کد خبر: ۳۸۲۸۸
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۸۴ - ۲۰:۱۲

اعلام اولویت بودجه سال 85 شهرداری تهران

آفتاب‌‌نیوز : قاليباف افزود: بر اساس قوانين و ضوابط، شهرداري مي‌تواند تا اواخر دي يا اوايل بهمن بودجه سال آينده را به شوراي شهر ارايه دهد.

وي در خصوص ويژگي‌هاي بودجه سال 85 شهرداري تهران افزود: تکميل پروژه‌هاي عمراني نيمه تمام که بنا به دلايل مالي، فني و معارض ملکي، تا کنون به بهره‌برداري نرسيده‌اند، در اولويت تخصيص اعتبار قرار دارند.

شهردار تهران با اشاره به اين که به مردم قول داده بوديم قبل از تکميل پروژه هاي نيمه‌تمام، هيچ پروژه جديدي آغاز نشود، تصريح کرد: بر همين اساس به شهروندان قول مي دهيم زمانبندي تکميل پروژه‌هاي جديد اعلام شود.

قاليباف ادامه داد: اجراي پروژه‌هاي عمراني بر اساس زمانبندي که صورت گرفته در طول تابستان به صورت 3 شيفت و زمستان در 2 شيفت دنبال مي‌شود.

وي همچنين يکي ديگر از ويژگي هاي بودجه سال 85 شهرداري تهران را جذب سرمايه‌گذران داخلي و خارجي در بخش‌هاي مختلف عنوان و تاکيد کرد: استفاده از امکانات بانکي نيز در اولويت بودجه سال آينده قرار دارد.

شهردار تهران توسعه حمل و نقل عمومي را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت نيز بايد به اين بخش توجه داشته و مشارکت کند، زيرا محدوديت براي تردد خودروهاي شخصي بدون توسعه حمل و نقل عمومي امکان‌پذير نيست.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین