کد خبر: ۳۹۰۶۰۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

رییس‌جمهور فیلیپین خطاب به سازمان ملل: حرام‌زاده، ترکت می‌کنم!

رودریگو دوترته، رییس جمهوری فیلیپین تهدید کرد که کشورش را از سازمان ملل متحد خارج می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- پیش تر سازمان ملل با انتشار گزارشی رفتار خشن پلیس فیلیپین و نقض حقوق بشر در مواجهه با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر را مورد انتقاد قرار داده بود. بر اساس این گزارش از زمان انتخاب آقای دوترته به ریاست جمهوری در طول کمتر از سه ماه، پلیس فیلیپین نزدیک به نهصد مظنون به قاچاق و معامله مواد مخدر را کشته است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ آقای دوترته در واکنش به انتقادها گفت: «من نمی خواهم به شما توهین کنم. اما شاید ما تصمیم بگیریم از سازمان ملل جدا شویم. حرام زاده، اگر احترام نگذاری ترکت می‌کنم.»

رییس‌جمهور فیلیپین خطاب به سازمان ملل: حرام‌زاده، ترکت می‌کنم!

با اینکه خشونت دولت فیلیپین در برابر قاچاقچیان مواد مخدر به شدت مورد انتقاد سازمان های حقوق بشری قرار گرفته اما در داخل کشور این سیاست طرفدارانی هم دارد.

یکی از اهالی مانیل در حمایت از رییس جمهوری فیلیپین می گوید: «تعداد معتادها کمتر شده. او واقعا خوب است. دوترته خوب کار می کند و به درد کشورمان می خورد.»

براساس گزارش یورونیوز، لیلا دلیما، نماینده سنای فیلیپین می گوید: «در تمام ارکان دولت ناهماهنگی وجود دارد، مجریان قانون، دادستان ها و قضات. به همین دلیل نظام قضایی درهم شکسته است و به همین دلیل از کارهای اینچنینی استقبال می شود.»

به گفته کارشناسان سازمان ملل رییس جمهوری فیلیپین به پلیس اختیار کامل داده تا به سمت مظنونان به فروش و قاچاق مواد مخدر به صورت مستقیم تیراندازی کند و این افراد بدون محاکمه به ضرب گلوله پلیس از پا در می آیند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
1
0
دمش گرم توایران هم بایدبامعتادان همین کار را بکنند انگل های جامعه
محمد24
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
1
0
من هم موافقم .اگه کسی واقعابخواد جلوی این کار را بگیره تنها راهش همینه.نه زندان.چون بعد از مدتی آزاد میشن و دوباره شروع میکنن.تما جوانهای مردم را بدبخت کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
1
1
ایکاش همه سران همین تصمیم را میگرفتند حتی اگر تامدتی خیلی هابگوید که این روش احقان است . من این سوال دارم کسی به زنگی که آدم حمله میکند رحم میکند ؟مسلما نه.چون جون خودش بی جهت از طرف ماری بسیار خطرناک درخطر است،آیا قاچاقچیان موادمخدر خطری کمتر از یک مار زنگی دارد ؟ مسلما به مراتب خطر بسیار بیشتر تصا ی دارد. پس زندباد تیر مستقیم.
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
0
0
عالیه دمش گرم
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
0
0
عالیه دمش گرم واقعا اگه منم بودم روزی هزار تاشونو میسوزوندم چون اینها خانمان سوزند باید سوزانده شوند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین