کد خبر: ۳۹۰۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

افزایش دمای هوا در تهران و مشهد +جدول

امروز و فردا در مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید و در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : براساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی طی سه روز آینده و در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب برای ارتفاعات البرز مرکزی، سواحل جنوبی دریای خزر، جنوب فارس و بوشهر، ابرناکی بارش پراکنده گاهی رعد و برق، ورزش باد پیش ‌بینی می‌شود. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، طی امروز و فردا در مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد و در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود از بعد از ظهر پنجشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور خواهد شد و به تدریج در ساعات بعدازظهر و اوایل در شمال غرب کشور وزش باد و رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

افزایش دمای هوا در تهران

محمد اصغری  کارشناس هواشناسی نیز در خصوص وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز بعداز ظهر در مرز بین تهران ,البرز و مازندران شاهد رشد ابر و بارش های پراکنده خواهیم بود.

وی افزود: در شهر های ساحلی دریای خزر نیز تا آخر هفته بارش چشم گیری نخواهیم داشت ولی افرادی که قصد سفر به این مناطق را دارند توجه داشته باشند که در این مناطق احتمال بارش های پراکنده وجود دارد.

اصغری با اشاره به اینکه امروز و فردا خنک ترین روزهای هفته در مشهد مقدس است، افزود:روزهای آینده به تدریج شاهد افزایش دما در مشهد خواهیم بود و لازم به ذکر است که تهران نیز از نظر دما دارای چنین شرایط مشابه خواهد بود.


بارش های پراکند در بوشهر +جدول
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین