کد خبر: ۳۸۶۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
یک جابجایی پرسود برای طلایی پوشان

پول انتقال حاج‌صفی به سپاهان از کجا آمد؟+تصاویر

علی کریمی بازیکن فصل گذشته تیم سپاهان با انتقال قطعی به دیناموزاگرب زمینه ساز حضور حاج صفی در این تیم شد.
آفتاب‌‌نیوز :
احسان حاج‌صفی بعد از خبرهای متفاوتی که در مورد او وجود داشت در نهایت به تیم سابق خود بازگشت. اما اینکه پول قرارداد این بازیکن چطور تامین شد یکی از سوالات مبهم این قرارداد به شما می‌رفت. همزمان با حضور احسان حاج صفی در تیم سپاهان، پول رضایت‌نامه علی کریمی توسط باشگاه دیناموزاگرب واریز شد تا با مبلغی تقریبا مشابه حاج صفی به جمع سپاهانی ها اضافه شود.
 
البته از فرآیند انتقال کریمی به دینامو زاگرب بیشتر از یک ماه سپری شده بود اما نهایی شدن آن منوط به پرداخت پول رضایتنامه از طرف باشگاه کروات بود، یعنی برای آنکه سپاهان ITC کریمی را صادر کند و او بتواند برای دینامو زاگرب به میدان برود باشگاه کروات باید مبلغ توافق شده را به حساب باشگاه اصفهانی واریز می‌کرد.

پول انتقال حاج‌صفی به سپاهان از کجا آمد؟+تصاویر

 از آنجا که این اتفاق با گذشت یک ماه از انجام این انتقال هنوز رخ نداده بود، وضعیت حضور کریمی در دینامو هم در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، تا اینکه مبلغ موردنظر سپاهان سرانجام دیروز به حساب این باشگاه رسید تا صدور ITC کریمی هم به سرعت در دستور کار قرار بگیرد.
 
به گزارش ورزش‌سه، رضایتنامه کریمی معادل 360 هزار یورو اعلام شده است که این مبلغ با نرخ فعلی ارز چیزی معادل یک میلیارد و 400 میلیون تومان خواهد شد و جالب آنکه این مبلغ تقریباً معادل رقم قرارداد جدید احسان حاج‌صفی با سپاهان است.

پول انتقال حاج‌صفی به سپاهان از کجا آمد؟+تصاویر

پول انتقال حاج‌صفی به سپاهان از کجا آمد؟+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین