کد خبر: ۳۸۸۱۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

نگاهی به مواضع نوه امام (ره) درباره منافقین به بهانه انتشار فایل صوتی مرحوم منتظری

انتشار یک فایل صوتی از آیت الله حسینعلی منتظری درباره ماجرای اعدام تعدادی از منافقین در سال 67، باعث جوسازی و سوءاستفاده معاندان نظام در روزهای اخیر شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش تسنیم در این میان بی بی سی فارسی در یک تقسیم کار مشخص به عنوان راس کمپین تبلیغ به نفع منافقین با توسل به این فایل صوتی، گزارش‎های از پیش تولید شده مفصلی را در ساعت‎های گذشته بر روی خروجی خود برده است.

این در حالی است که فایل صوتی مذکور عملا هیچ موضوع جدیدی نه درباره اصل ماجرا و نه درباره مواضع آیت الله منتظری ندارد و تمامی این موضوعات کمی پیشتر به صورت شفاهی و مکتوب از سوی افراد مختلف عنوان شده بود و امروز فقط یک فایل صوتی درباره آن منتشر شده است.

این در حالی است که سید علی خمینی در ایام ارتحال امام (ره) نکات قابل توجهی را درباره این خط جدید تبلیغی علیه نظام مطرح کرده بود.

حجت الاسلام سید علی خمینی دوازدهم خرداد ماه سال جاری به مناسبت سالگرد رحلت امام (ره) در مسجد فیضیه ماجرای سال 67 را حاصل مدیریت امام دانسته و گفت: چرا معاندان نظام چشم خود را به روی جنایات بی شمار منافقین بسته اند و صرفا اعدام تعدادی از آنها را جنایت می دانند؟

سید علی خمینی ادامه داد: باید نگاه کنیم که چرا انقلاب اسلامی ایران به موفقیت رسید؟ واقعا این طور نبود که وضعیت ایران در زمان تحقق انقلاب اسلامی، بهتر از کشورهای منطقه بود، چرا که در غرب، جنوب، شرق و حتی شمال کشور غائله هایی داشتیم و این مدیریت امام خمینی(ره) بود که آن غائله ها را مدیریت کرد و کشور رفته رفته به آرامش رسید.

او افزوده بود: امروز یک عده ای برای منافقین دل می سوزانند که چرا اعدام کردید؟ آن ها کسانی بودند که در مقابل حکومت ایستادند و جنایاتی کردند که داعش آن ها را نمی کرد؛ آنان رئیس جمهور، نخست وزیر و بسیاری از بزرگان کشور را ترور کردند؛ اگر بنا بود که امام خمینی(ره) همواره در مقابل این جنایات نرمش از خود نشان می داد که کشور پس از 30 سال هم رنگ آرامش به خود نمی دید.

گفتنی است موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام(ره) هم در واکنش به خط تبلیغی جدید بی بی سی فارسی و منافقین، این رفتار را تلاش برای تخریب شخصیت حضرت امام (ره) دانسته و از انتشار مستنداتی در رد ادعاهای آیت الله منتظری خبر داده است.

2929
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین