کد خبر: ۳۸۷۷۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷

آغاز فعالیت آمبولانس ویژه حیوانات مصدوم در تبریز +عکس

مدیر پناهگاه حیوانات پردیس تبریز گفت: برای اولین بار در سطح کشور ،فعالیت آمبولانس ویژه حیوانات مصدوم در شهر اولین هاآغاز گردید.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش آسا نیوز، ژیلا پور ایرانی افزود: آمبولانس حیوانات مصدوم به لطف خدا و با مساعدت سه نفر از اعضای هئیت مدیره انجمن حمایت از حیوانات تبریز  فعالیت رسمی خود را آغاز و از طریق شماره تلفن ۱۳۷ شهرداری تبریز ارائه خدمات خواهد کرد.
 
آغاز فعالیت آمبولانس ویژه حیوانات مصدوم در تبریز (+عکس)

وی با بیان اینکه، برای نخستین بار است که در کشور شاهد چنین اقدامی در رابطه با حمایت از حیوانات هستیم، گفت: از این پس مردم می توانند از طریق تماس با خط تلفن ۱۳۷ شهرداری تبریز، موارد آسیب دیدگی حیوانات اهلی را گزارش کنند تا آمبولانس به محل اعزام شود.
 
پور ایرانی افزود: این آمبولانس متشکل از دو نفر از اعضای خبره در درمان انجمن حمایت از حیوانات تبریز است و این افراد به هنگام مراجعه به محل تا انتقال حیوان مصدوم به کلینیک ها، اقداماتی از قبیل سرم تراپی، سی تی آر و … را برای زنده نگه داشتن حیوانات مصدوم انجام دهند.
 
وی با ابراز خرسندی از راه اندازی اولین آمبولانس حیوانات در تبریز، همزمان با اجرای دومین طرح شهر پاک توسط شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: خوشبختانه طی سال های اخیر رفتار صحیح با حیوانات و حساسیت نسبت به وضع آن ها در بین مردم آذربایجان شرقی جا افتاده است و بارها شاهد تماس هم استانی ها برای نجات جان یک حیوان بوده ایم.
 
 مدیر پناهگاه حیوانات پردیس با اشاره به اینکه طرح مزبور هم اکنون در تبریز و حومه قابل اجرا است، از زحمات مسئولان ادارات استان به خصوص شهرداری تبریز، فرمانداری تبریز، استانداری آذربایجان شرقی، اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی و اداره کل محیط زیست استان در راه اندازی اولین آمبولانس حیوانات قدردانی کرد.
 
وی خاطرنشان ساخت:با حمایت های مستمر پایگاه های تحلیلی خبری استان (آسانیوز و نصر نیوز) از تشکل های مردم نهاد و به خصوص انجمن حمایت از حیوانات تبریز ، مشکلات مربوط به  مکان پناهگاه حیوانات  در حال رفع شدن می باشد بطوریکه  پروانه ساخت مرکز جدید نگهداری حیوانات تقریبا آماده شده و به زودی ساخت و ساز این مکان  آغاز می شود که جادارد از این سایت های خبری تقدیر و تشکر نمایم.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
7
درود
آنیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
0
3
چه عالی... درود به هموطنان تبریزی (:
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
0
3
تبریز در حذف تکدی گری رتبه اول کشور
تبریز در نمایش حیوان دوستی رتبه اول کشور
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین