریستی در این حادثه گفت: تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی برای شناسایی هر چه‌سریع‌تر عاملان این حادثه ادامه دارد.

افزایش شهدای حادثه

نماینده مرم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد شهدای حادثه سوء قصد به مسوولان اسلام آباد غرب به دو شهید رسید.

فرهاد تجری روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا در مورد حادثه سوءقصد به حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آباد غرب، فرماندار ریجاب و جمعی از مسئولان استانی گفت: یک گروه از کاروان مسئولان محلی شامل فرماندار دالاهو، حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مجلس دهم، مسئول شیلات استان و تعدادی دیگر از مسئولان ساعت یک بعد از ظهر امروز -یکشنبه- در منطقه «ریجاب» مورد حمله 4 تروریست قرار گرفتند. این 4 تروریست سوار بر خودروی پژوی، اتومبیل حامل مسئولان را به رگبار بستند و سپس خودروی خود را به آتش کشیده و متواری می شوند. متاسفانه در این حمله آقای کرمی راننده فرماندار و دکتر نیک عزم مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان دالاهو شهید شدند. مسئولان مشغول تحقیق هستند و احتمال دارد این حادثه ، تروریستی باشد. 

فلاحت پیشه پس از سوقصد

فلاحت پیشه درباره جزئیات حادثه سوقصد گفت: پس از برگزاری نشست شورای اداری شهرستان دالاهو، همراه با فرامرز اصغری فرماندار اسلام آباد غرب، حجت اله نیک عزم از مسئولان شبکه دامپزشکی و راننده خودرو عازم ریجاب بودیم که در کمین تروریستی گرفتار شدیم و دو تن از دوستانمان شهید شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: در این حادثه، راننده خودرو و حجت الله نیک عزم جان خود را از دست دادند و حال فرامرز اصغری، فرماندار اسلام آباد که چند گلوله به بدنش اصابت کرده وخیم است. ما هرگز مسلح به منطقه نمی رویم و هرگز چنین مواردی درمنطقه نداشتیم. بسیاری از مردم نیز در این ساعات تماس گرفته اند و جویای احوال ما و همکارانمان شده اند. چنین حوادثی هرگز در گذشته رخ نداده و احتمال دارد که این حادثه از بیرون از مرزها سازماندهی شده باشد. امیدواریم نیروهای امنیتی خیلی زود عاملان این حمله را شناسایی کنند.
تجری

احمد صفری، نماینده کرمانشاه در مجلس نیز تصریح کرد: عامل این حادثه تروریستی گروه پژاک است و تروریست ها در جنگل های کرمانشاه متواری شدند، اما منطقه تحت نظر قرار دارد و ما امیدواریم سریعا با توجه به اشراف نیروهای اطلاعاتی ما دستگیر شوند.

هویت ضاربان مشخص نیست

مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری کرمانشاه جزییات حمله افراد مسلح به خودروی فرماندار دالاهو و نماینده اسلام آبادغرب و جمعی از مسئولین استان را تشریح کرد. بهرام فاضلی‌زاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در این حادثه که حوالی ساعت 14 امروز(20 تیر) صورت گرفت، افراد مسلح به خودروهای حامل نماینده اسلام آبادغرب، فرماندار دالاهو، مدیرکل دامپزشکی استان و مدیرکل شیلات استان حمله کردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه غلامرضا کرمی مسئول دفتر فرماندار دالاهو و حجت الله نیک عزم از پرسنل دامپزشکی به شهادت رسیدند. این حادثه هم‌چنین سه مجروح داشته که فرامرز اکبری فرماندار دالاهو با اصابت دو گلوله از ناحیه کمر به پایین مجروح شده و سید فرزاد افضلی مدیرکل شیلات استان کرمانشاه و بختیاری از همراهان نماینده اسلام آبادغرب نیز از دیگر مجروحین این حادثه هستند.

مدیرکل انتظامی امنیتی استانداری کرمانشاه در خصوص ضاربان گفت: ضاربان از اشرار هستند و این‌که متعلق به گروه تروریستی باشند یا نه، هنوز مشخص نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۹
ایرانی
|
Germany
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
0
3
خبرها رابرپایه واقعیت پخش کنید تا سوء برداشت نشود ماشینی که نماینده شهرستان اسلام آباد و دالاهو درآن بوده چپ کرده بیشتر ماشین فرماندار گلوله خورده.نگذارید برخی ها از موضوع به نفع خودشان سوء استفاده کنند
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
2
3
بیاری خدا سربازان گمنام امام زمان , دم این موش های کور و کثیف را گرفته و به سزای عمل بسیار ننگین شان میرسانند. خدا به خانواده این دو عزیز از دست رفته صبر جمیل عنایت فرماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
1
3
انقلاب اسلامي ايران با خون شهداي گرانقدر آبياري و پرورده شده بنابراين رگ و ريشه دارد.
ناكثان و مفسدان بدانديش بدانند ملت شريف ايران اسلامي تا آخرين نفس، محكم و استوار همچون كوه پاي حق و حقيقت ايستاده است.
بنابراين همواره راي ملت شريف ايران اسلامي افرادي همچون آقاي دكتر روحاني كه انساني بزرگ، فرهيخته، مومن، خداشناس، انسان دوست، با شرف، درستكا، امين و . . . است، مي باشد. خداي متعال هميشه پشت و پناه و حافظ ايشان باشد و دشمنانش را خوارتر و زبون تر از قبل سازد ان‌شاءالله
از نيروي انتظامي محترم هم كه از جمله: فرزندان، پدران و همسران با شرافت، سربلند و مومن ايران اسلامي هستند و در زمان انقلاب اسلامي هم سربلند و سرافراز از امتحان الهي بيرون آمدند و دعاي خير همگان پشت سر ايشان هست انتظار داريم با توكل به خداي بزرگ، مقتدرانه در مقابل عوامل مخل امنيت عكس العمل نشان دهند تا ديگر هيچ مفسد و نامردي اجازه بروز و خودنمايي در كشور اسلامي را نداشته باشد ان شاءالله
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
1
3
لعنت خدا بر هر چه تروریسته
چرا از ماشین های ضد گلوله
استفاده نکرده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
داداش مگه رییس جمهور امریکاس!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
1
1
لعنت خدا بر هر چه تروریسته
چرا از ماشین های ضد گلوله
استفاده نکرده اند؟
پرنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
جهت اطلاع کاربران محترم .هیچ ماشینی در این حادثه تروریستی چپ نشده بودخود بنده شخصا در انجا حضور داشتم واز همراهان دکتر فلاحت پیشه بودم تروریستهای منافق ماشین حامل دکتر فلاحت پیشه را به رگبار بستند وبا سرعت متواری شدند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
ببببببببببللللللللهههههههه
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
1
0
ب نظر بنده باید در این باره یه مقداری با دقت بیشتری بررسی شود چرا که همچین عمل تروریستی که ظاهرا بر ضد شخص نماینده هم بوده و کوچکترین آسیبی به ایشان نرسیده است یه مقداری مشکوک بنظر میرسد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین