کد خبر: ۳۸۳۱۶۳
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

خوش‌چهره: مقصران فیش‌های حقوقی امروز مطالبه‌گر شده‌اند

نماینده مجلس هفتم گفت: بهتر است نمایندگان بر سر برخی طرح‌ها به یک انسجام قبلی برسند و این گونه نباشد که در صحن علنی تازه به دیدگاه‌ها و پیشنهادات متعدد پاسخ داده شود.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد خوش چهره  با اشاره به تعدد طرح های مطرح شده پیرامون فیش های حقوقی در مجلس گفت: ممکن است در خصوص برخی از موضوعات از جمله همین فیش های حقوقی، طرح های متعددی توسط کمیسیون ها یا نمایندگان ارائه شود. اگر چه بهتر است نمایندگان بر سر این طرح به یک انسجام قبلی برسند و این گونه نباشد که در صحن علنی تازه به طرح ها، دیدگاه ها و پیشنهادات متعدد پاسخ داده شود.

وی افزود: از نظر شکلی و ظاهری قطعا بین یک طرح منسجم و کارشناسی شده، با طرح های غیر منسجم گزینه اول مطلوب تر است اما از نظر محتوایی بستگی دارد که کدام موضوع  و در چه حوزه ای قرار است مورد بررسی قرار گیرد.

این چهره سیاسی اصولگرا در ارزیابی عملکرد مجلس دهم در رابطه با موضوع فیش های حقوقی گفت: در مواردی که مطبوعاتی و رسانه ای می شود بحث تبعیض ها و فشارهای اقتصادی مطرح می شود؛ اما برای صاحب نظران و کارشناسان ماهیت  این مسئله مهم است که چطور در نظامی با وجود داشتن دستگاه های نظارتی از جمله قوه قضاییه، دیوان محاسبات مجلس و سیستم های نظارتی خود قوه مجریه، چنین حقوق های هنگفتی پرداخت شده است؟ این ضعف ها برای کارشناسان قابل تامل تر است.

خوش چهره با بیان اینکه جنبه پیدایش و شکل گیری موضوعی مثل دریافتی های نا متعارف از آسیب های آن گاهی مهمتر است افزود: هر چند که بررسی این موضوع از سوی مجلس اتفاق خوش یمنی است  اما وقفه و تاخیر در کنترل و پیگیری این مسئله تا به امروز تاسف آور است. ما باید از چنین اتفاقاتی برای آینده پند گرفته و در صدد اصلاح موارد مشابه برآییم.

نماینده مجلس هفتم خاطر نشان کرد: موضوع جالب و مهم دیگر آنست که چنین مسئله ای حالا که آشکار شده تمام افرادی که به نوعی متهم هستند مطالبه گر شدند.

خوش چهره در پایان گفت: به هر روی من رویکرد مجلس و دولت نسبت به موضوع فیش های حقوقی را مثبت ارزیابی می کنم. این حداقل تحرک از سوی مسئولین اقدام خوبی است و باید برای موارد مشابه هم موجبات عبرت گیری باشد.

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین