کد خبر: ۳۸۴۸۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۷:۳۲

اعتراف قاتلان زنان پولدار تهرانی به تصمیم ارتکاب یک قتل در هرهفته

آفتاب‌‌نیوز : با دستگيري مرد و زني که متهم هستند در 3 جنايت خونين اقدام به قتل زنهاي تنها در محل سکونتشان کرده اند ،هر دو متهم بار ديگر براي ادامه تحقيقات به شعبه چهارم بازپرسي دادسراي جنايي منتقل شدند.

عليرضا، متهم رديف اول پرونده گفت : پس از جنايت دوم از آنجايي که مي دانستيم پليس تحقيقات گسترده اي را براي دستگيري ما آغاز کرده است ، سعي مي کرديم در ارتکاب جنايت ها به گونه اي عمل کنيم که هيچ ردپايي از ما باقي نماند. وي افزود: پس از قتل سوم ، نقشه قتل چهارم را طراحي کرده و قصد اجراي آن را داشتيم که دستگير شديم.

وي افزود: در چهارمين جنايت که قصد ارتکاب آن را داشتيم ، مي خواستيم به سراغ زني برويم که از آشنايان اعظم (همدست متهم) بود. تصميم گرفتيم او را نيز با استفاده از طناب آبي رنگ به قتل برسانيم و سپس پليس را گمراه کنيم.

متهم اضافه کرد: من و اعظم تصميم گرفته بوديم ، هر هفته يک زن را به قتل برسانيم و اين جنايت ها تا آخر ارديبهشت ادامه پيدا مي کرد و در اين مدت حدود 20 زن را به قتل مي رسانديم. 

وي اضافه کرد ، پس از ارديبهشت ، شگرد خود را عوض کرديم و پس از يک ماه وقفه ، بار ديگر تصميم گرفتيم اقدام به قتل زنها نماييم. 

متهم در خصوص سومين جنايت گفت : پس از جنايت دوم ، در سومين جنايت ، هنگامي که قصد قتل مقتول را داشتيم وي با همسرش تماس تلفني گرفت و بعد از قطع تماس تلفني ، من لباس هايم را از تن خارج کردم تا هنگام جنايت لباس هايم خوني نشود.

متهم گفت : پس از قتل سوم به ارتکاب قتل عادت کرده بودم و اگر روزي تصميم مي گرفتم که ديگر قتلها را ادامه ندهم اين بار به سراغ اعظم مي رفتم و پس از قتل او ديگر هيچکس باقي نمي ماند تا شاهد جنايت هاي من باشد.

به دنبال اين اظهارات بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي تهران دستور قضايي لازم را براي ادامه تحقيقات و تحقيق در خصوص زني که قرار بود به عنوان چهارمين قرباني از سوي دو قاتل حرفه اي به قتل برسد صادر کرد.

بنابراين گزارش ،عاملان قتلهاي سريالي به دستور بازپرس دادسراي جنايي براي بازسازي صحنه جنايت به محل وقوع اولين قتل در بلوار فرحزادي منتقل شدند.

در جريان بازسازي صحنه جنايت ، هر دو متهم تمامي جزئيات مربوط به قتل ، نحوه ورود و گفتگو با مقتول و سپس چگونگي حمله و بستن دست و پاي مقتول و نحوه قتل را تشريح کردند. با بازسازي اولين صحنه اين جنايت ، هر دو متهم در روزهاي آينده ، صحنه 2 جنايت ديگر را مقابل دوربين ماموران اداره تشخيص هويت بازسازي خواهند کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین