کد خبر: ۳۸۲۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

غرویان:جلیلی، قالیباف و حداد چهره‌های سوخته جریان اصولگرایند/شاید احمدی‌نژاد از کسی دیگر حمایت کند

غرویان معتقد است که اصولگرایان در صورتی که یه سمت اعتدالیون بروند می‌توانند به وحدت برسند در غیر این صورت بعید به نظر می رسد به وحدت دست یابند.
آفتاب‌‌نیوز : محسن غرویان در خصوص وضعیت وحدت اصولگرایان در یکسال باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر اصولگرایان به سمت اعتدالیون تمایل پیدا کنند شاید بتوانند برای سال آتی به وحدت برسند در غیر اینصورت وحدتی صورت نخواهد گرفت.

به گزارش نامه نیوز، غرویان با بیان اینکه اصولگرایان افراطی به وحدت نخواهند رسید، خاطرنشان کرد: افراطیون اصولگرا افکار دیگران را تحمل نمی‌کنند.

وی ادامه داد: معتقدم در انتخابات سال آتی کسی که پیروز می‌شود خود حسن روحانی است، زیرا سابقه نشان داده است که اصولگرایان چهره افراطی را معرفی می‌کنند، چهره‌های که مردم از آنها خسته هستند.

این فعال سیاسی با اشاره به حضور افرادی مانند جلیلی، قالیباف و حدادعادل برای کاندیداتوری سال 96 خاطرنشان کرد:این افراد درگذشته هم بوده‌اند اما مردم به آنها تمایلی نداشته اند و چهره‌های سوخته این جریان هستند.

حجت‌السلام غرویان در خصوص حضور احمدی‌نژاد و تحرکات وی گفت:شورای نگهبان باید محمود احمدی نژاد را رد صلاحیت کند. وی فعالیت انتخاباتی دارد و ممکن است که از فرد دیگری حمایت کند و به نوعی پشت صحنه را هدایت کند. وی هیچگاه قابل پیش بینی نبوده است و نمی‌توان به طور قطعی در مورد تحرکاتش سخن گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
2
برنزه کرده اند ولی احمدی ازشدت سوختگی ته دیگ شده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین