کد خبر: ۳۸۸۷۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

وعده نعمت‌زاده برای حمایت ویژه دولت از صنعت

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت حمایت های ویژه ای از صنعت در کشور به خصوص استان کهگیلویه و بویراحمد می کند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد محمدرضا نعمت زاده در بازدید از مجتمع نان صنعتی کوبودنا یاسوج اظهار کرد: اگر پایه های صنعت در استان کهگیلویه و بویراحمد قوی شود، مشکل بیکاری در این استان از بین خواهد رفت.

وی بیان کرد: از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت های ویژه مالی و تسهیلاتی با شرایط مطلوب می شود.

به گزارش ایسنا، مجتمع نان صنعتی کوبودنا یاسوج یکی از واحدهای صنعتی استان است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و همت جوانان استان و با استفاده از ماشین آلات بروز با ظرفیت تولید انواع نان در هر شبانه روز ۲۰ تن ایجاد و راه اندازی شده است.

یکی از ابتکارات این واحد صنعتی استفاده از گیاهان دارویی و آرد بلوط در تولیدات خود است.

لازم به ذکر است که وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه قند یاسوج نیز بازدید کرد.

وی در این بازدید قول داد به هر میزان سهم آورده سهامداران باشد از منابع بخش خصوصی و اتاق بازرگانی ایران در اختیار این سایت قرار دهد.

نعمت زاده با بیان اینکه این سایت نمایشگاهی یکی از زیباترین سایت های کشور است، افزود: قرار است که پنج تا شش میلیارد تومان سهم آورده از سوی سرمایه گذاران در این سایت هزینه شود.

به گزارش ایسنا، سایت نمایشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینی به مساحت ۳۷هکتار با حضور فعالان اقتصادی استان به صورت سهامی خاص درآمده است و در این سایت هتل، اماکن گردشگری و سوله ای ۲۰۰۰متری درنظر گرفته شده که قرار است تا پایان امسال این سوله افتتاح شود.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت از یکی از شرکت‌های تولید کننده عصاره شیرین بیان نیز بازدید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین