کد خبر: ۳۸۶۶۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
تعامل خوب دولت یازدهم با مجلسی‌ها

سبحانی‌فر: روحانی گزینه مناسبی برای اصولگرایان در انتخابات 96 است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: گزینه بهتری به جز روحانی برای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری 96 وجود ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی سبحانی فر در گفت‌وگو با خبرآنلاین در ارزیابی عملکرد سه ساله دولت روحانی و مجلس گفت: هم در مجلس قبل و هم در مجلس دهم همکاری خوبی میان این دو قوه وجود داشت. عملکرد دولت در این زمینه خوب بوده و امیدوارم این تعامل بدون تنش به همین شکل ادامه یابد.

وی با بیان اینکه نمایندگان در مسئله عزل و نصب ها از سوی دولت، انتظاراتی دارند، افزود: البته دولت هم حق دارد که با تفکر خودش افراد را عزل یا نصب کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس سابقه طولانی مدت روحانی در  نمایندگی مجلس را در پیشبرد تعامل بین مجلس و دولت تاثیر گذار دانست و تاکید کرد: خود آقای روحانی چون مجلسی هستند به خوبی شرایط و انتظارات نمایندگان را درک می کنند.

وی در مورد برنامه مجلس در یک سال پیش رو برای همکاری موثرتر با دولت اظهار کرد: تعامل همیشه موضوعی دو سویه است. اگر دولت دراین سال قوانین را به خوبی رعایت کند و مجلس هم به همین شکل حرکت کند، من همکاری خوبی را بین دو قوه پیش بینی کرده و می کنم.

سبحانی فر درباره عملکرد دولت یازدهم با توجه به سه ساله شدن آن گفت: این دولت در بحث تنش زدایی در سطح بین الملل موفقیت چشمگیری داشته و در عرصه سیاست داخلی نیز به توفیقاتی رسیده است. اما باید هر چه سریعتر وضعیت  اقتصادی و نابسامانی که دولت قبل در ایجاد آن نقش به سزایی داشت اصلاح کند و موضوع اشتغال و رکود را حل نماید.

وی در پایان گفت: به نظر من گزینه بهتری چه از سوی اصلاح طلبان و چه از سوی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 به جز روحانی وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
0
من هم با نظر ایشان موافقم
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
0
من هم با نظر ایشان موافقم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین