کد خبر: ۳۸۵۷۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱

وزیر صنعت: رشد تولیدات سایپا رضایت‌بخش است

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از سایپا با ابراز خوشحالی از رشد تولید در این شرکت گفت: خوشبختانه در سایپا از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد رشد تولید داشته ایم که این حرکت مثبت و رضایت بخش بوده است .
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن بازید از سایپا در جریان فعالیت های انجام شده در این گروه خودروسازی قرار گرفت.

 وی در حاشیه این بازدید گفت: جلسه خوبی با مدیران و مسئولین شرکت سایپا در خصوص توسعه محصول داشتیم که آخرین اقدامات انجام شده در رابطه با طراحی محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا مورد بررسی قرار گرفت. همچنین جلساتی نیز  با مدیران شرکت ایران خودرو و سازندگان خودروهای سنگین برگزار شد.

وزیر صنعت افزود: گزارشات ارائه شده نشان از افزایش 19درصدی تولید سایپا نسبت به مدت مشابه سال قبل و رشد 17 درصدی نسبت به سال 93 می باشد که این حرکت مثبت و رضایت بخش است.

نعمت زاده گفت: در سال گذشته در خصوص صنعت خودرو سیاست هایی اتخاذ و برنامه راهبردی تعین شد و در قالب این راهبرد می بایست پلتفرم، نیروی محرکه و طرح کلی تولید خودرو ایجاد شود.

وزیر صنعت: رشد تولیدات سایپا رضایت‌بخش است

 وی تصریح کرد: این توان در صنعت خودروسازی موجود است و گزارشات ارائه شده حاکی از حرکت دو شرکت سایپا و ایران خودرو  در این خصوص می باشد و امیدواریم در اواخر سال آینده در این زمینه اولین تولیدات سایپا وارد بازار شود.

 وزیر صنعت گفت: خودروسازی  در بخش صنعت و اقتصاد پیشران است و همواره صنایع ماقبل و مابعد خود را به حرکت وا می دارد؛ لذا این صنعت برای هر کشور از لحاظ توسعه فن آوری بسیار مهم و ضروری است.

 وی خاطر نشان کرد: صنعت خودروسازی با توجه به اینکه فن آوری های مختلفی را در برمی گیرد بخصوص اینکه روز به روز خودروهای تولید شده در دنیا پیچیده تر  می شوند و سطح تکنولوژی ارتقا می یابد لذا در بحث توسعه فن آوری در کشور بسیار مورد اهمیت است.

نعمت زاده گفت: در گذشته خودرو ها براساس استاندارد یورو 2 تولید می شد ولی با ورود تکنولوژی های جدید برای خودروهای در حال تولید استاندارد یورو 5 و قابل ارتقا به یورو 6 مد نظر است و امیدواریم که سوخت نیز بصورت همزمان از لحاظ کیفی با محصولات رشد یابد.

به گزارش سایپا نیوز، وی در خصوص خودروهای تجاری نیز گفت: در خصوص تولید کامیون نیز مقرر شده موتورهای یورو 5 تولید شود و بر همین اساس باشرکت های صاحب تکنولوژی در حال مذاکره هستیم.

وزیر صنعت افزود: براساس بررسی های انجام شده در نظر است که گیربکس اتوماتیک کامیون و اتوبوس نسل جدید و سایر قطعات این خودرو با همکاری کشورهای صاحب تکنولوژی در کشور تولید کنیم.

وی تصریح کرد: قطعا مردم عزیز نیز همچون گذشته از تولید کالاهای داخلی در کشور حمایت خواهند کرد و خودروسازان نیز با افزایش کیفیت به این روند کمک خواهند کرد و بزودی شاهد رشد در این صنعت خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شاملو
|
United States of America
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
باز هم حمایت از فرغون سازها............خخخخخخخ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین