کد خبر: ۳۸۱۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸

دایی: اگر نکونام ایرانی نبود، برای او بهترین مراسم‌ها را می‌گرفتند

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید مسئولان فوتبال ایران باید یک مراسم خداحافظی آبرومند برای نکونام برگزار می‌کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید مسئولان فوتبال ایران باید یک مراسم خداحافظی آبرومند برای نکونام برگزار می‌کردند.

به گزارش انتخاب، علی دایی با حضور در مرکز خیریه نگهداری از کودکان ناتوان درباره خداحافظی جواد نکونام اظهار کرد: فکر می‌کنم نکونام مانند همه فوتبالیست‌های ایرانی مراسم خداحافظی غریبانه‌ای داشت. هرچند او محل خوبی را برای این اتفاق انتخاب کرد و به او به خاطر این انتخابش تبریک می‌گویم.

دایی خاطرنشان کرد: من همبازی نکونام بودم و مدتی هم به عنوان مربی با او فعالیت کردم و مطمئنم اگر جواد نکونام ایرانی نبود و برای مثال در یکی از کشورهای عربی بازی می‌کرد الان برای او برزیل و آرژانتین را به کشورشان آورده بودند.

او اضافه کرد: جواد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ما بود و مطمئنم در کسوت مربیگری هم موفق می‌شود. فقط امیدوارم او اشتباهی را که ما در اوایل مربی‌گری‌مان انجام دادیم تکرار نکند. هیچ کدام از ما دنبال مراسم خداحافظی نبودیم و به این غریبانه رفتن‌ها عادت کرده‌ایم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: رسانه‌ها نقش موثری در تشویق مردم برای حمایت از کودکان ناتوان دارند و امیدوارم در آینده شاهد حضور پررنگ‌تر مردم باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین