کد خبر: ۳۸۶۵۹۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

پنتاگون: داعش در موصل ضعیف شده است

سخنگوی ائتلاف ضد داعش آمریکا می‌گوید داعش در داخل موصل عراق ضعیف شده و نشانه‌هایی از یاس و ناامیدی در این گروه دیده می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
نیروهای کرد و عراقی مورد حمایت ائتلاف تحت رهبری آمریکا برای چندین ماه است که در موصل عراق هستند و مانع از فعالیت داعش شده‌اند.

سرهنگ کریسس گارور، سخنگوی ائتلاف گفت: ما شاهد تضعیف داعش در داخل موصل هستیم. ما می دانیم که اینها دیگر در شهر هیچ جایگاهی ندارند.

وی ادامه داد: بعنوان مثال، فرماندهان ارشد این گروه تروریستی زیرشاخه‌های خود را بخاطر عدم دستیابی به موفقیت در صحنه نبرد اعدام می کنند. داعش از وضعیتی که در موصل دارد، اصلا راضی نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پی.تی.آی، این مقام مسئول نظامی آمریکا در ائتلاف ضد داعش گفت: چنین روندی را در فلوجه و رمادی هم شاهد بودیم پیش از آنکه هر کدام از این شهرها هم از دست داعش گرفته شوند. البته باید به این مساله اشاره کرد که نبرد در موصل هنوز هم آنچنان که باید آسان نیست. ما هنوز با داعش در این شهر در نبرد هستیم.

سخنگوی ائتلاف ضد داعش در ادامه افزود: انتظار می‌رود که هنوز 5000 نیروی داعشی در موصل باشند و انتظار می رود که نبرد سنگین همچنان ادامه پیدا کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین