کد خبر: ۳۹۰۶۰
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۴:۵۹

شورای شهر برای استتار مدارس دخترانه تهران،بودجه اختصاص نداد

آفتاب‌‌نیوز : فروزانفر افزود: مدارس با توجه به امكانات و شرايط مالي خود و كمك‌‏هاي انجمن اوليا و مربيان، نسبت به اجراي طرح استتار در مدارس اقدام كرده‌‏اند و در هر يك از اين مدارس، طرح استتار به شكلي انجام شده است. 

وي افزود: در سال 83 به هر منطقه آموزش و پرورش شهر تهران، مبلغ 10 ميليون تومان براي استتار مدارس اختصاص داده شد تا پس از بررسي صورت گرفته بين مدارس، توزيع شود. 

فروزانفر خاطرنشان كرد: هر منطقه براي اختصاص بودجه استتار به مدارس، شرايطي مختلف مانند مشرف نبودن ساختمان‌‏هاي مجاور به مدرسه در نظر گرفته است. 

به گفته وي؛ سازمان آموزش و پرورش از مناطقي كه مدارس آنها استتار شده، بازديد كرده كه تعدادي از آنها در حد كلاس‌‏هاي درس و برخي به طور كامل مدرسه را استتار كرده‌‏اند. 

كارشناس امور بانوان آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به طرح مناسب‌‏سازي مدارس خاطرنشان كرد: در مدارسي كه تحت پوشش طرح استتار قرار گرفته‌‏اند، زمينه براي فعاليت‌‏هاي ورزشي دانش‌‏آموزان مانند اسكيت، دوچرخه‌‏سواري و ... فراهم مي‌‏شود. 

وي افزود: بر اساس طرح، مدارس مناسب‌‏سازي شده در فصل تابستان نيز پايگاهي براي فعاليت‌‏هاي دانش‌آموزان خواهند بود و مي‌‏توانند فعاليت‌‏هاي فوق برنامه در مدارس داشته باشند. 

فروزانفر, با تاكيد بر لزوم با نشاط‌‏سازي مدارس، گفت: اولويت ما براي استتار مدارس، دبيرستان، مدارس راهنمايي و سپس ابتدايي دخترانه است. 

وي، در خصوص اختصاص بودجه از سوي شهرداري و شوراي شهر براي استتار مدارس، گفت: تاكنون شوراي شهر هيچ مبلغي را به منظور اجراي اين طرح به آموزش و پرورش پرداخت نكرده است و ما نيز ليست مدارس مورد نظر را به شورا فرستاده‌‏ايم. 

وي تصريح كرد: ابتدا ليست 400 مدرسه را به شوراي شهر ارائه داديم و سپس به درخواست شورا ليستي با 40 مدرسه را در دور دوم به شوراي شهر ارسال كرده‌‏ايم. 

فروزانفر گفت: مقرر شده بود شوراي شهر اعتباري را براي استتار مدارس اختصاص دهد اما تا سال گذشته هيچ اعتباري دريافت نكرديم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین