پایگاه خبری آفتاب
۱۱ /خرداد /۱۴۰۵
Monday 01 June 2026
۲۰:۳۷
کد خبر:۳۸۸۶۱۰
۲۳:۵۲
۱۳۹۵/۰۵/۲۳
سکوت علی جنتی در برابر اظهارات امام جمعه مشهد

واکنش وزیر ارشاد به سخنان علم‌الهدی درباره لغو کنسرت‌ها

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ترجیح داد درباره سخنان اخیر آیت‌الله علم‌الهدی - امام جمعه موقت مشهد - درمورد لغو کنسرت‌های این شهر، صحبت نکند.
۲۳:۵۲
۱۳۹۵/۰۵/۲۳
به گزارش خبرگزاری آفتاب،
 علی جنتی در پایان مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در مشهد مقدس، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این واکنش وزیر ارشاد به سخنان اخیر علم‌الهدیپرسش که "نظر شما در مورد سخنان این هفته امام جمعه مشهد چیست؟" گفت: ترجیح می‌دهم وارد این مقوله نشوم و خود را درگیر این موضوعات نکنم.

امام جمعه مشهد اخیراً با اشاره به اینکه کل شهر مشهد، حرم امام رضا (ع) محسوب می‌شود، گفته بود: اینجا شهر زیارت است، شهر گردشگری نیست که ما بخواهیم مراکز تفریحی را در آن توسعه دهیم، مدیریت این شهر باید روی مدیریت زیارت و شهر زیارتی برنامه‌ریزی کند، نه روی مدیریت گردشگری.

به گزارش ایسنا، علم‌الهدی افزوده بود: کنار گنبد امام رضا نمی‌شود کنسرت برگزار کرد، این خلاف حیثیت و هویت این شهر است، تو کنسرت می‌خواهی، مشهدی نباش، برو یک شهر دیگر زندگی کن، اگر یک آدمی می‌خواهد در یک شهری زندگی کند، در عملیات فرهنگی‌اش آزاد باشد، در تفریح و خوش‌گذرانی‌اش آزاد باشد، چرا یک شهر زیارتی را انتخاب کرده؟ این شهر را انتخاب کرده که زوار این شهر را بچاپد. خب برو جای دیگر زندگی کن، چرا اینجا دادوفریاد راه می‌اندازی و چانه‌زنی می کنی، هرروز یک کمپین راه می‌اندازند، این کمپین‌ها و دار و دسته‌ها، اردوکشی بر ضد امام رضا(ع) است، این مقابله با حرم امام هشتم (ع) است، بنده فکر کردم برای یک روز در یک جلسه به نام امام هشتم تکلیف این شهر باید روشن شود.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
سلام متاسفم برا مردم عزیز مشهد فدات بشم امام رضا که غریبی و از نام و عظمتت دارن سو استفاده میکنن خودت از خدا بخواه که جاهلان را هدایت کند و عاقلان را حاکم مشهد
پاسخ
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
اولا حکومت ما دموکراسیه نه فدرال که هرکسی برای هر استان قانون خاصی تنظیم کنه. دوما کدوم شخص حدیث محکم و معتبری دارد که موسیقی حرام اعلام شده.؟ سوما اون شخصی که مجوز میده در مورد آهنگها یا باید شهرهای مجاز رو هم قید کنه که فلان شهرها این موسیقیها میتونن اجرا بشن که باز بر میگرده به حکومت فدرال نه مردم سالاری. چهارما شهر مشهد یا سایر شهرهای درگیر هنرمنداشون یه خاکی تو سرشون کنن با این وضعیت چون به خاطر سلایق بعضیا تو شهر خودشون حق اجرا نخواهند داشت با این رویه. پنجما اون اشخاصی که میگن برن شهرهای دیگه کنسرت بزارن الحمدالله الان هر شهری برای خودش تقدساتی اعم از امامزادگان. و.....داره سایر شهرها مفسد یا کافر نیستن که شما بگین قرتی بازیاتونو ببرید شهر دیگه. این مملکت مال مردمه و مردم تصمیم گیرندشن. اونایی هم که اون بالا نشستن در هر مقامی چه منبر چه پشت میز انتخاب همین مردمه یعنی دموکراسی. یعنی مردم سالاری نه فدرال. نه اگر حکومت قوانینش در شهرها قانونش مختلفه اینو باید مردم بدونن.ببینیم تکلیف چیه. هنرمند پدرت شب و روز در آد برو برای کار از مقام مسیول مجوز بگیر با هزار مکافات اینور هم اشخاصی بیان به خاطر سلایق پوشش و حرکات دیگران تیشه به ریشه زحمت توه هنرمندببزنن.مشکل جای دیگست به کنسرت ربط میدن. همون مردمی که به کنسرت میان به پارکهای همون شهرم میرن گردش هم دارن عزا هم دارن تفریح هم دارن ناراحتی هم دارن. این کلمه کنسرت این وسط بهونه ست
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
کار آیت الله علم الهدی
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
واقعا نمیدونم چی بگم
پاسخ
الیاس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
ببخشید من بچه مشهدم .
جناب اقای علم الهدی
شما بجای اینکه مانع اجرای کنسرت بشی
بی زحمت لطف کن . مانع فساد مالی که تو شهرامام رضاشده بشو . یااینکه من جوون میخوام ی کاری فرهنگی انجام بدم . با کلی مخالفت روبرو میشم . چرا چون پارتی بازی شده . خجالت داره مردمو ازشهر امام رضا از شهری که اونجا متولد شدن بیرون کنی .
در شان شما نبود ازاین الفاظ
.........
پاسخ
ناشناس
Hong Kong
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
سلام، کنسرت با رعایت موازین اخلاقی و عرفی اشکالی نداره ، منتها هر چیزی جای خودش را داره، شهر مشهد شهر مقدسیه و باید حرمت نگه داشت و این جمله مراسمات که با اسلام و .. ارتباطی نداره، بهتره در شهرهای دیگه باشه، بدون شک کنسرت اقای عقیلی مشکلی نداره ولی در شأن حرم امام رضا نیس که این جمله مراسمات جرقه اش زده شود و الله اعلم به کجاها برسد.با نشکر از همگی
پاسخ
معترض
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
چقدرقشنگ نظراروسانسورمیکنید حذف میکنیددرباره موضوع کنسرتاهم همین اتفاق افتاد نظرات مردم حذف شد نادیده گرفته شد !
پاسخ
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
اگه کنسرت و موسیقی حرامه پس چرا نقاره تو حرم امام رضا زده میشه چرا نقاره خونه توی حرم امام رضا وجود داره . یعنی ساز های توی کنسرت ها حرامه ولی سازه نقاره حلاله . چرا یه عده اینقدر سطحی فکر می کنند . خراسان بزرگ که مهد تحولات فرهنگی و هنری تاریخ ایران کهن است . خراسان بزرگی که موسیقی نواحی آن به واسطه استادان بزرگ موسیقی این منطقه به سراسر ایران و حتی دنیا شناسانده شده را اینگونه نابود میکنند اشعار حافظ و مولانا و سعدی را که بزرگان این ادب و هنر این سرزمین هستند و در این کنسرت ها خوانده می شود زیر سوال می برند . واقعا این افراد دلشان به حال این کشور می سوزد ؟
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
آهای شمایی که مخالف حاج آقا هستید خدا لعنتتون کنه د همه کشورو به فساد کشیدید از یه مشهد نمیتونید بگذرید؟
پاسخ
ناشناس
قربون حاج افات بری تو چقدر داغی گلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
تو چرا مثل چوب خشکی مگه وزیر نیستی؟میز اینقدر دلچسب که تو میترسی حرف درست بزنی بندازنت بیرون
پاسخ
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اگه راست میگید به جای این که به فکر موسیقی در شهر مشهد باشی که بزارند یا نه به فکر مشکلات مردم باشید به فکر پولهای دزدیده شده از بیت المال باشید تا این همه فقیر تو ایران نباشه
پاسخ
علی
Netherlands (Kingdom of the)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
قذیم جوی آب بوده لوله کشی نبود شخصی بجای اینکه با دست آب را برداره بنوشد صورت خودش را داخل آب می بره و آب را می نوشه رهگذری رد میشده مشاهده میکنه و به آن شخص میگه اینجوری آبب نخور عقلت کم میشه ان شخص هم سرش را بالا میاره میگه عقل چیست میگه هیچی بخور حالا خدا عقل بده
پاسخ
محمد
Japan
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
خوب واقعا تو شهرهای دیگه شما میزارید مردم راحت برن کنسرت؟ بقیه شهرها هم که یه جورایی ممنوعه.. شما چرا اصولا با شادی مردم مخالفت دارید؟ اتفاقا شادی بنیان اخلاقه و برای بهره وری اقتصادی و بهبود سطح سلامت جامعه هم مفیده. نمیگم بی چارچوب و قانون رفتار بشه. هنجارها و عرف هم باید رعایت بشه. اما اینکه مطلق همه چیز رو سیاه ببینیم هم که انضاف نیست. اسلام هرچیزی رو حرام کرده یه فلسفه و حکمتی هم داشته. گوشت خوک حرامه چون برای بدن ضرر داره. مشروب حرامه چون ضرر جسمی، اجتماعی و اقتصادی داره. اما موسیقی تاثیرات مثبت داره. البته بحث بر سر نوع موسیقی هم وجود داره. همونظور که هر غذایی رو نمیشه خورد، هرنوع موسیقی ای هم جایز نخواهد بود.
پاسخ
ناشناس
یکی به نعل زدی یکی به میخ. خودت فهمیدی چی منظورت بود؟خودت جواب خودتو دادی دیگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
اینم وزیر همه کارا افتاده گردن رئیس جمهور
پاسخ
ezatamin
Germany
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
عصر حاضر دیگه عصر توپ و تانک و حمله نظامی نیست عصر عصر تهاجم فرهنگیه اونهم تو شهر های مذهبی حالا یه عده از خدا بیخبر هم تو این قضیه دارن از آب گل آلود ماهی که چه عرض کنم میخوان کوسه شکار کنن. درود بر آقای علم الهدی که با سخنان اخیر خودشون مشت محکمی به دهن این افراد از خدا بیخبر زد. البته که تو شهر های مذهبی جای ترویج مراسم مبتذل نیست اول با یه کنسرت مسخره شروع می کنن و بعد باید بگردی دنبال پرتقال فروش.
پاسخ
محمدرضا
یه جوری گفتی انگار تنها شما از خدا خبر داری
ناصر
دنبال پرتقال فروش نگردددروبرت رونکاه کن فراوانه فقط عیبش اینه که همه میبینم ولی انکارش میکنیم توی شهر مذهبی بیشتر میبینی
دانا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
ک فکر عواقب کار واینده عملکرد خود را نمی بینه
پاسخ
ناشناس
United States of America
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
زورش نمیرسه
پاسخ
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
جناب علم الهدی،
شما که برای اجرای کنسرت حساسیت نشون میدی و موجب فساد میدانی آیا در مورد تضییع حق مردم در پدیده شاندیز و موسسات مالی و یا انواع فسادی که در مشهد هست مسئولیت نداری؟ چرا در مورد آنها سکوت کرده ای؟
امام رضا ع از اینها بیشتر ناراحت است تا اجرای موسیقی.
پاسخ
ناصر
ادم عاقل تفکر میکندشاید یک سهمی یا اندکی سهیم بودن چشم ادم را ببندد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
متاسفانه تبعات این حرفها خیلی خطرناکه
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
جواب ...... خاموشي است
پاسخ
داد وفریاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
خدایا تا کی این همه ظلم رابر سرما جوانان بی غیرت ایران تحمل می کنی . خدایا مددی کن روزی بیداری را به ما برگردان
پاسخ
فریبا
Hungary
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
یکم به عواقب کارهایی که می کنید فکر کنید ........
پاسخ
فریبا
Hungary
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
یکم به عواقب کارهایی که می کنید فکر کنید دارید همه را از دین و ایمون فراری می دید هر چیزی جای خود داره روح انسان هم شادی می خواد هم غم و هم سختی و ..... . یعنی چی که هی گیر الکی میدید . به خدا این سیاست ها جز فراری دان جوانها دستاوردی در بر نداره حالا خود دانید. اگه اینطوره باید شهرهای مختلفی درست بشه مثلا شهر عزادارها شهر بازیگرا شهر مهندسا و .... اگه تو جمع بودی و زمینه گناه برات بود و سالم موندی هنر کردی نه اینکه تمام آسایش رو از مردم بگیری که خودت مومن بمونی!!!!!!!!!
پاسخ
فریبا
Hungary
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
یکم به عواقب کارهایی که می کنید فکر کنید دارید همه را از دین و ایمون فراری می دید هر چیزی جای خود داره روح انسان هم شادی می خواد هم غم و هم سختی و ..... . یعنی چی که هی گیر الکی میدید . به خدا این سیاست ها جز فراری دان جوانها دستاوردی در بر نداره حالا خود دانید. اگه اینطوره باید شهرهای مختلفی درست بشه مثلا شهر عزادارها شهر بازیگرا شهر مهندسا و .... اگه تو جمع بودی و زمینه گناه برات بود و سالم موندی هنر کردی نه اینکه تمام آسایش رو از مردم بگیری که خودت مومن بمونی!!!!!!!!!
پاسخ
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
یعنی چی نظری ندارم مگر شما مسئول نیستی مگر نباید جوابگو اتفاقاتی که میفته باشی نه فقط در این زمینه بلکه درتمام اتفاقات فرهنگی. از مجلس و مردم رای گرفتی که بگی نظری ندارم مشخص کن مسیر خودت را یا باید به حرف ugl علم الهدی گوش بدی بگی چشم و یا اینکه جلوی کسانی که نظرشان عدم برگزاری این کنسرت بود بایستی و بگی کار ما درسته
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
ایشون نه اینکه ... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
حالا حرفی زده تا بزرگ بشه شما زیاد به دل نگیرید
ناشناس
Canada
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
شما اگر جواب یک امام جمعه را نمیتوانی برای چی وزیر شدی . استعفا بده.
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
امام رضا جان خودت حلش کن.
پاسخ
ایرانی
United States of America
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
متوجه نمی شم اخه
پاسخ
ایرانی
United States of America
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
مگه مردم تو بقیه شهرهای ایران حق خوشگذرونی و تفریح آزادنه رو دارند که ایشون میگه از مشهد برین بیرون!!! اگه خودشون رو با واتیکان مقایسه می کنند این رو هم در نظر بگیرند که اروپا هم واتیکان داره هم مراکز تفریحی ...
پاسخ
فریبا
داریم از خوشی سر به بیابون میذاریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
یعنی چی آخه ؟
پاسخ
کیانوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
فیلم امام رضا (ع) موسیقی نداشت ؟ اگه بدون موسیقی بود ارزش دیدن داشت ؟ کودک بدون لالایی مادرش که خودش موسیقی است میخوابد ؟ ........
پاسخ
ناشناس
جناب آقای کیانوش،موسیقی داریم تا موسیقی.یه موسیقی هست که آدم رو یاد خدا میندازه و یه موسیقی هم هست که مخصوص مجالس خوش گذرونیه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
آیت الله علم الهدی حرف حقی زده . اگر مرقد امام رضا (ع) در مشهد نبود این شهر وجود نداشت یا لااقل به این اندازه بزرگ نبود . توسعه ی مشهد یک دلیل بیشتر نداره و اون هم وجود بارگاه امام هشتم در این شهره . کسانی که می خوان خوش بگذرونن اگه از نوع حلالش باشه حرفی نیست اما اگه از نوع حرامشه و اگه از نوع کنسرتایی هستش که پسر و دختر با هم میزنن و می رقصن نباید تو مشهد بمونن . برن کیش برن تبریز و اصفهان و شهرای دیگه . هیچ ربطی هم به آزادی و این حرفا نداره . اگه انسان همه جا آزاده هر کاری بکنه پس اینهمه چرا اینهمه در قرآن اینهمه قوانین سختگیرانه برای شهری مثل مکه وضع شده ؟ اینا که دیگه تو قرآن اومده نگید نیست .حرمت حرم امام رضا (ع) کمتر از حرمت حرم خدا نیست . آفتاب امیدوارم صداقت داشته باشی و این نظر رو منتشر کنی
پاسخ
ناشناس
مردم هم اومدن تو شهر امام رضا باشن نه تو شهر علم الهدی
ناشناس
اخه مگر میشه مردم را از خانه و زندگی بیرون کرد
ناشناس
شما دارید چکار می کنی؟
سید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
از ماست که برماست ...
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
بهترين جواب براي اظهارات حاج إقا ... خاموشي است و بس...
پاسخ
ناشناس
ما شنیده بودیم جواب
ناشناس
بععععععععععععععععععععععععععععله جواب ...
معترض
خاموشی ؟!!!!هعمین میشه دیگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
من هم فکر میکنم به حرفهای ایشان اهمیت ندهیم بهتره...
پاسخ
ناشناس
United States of America
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
یکی یاد اوری کنه به اشکنه ان روزی که .....
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
عجب واکنش تندی !!!!
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
ارث حق است
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
ايشان صاحب هستند !!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
صالح
United Arab Emirates
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
آقای جنتی رفتار بسیار عاقلانه ای از خود نشان دادند. همان گونه که آقای روحانی هم در تلویزیون هیچ اشاره ای به توهین ها و تند رویهای حریان مقابل نکرد. جریان مقابل به دنبال مطرح کردن خود در بر انگیختن واکنش دولت تدبیر و امید است.
پاسخ
فريبا
كاملا مخالفم! همين عدم دخالت به موقع و به جاست كه باعث شده كشور در تحجر فرو بره!
سارا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
اینقدر باید اعتراض کرد تا متحجر رو بیرون راند.
پاسخ
محمد
Turkiye
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
برای خودم متاسفم که برای امام رضای عزیز و مردم مشهد تعیین تکلیف می کند!!
پاسخ
محمد
ادمین عزیز :
لطفا پیام هارو بدون ویرایش چاپ کن
یکم شجاعت هم بد نیست
فریبا
کسی پیدا میشه داستان موسی و شبان را به ایشون یادآوری کنه ؟؟؟ به خدا خدمت به اسلامه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
آقای جنتی کار عاقلانه ای کردند . بهترین جواب ، خاموش بودن است . اصلا چه جوابی بدهند ؟ حاکم مطلق خراسان در مورد ملک خودش هم نمیتواند تصمیم بگیرد ؟ مگر نگفتند که چهار دیواری ، اختیاری ؟ مگر نگفتند که صلاح مملکت خویش ، خسروان دانند ؟ آقای علم الهدی که در مورد اصفهان و شیراز و تبریز و ... تصمیم نگرفتند ، در مورد خراسان و مشهد ، تصمیم گرفتند که مال خودشان است و به دولت و ملت هم مربوط نیست .
پاسخ
sahar
مال خودشون ، واقعا کوته بین هستی. شهر مال همه مردم نه برای شخص ایشون .ایشون فقط میتونه داخل منزل خودش اینجوری تصمیم گیری کنه.
فریبا
بله واقعا درست می گید مردم کی باشن ایشون هر چی می فرماین همن درسته
محمدرضا
واقعا مال ایشونه خراسان رضوی میخوام بدونم
ناصر
دمت گرم حرف حق جواب ندار ه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
.... شاخ و دم ندارد
پاسخ
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
جناب آقای علی جنتی لطفاً از حقوق شهروندی مردم ایران قاطعانه دفاع نمائید.
پاسخ
فريبا
وزير كه موضع خودشو مشخص كرد! در اين مقوله دخالت نميكنه!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
عجب واکنشی!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
ببینیم چه کسانی در عمل راضی هستند
پاسخ
فريبا
نه خدا و نه خلق!
نسرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
وزیر ارشاد کی پس باید خودش رو درگیر کنه
پاسخ
فريبا
ظاهرا مردم و جووناي ما!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
چرا جواب نمیدی؟ مگه ما به رئیس جمهور رای دادیم که وزرایی رو انتخاب کنه که جواب ناحق رو ندن!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
Austria
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
فقط خيلي غم انگيز ا
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
شما مسئوليد يعني چه ترجيح مي دهيد خود را وارد اين مقوله نكنيد؟ مردم مطالبه دارند آقاي وزير اين چه پاسخىِ كه ميديد؟ نميتوانيد از حق مردم و قانون دفاع كنيد استفا دهيد،.....
پاسخ
ناشناس
در واقع گفته .......
شهرونده
بفرما اين هم از مسئول مملكتي! ايشون خودشون رو وارد مقوله نكنن، جوونا بكنن و بيفتن زندون و ...! آقاي جنتي اين از زير مسئوليت شانه خالي كردنه! لطفا استعفا بدين شايد كسي بتونه اين مقوله رو حل كنه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
درسته مشهد تو ایران فقط ی دونه است ولی...
پاسخ