کد خبر: ۳۸۱۵۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸

پیدا شدن جسد جوان 24 ساله پس از دو روز

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج از غرق شدن یک جوان 24 ساله در رودخانه خرسان زیلایی در شهرستان بویراحمد خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: جسد این جوان که در رودخانه خروشان خرسان غرق شده بود، پس از دو روز توسط غواصان آتش نشانی یاسوج پیدا شد.

وی بیان کرد: این جوان که اهل منطقه زیلایی است، ۲۱ تیرماه در رودخانه خرسان غرق شده بود که جسدش توسط تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج پس از ساعت‌ها تلاش ساعت ۱۶ چهارشنبه، 23 تیرماه پیدا شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج خاطرنشان کرد: در روز ۲۱ تیرماه امسال جوانی 24 ساله از اهالی سرقلعه زیلایی در رود خانه خروشان خرسان غرق می‌شود که تلاش‌های زیادی برای پیدا کردن جسد صورت گرفت و تیمی از امداد و نجات و غواصی هلال‌احمر استان و هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری به منطقه اعزام شدند تا جسد جوان زیلایی را در رود خرسان پیدا کنند.

رستمی تصریح کرد: اما متاسفانه تلاش‌ها برای پیدا کردن این جسد بی‌نتیجه بود تا این‌که تیمی از آتش‌نشانی یاسوج که شامل سه غواص بودند روز 22 تیرماه به منطقه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: سرانجام پس از تلاش بی‌وقفه، آتش‌نشانان شهر یاسوج موفق شدند جسد جوان را با همکاری اهالی منطقه ساعت ۱۶ دیروز، چهارشنبه، ۲۳ تیرماه پیدا کرده و تحویل خانواده‌اش دهند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
سلام ضمن تشکر از همه غواصان که با اون شرایط گرمی هوا واقعا زحمت کشیدند ولی به عرضتون برسونم زمانی که جوان غرق شده اومد روی اب غواصان حداقل هشتصد متر فاصله داشتند وجسد خودش روی اب امد ضمن اینکه وقتی کپسول غواص اتش نشانی خالی شد به اتش نشانی یاسوج مراجعه کردیم که کپسول رو پر کنه متاسفانه اصلا همکاری نکرد در روزی که جسد پیدا شد غواصان یاسوجی اصلا کپسول اکسیزن نداشتند ضمن تشکر ویزه از اقای گودرزی غواص محترم که تمام تلاش خودشونو انجام دادند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین