کد خبر: ۳۹۱۴۷۷
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

فانی: تعدادی از فارغ‌تحصیلان در آموزش و پرورش جذب می‌شوند

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: امسال تعداد زیادی از فارغ تحصیلان دانشگاه‌های فرهنگیان به جمع شاغلان در این وزارتخانه اضافه می‌شوند و مقدمات به‌کارگیری آن‌ها نیز انجام‌ شده که پس از یک سال گذراندن دوره آموزشی، مراحل جذب آن‌ها صورت می‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی‌اصغر فانی در بدو ورود به ایلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این سفر شرکت در آیین‌های ویژه این هفته و دیدار و گفت‌وگو با مسئولان این استان است. 

وی بابیان اینکه هنوز تعداد دقیق استخدام‌ها مشخص نیست؛ اما زیرساخت‌های لازم برای انجام این کار در آموزش‌وپرورش ایجادشده است، افزود: امسال تعداد زیادی از فارغ تحصیلان دانشگاه‌های فرهنگیان به جمع شاغلان در این وزارتخانه اضافه می‌شوند و مقدمات به‌کارگیری آن‌ها نیز انجام‌شده و پس از یک سال گذراندن دوره آموزشی، مراحل جذب آن‌ها انجام می‌شود. 

فانی خاطرنشان کرد: در ادامه مصوبه سال گذشته مجلس شورای اسلامی درباره جذب افراد در آموزش‌وپرورش، ما برحسب نیازها و توجه به رشته، جنسیت و موقعیت جغرافیایی دراین‌ارتباط عمل می‌کنیم. 

به گزارش ایسنا، شرکت در همایش مشترک شورای اداری و شورای آموزش‌وپرورش استان ایلام و حضور در آیین بهره‌برداری از 36 طرح عمرانی، خدماتی، آموزشی و رفاهی شهرستان ایلام ازجمله برنامه‌های وزیر آموزش‌وپرورش در سفر به این استان است. 

دیدار بافرهنگیان، خانواده شهدا و جانبازان فرهنگی از دیگر برنامه‌هایی وزیر آموزش‌وپرورش در سفر به استان است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین