کد خبر: ۳۸۷۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

احتمال حمایت جامعه روحانیت از روحانی در انتخابات 96

جامعه روحانیت مبارز تهران تاکنون نقش هدایت کننده و حمایت کننده را در بین اصولگرایان بازی کرده است سعی می‌کنیم همان جایگاه روحانیتی و ارشادی، ایجاد هماهنگی و پشتیبانی عمومی را در فضای اصولگرایان تعقیب کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران درباره احتمال حمایت این تشکل از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه چیز احتمال حمایت جامعه روحانیت از روحانی در انتخابات 96احتمال دارد.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از خبر آنلاین، مصطفی پور محمدی در پاسخ به این سئوال که آیت الله موحدی کرمانی گفتند «بعید است از آقای روحانی حمایت کنیم» اما آقای مصباحی مقدم اعلام کرده «هنوز در جلسه جامعه روحانیت مبارز صحبتی درباره این موضوع نشده است و احتمال حمایت وجود دارد»  با توجه به این مواضع آیا گزینه حمایت از دکتر روحانی می‌تواند جامعه روحانیت مبارز تهران را در انتخابات ریاست جمهوری دچار چند موضعی کند؟ گفت: هنوز جامعه روحانیت مبارز تهران درباره موضوع انتخابات ریاست جمهوری بحث نکرده است. مقدماتش همچون تحلیل شرایط و اوضاع و عناصر فعال و وضعیت کشور را شروع کردیم اما هنوز به این بحث‌ها نرسیدیم.

وی افزود: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران هم به اینکه ما هنوز وارد بحث نشدیم، اشاره کرد بنابراین هر نوع قضاوتی زود است و هر نظری اعلام شود، نظر شخصی است و نظر جامعه روحانیت نیست و ما باید ببینیم وضعیت آینده چگونه می‌شود.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران در پاسخ به این سئوال که «احتمال دارد جامعه روحانیت مبارز تهران در انتخابات ریاست جمهوری از آقای روحانی به عنوان یکی از اعضای خود حمایت کند؟» یادآور شد: همه چیز احتمال دارد. به هر حال ما در جامعه روحانیت مبارز تهران نشان دادیم که واقع‌بینانه و آنچه را مصالح و خیر کشور و جامعه است در نظر داریم و سعی می کنیم با اصول و آرمان هایمان مطابقت کامل داده شود. همیشه هم در مراحل مختلف انتخاباتی مواضع خود را بدون افراط و تفریط اعلام کردیم. امیدوارم در این مرحله هم بتوانیم وظیفه خودمان را انجام دهیم.

وی درباره نقش جامعه روحانیت مبارز تهران در تصمیم گیری اصولگرایان و اینکه این تشکل روحانی محور خواهد بود یا در کنار سایرین تشکل‌ها عمل می‌کند؟ اظهار کرد: به هر حال جامعه روحانیت مبارز تهران تاکنون نقش هدایت کننده و حمایت کننده را در بین اصولگرایان بازی کرده است سعی می‌کنیم همان جایگاه روحانیتی و ارشادی، ایجاد هماهنگی و پشتیبانی عمومی را در فضای اصولگرایان تعقیب کنیم.

پورمحمدی در پاسخ به این سئوال که «سال 92 سه نفر از اعضای جامعه روحانیت مبارز برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کردند اما در نهایت فقط آقای روحانی در صحنه ماند، این دوره چه اتفاقی می افتد؟» گفت: نباید پیش داوری کرد. جامعه روحانیت مبارز تهران هنوز هیچ بحثی نکرده و تصمیمی نگرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
2
0
بااین وضع اقتصادی مردم بعید است که روحانی.......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین