کد خبر: ۳۸۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۸۴ - ۱۶:۰۳

قلعه‌نويي: وزارت رفاه هرچه سريعتر مشكلات استقلال را بر طرف كند

آفتاب‌‌نیوز : وي تاكيد كرد: من در مديريت باشگاه استقلال هيچ نقشي ندارم، اما مي‌بينم كه مشكلات مالي به طور كاملا محسوسي بر روند فني تيم فوتبال استقلال تاثير منفي گذاشته است. به عبارتي وقتي بازيكنان ما چندين ماه حقوق خود را دريافت نكنند، به ميزان قابل توجهي توانايي فني آنها كاهش مي‌يابد و در عوض با تحقق وعده‌هاي مالي باشگاه، آنها از نظر روحي شارژ مي‌شوند.
سرمربي تيم استقلال افزود: به اين علت است كه مي‌گويم مشكلات مالي باشگاه موانع بزرگي را بر سر راه پيشرفت استقلال ايجاد كرده است. لذا اميدوار هستم وزارت رفاه براي حل اين مشكلات به ياري استقلال آمده و هرچه سريعتر آنها را بر طرف كند.
قلعه نويي در قمست ديگري از سخنان خود به ديدار اين هفته تيمش مقابل ابومسلم خراسان اشاره كرد و گفت: ما در اين ديدار براي كسب صدر نشيني مي‌جنگيم و از اين رو ‪ ۳‬امتياز اين بازي براي ما از اهميت بالايي برخوردار است.
وي تيم ابومسلم خراسان را يك تيم جوان و جنگنده توصيف كرد و گفت: به طور قطع در ورزشگاه خانگي ابومسلم بازي سختي را در پيش داريم و مي‌بايست با تمام توان پا به ميدان مسابقه بگذاريم.
سرمربي استقلال متذكر شد: با شناختي كه از تيم ابومسلم داريم در هفته گذشته بر روي نقاط ضعف و قوت اين تيم كار كرديم و اميدوار هستم برنامه‌هاي ما در زمين مسابقه نتيجه داده و بتوانيم با پيروزي بر حريف زمين را ترك كنيم.
قلعه‌نويي همچنين در خصوص وضعيت فني مهاجم برزيلي كه در حال حاضر در تمرينات اين شركت مي‌كند نيز گفت: ما هنوز چيز خاصي از اين بازيكن نديده‌ايم. البته فرصت كافي را به اين بازيكن مي‌دهيم تا بتواند توانايي‌هاي خود را به نمايش بگذارد.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین