کد خبر: ۳۸۵۷۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

همکاری بدلکار «جیمز باند» با زوج بازیگر ایرانی +تصاویر

طراح بدلکاری فیلم «خرگیوش» از ضبط صحنه‌های جالب بدلکاری با حضور بابک حمیدیان و مینا ساداتی در این فیلم خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، امیر بدری بدلکار ایرانی فیلم «جیمز باند» و برنده جایزه بهترین بدلکاری برای فیلم «اسکای فال» جیمز باند از ایالات متحده امریکا، که طراحی مبارزه و بدلکاری فیلم «خرگیوش» به کارگردانی  مانی باغبانی را برعهده دارد، به ایسنا گفت: سکانس‌های بدلکاری این فیلم با همکاری عوامل به طور شگفت‌انگیزی ضبط شد چون یک سکانس نیم خطی در فیلمنامه به چندین روز تمرین با بازیگران این فیلم و نهایتاً پنج روز فیلمبرداری تبدیل شد.
 
همکاری بدلکار «جیمز باند» با زوج بازیگر ایرانی +تصاویر
 
او افزود: بابک حمیدیان و مینا ساداتی، زوج تازه سینما با انرژی به خوب اجرا کردن این سکانس‌ها با تیم بدلکاری همکاری داشتند و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتند که سرانجام آن، اجرای خوب این دو بازیگر در سکانس‌های بدلکاری بود.

وی افزود: ما با نظر مثبت مانی باغبانی سعی بر این داشتیم که نهایت استفاده را از این دو بازیگر در سکانس‌های بدلکاری داشته باشیم و همینطور هم شد. به طور قطع این سکانس یکی از بهترین سکانس‌های بدلکاری رزومه کاری چندین ساله گروه ما است.
 
ناصر حسینی، هادی باقری، نادر عسگری، علیرضا اردلان، افشین عراقی، حامد حیدری، سعید افروزی، محمد اکبری و فرهاد گرایلو بدلکاران این فیلم هستند.

بدری که به تازگی طراحی بدلکاری فیلم «فضای مجازی» احمد معضمی را به پایان رسانده در فیلم‌هایی چون «متروپل» و «جرم» مسعود کیمیایی، «خط ویژه» مصطفی کیایی، «آرایش غلیظ» حمید نعمت‌الله ، «شهر موش‌ها ٢» مرضیه برومند، «خواب زده‌ها» فریدون جیرانی، «رخ دیوانه» ابوالحسن داوودی و «سیزده» هومن سیدی بدلکاری کرده است.
 
 همکاری بدلکار «جیمز باند» با زوج بازیگر ایرانی +تصاویر

بابک حمیدیان، سیامک انصاری، جواد عزتی، مینا ساداتی، پانتا سیروس، همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی‌نیا، مانیا علیجانی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

اولین ساخته باغبانی یک فیلم کمدی- اجتماعی است که در خلاصه داستانش آمده است، «این شبی که می‌گم شب نیست رو بذار… .»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین