کد خبر: ۳۸۹۲۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

جنتی : ادامه انتشار یالثارات غیر قانونی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ارایه مجوزهای موقت فعالیت به هفته نامه یالثارات گفت : از نظرما و هیات نظارت بر مطبوعات این نشریه لغو مجوز شده و ادامه انتشار آن غیر قانونی است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا،علی جنتی روز سه شنبه در حاشیه چهارمین جشن ایثاردر جمع خبرنگاران افزود: هیات نظارت بر مطبوعات مجوز این نشریه را صادرکرده و بنا بر تخلفات پی درپی که داشته با توجه به مفاد قانون مطبوعات با اکثریت آرای اعضا ، آن را لغو پروانه کرده و پرونده را نیز به دادسرا فرستاده است.

** واکنش به لغو کنسرت ها در مشهد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قانونی خواندن برگزاری کنسرت ها در سراسر کشورها گفت ، با توجه به مزین بودن شهر مشهد به مرقد مطهر امام رضا (ع) ، اجرای کنسرت ها در این شهر مخالفانی از جمله نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی را داشت که ما به نظر ایشان احترام گذاشته و با اینکه این کنسرت ها مشکل خاصی نداشت اما از ادامه اجرای آنها در این صرف نظر کردیم.

جنتی تصریح کرد با این حال کنسرت ها در دیگر شهرهای استان خراسان رضوی از جمله سبزوار ، نیشابور ، چناران و دیگر شهرها اجرا خواهد شد و به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود که از اجرای آنها جلوگیری شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد با تمام توان به خواسته مردم برای اجرای کنسرت ها در شهرهای سراسر کشور احترام گذاشته و برای تحقق آنها تلاش خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
خوب باشه
بی نام
|
Germany
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
مگه مشهد مقدس ملک شخصی است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین