کد خبر: ۳۸۵۵۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

ویسی:قدرت نفت با دایی قوی تر است/ماجرای طارمی برای حاج صفی تکرار نمی شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:تیم نفت تهران در سالهای اخیر جزو مدعیان قهرمانی بوده اما باید قبول کرد که قدرت نفت با دایی بیشتر است.
آفتاب‌‌نیوز :
عبداله ویسی در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران گفت:با توجه به اینکه نخستین بازی لیگ را با شکست مقابل پدیده آغاز کردیم برنامه ریزی خاصی برای بازی با نفت تهران در نظر گرفتیم تا با کسب سه امتیاز این بازی به اصفهان برگردیم. 

تیم نفت تهران در سالهای اخیر جزو مدعیان قهرمانی بوده و فرقی نمی کند که چه کسی مربی این تیم باشد البته باید قبول کرد که قدرت نفت تهران با دایی بیشتر شده است و حریف قابل احترامی برای ما محسوب می شود. 

وی درباره ثبت قرارداد احسان حاج صفی با سپاهان گفت:من به دنبال شاد کردن هواداران سپاهان هستم و به همین دلیل ابتدا محرم نویدکیا و سپس احسان حاج صفی را با تلاشهای مدیریت باشگاه به سپاهان باز گرداندم و در جلسه با باقریان از وی درخواست کردم که از مبلغ قراردادم کم کند و احسان را به سپاهان بازگرداند. 

ویسی درباره وضعیت هادی عقیلی با سپاهان بیان کرد:از این موضوع اطلاع خاصی ندرام و بهتر است در این زمینه صحبت خاصی نکنیم البته وضعیت هادی عقیلی با سپاهان اهمیتی برای من ندارد. 

سرمربی سپاهان درباره مشکل سربازی دنیل نوروزی تصریح کرد:تا جاییکه اطلاع دارم این بازیکن دورگه است و بر این اساس نوروزی یا به تیم های نظامی خواهد رفت و یا باید وضعیتش را در سپاهان مشخص کند. با توجه به جذب حاج صفی دیگر نوروزی را نمی خواهیم و برای وی در ادامه فوتبالش آرزوی موفقیت می کنم. 

ویسی درباره هدف گذاری سپاهان در لیگ شانزدهم عنوان کرد: طبق هماهنگی با مسئولان باشگاه برای ایجاد تغییر و تحولات در لیست بازیکنان، جوانانی به تیم اضافه شده اند بر همین مبنا هزینه های تیم را کم کردیم و امیدوارم هوادارن هم از تیم حمایت کنند تا در لیگ شانزدهم به نتیجه برسیم. به طور حتم نسبت به فصل گذشته نتایج بهتری را کسب می کنیم. در نهایت سعی می کنیم جزو تیم های بالای جدول لیگ شانزدهم قرار بگیریم. 

سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته درباره مدت زمان قرارداد حاج صفی گفت: قرارداد وی با سپاهان یک ساله است و در آن بندی وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد اروپایی حاج صفی می تواند با نظر سرمربی تیم لژیونر شود اما یقین داشته باشید اتفاقی که برای مهدی طارمی رخ داد به هیچ وجه برای حاج صفی تکرار نمی شود.

 ویسی درباره تفاوت انتشار قرارداد فوتبالیست ها با  شخصیت های سیاسی کشور گفت: اگر حقوق سیاستمداران منطقی باشد حرفی وجود ندارد اما وقتی حقوق یک فرد به 900 میلیون تومان برسد چه برداشتی از این موضوع دارید به نظرتان این مبلغ منطقی است؟ قرارداد من با سپاهان یک ملیارد تومان است اما همین مبلغ هم در پایان دریافت نمی کنم. 

شفاف سازی خوب است اگر دزدی نباشد
شفاف سازی قراردادها خوب است اما اگر دزدی در آن باشد در آن صورت انتشار این قراردادها درست نیست .در حال حاضر به دلیل مشکل مالیاتی با پیکان ممنوع الخروج هستم، مالیات قرادادهایی که با تیم های صبا ، پیکان و  راه آهن داشتم که آنها را پرداخت کردم اما کل مبلغ قراردادم را نگرفته ام به نظرتان این موضوع انصاف است؟

سرمربی تیم سپاهان در ادامه عنوان کرد: منطقی است که دستمزدم با گواردیولا و مورینیو مقایسه شود. جالب است که آنها تمامی حقوق خود را به طور کامل می گیرند اما در ایران چنین اتفاقی رخ نمی دهد. 
اگر من از سپاهان در هفته ی پنجم یا ششم اخراج شوم مسئولان باشگاه سپاهان کل مبلغ قراردادم را می دهند؟

ویسی درباره اینکه برخی از مربیان لیگ برتری از لحاظ علمی خود را تقویت نمی کنند بیان کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما سعی می کنیم برای افزایش علم مربیگری خود حتی در تمرین تیم دانشجویان هم شرکت کنم.
به هرحال هرکسی به دنبال پیشرفت است اما اتحادیه ای برای دفاع از حق و حقوق بازیکنان و مربیان نداریم و همین امر مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

سرمربی تیم سپاهان در پایان درباره اینکه انتشار قراردادها واقعی است یا خیر بیان کرد: راستش را بخواهید برخی از قراردادهای بازیکنان واقعی نیست به طور مثال شما باور می کنید بازیکنی که در طول فصل نقل و انتقالات صحبت از رفتنش به تیم های اروپایی بود با نصف مبلغ قرارداد هم تیمی نیمکت نشین خود، راضی به تمدید قرارداد شده باشد و یا بازیکنی که مدام از باشگاههای معروف لیگ برتر پیشنهاد داشته قرارداد یک میلیاردی داشته باشد! 

به هرحال برخی از مبالغ قراردادها غیر واقعی است هر چند در مورد تیم خودم سعی می کنم که هیچ شک و شبهه ای نباشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین