کد خبر: ۳۹۲۲۹۰
تعداد نظرات: ۸۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
خبرنگار توسط قاضی‌پور به کمدهای جانامه‌ای کوبیده شد

روایت یک نماینده از ضرب‌وشتم شدید خبرنگار ایران توسط قاضی‌پور/خبرنگار: چرا مشت می‌زنید؟/قاضی‌پور: زنگ بزنید حراست

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به درگیری روز گذشته نماینده ارومیه با یک خبرنگار در راهروی مجلس بر لزوم دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در پست اینستاگرامی خود نوشت: «بعدازظهر یکشنبه (7 شهریور 1395) همانند همه روزها صحن تمام شد و من از در شمال شرق خارج شدم و طبق معمول ارباب رجوع‌هایی در دفتر داشتم که به جهت رسیدگی به امور آنان و رتق و فتق امورشان تمایل به معطلی نداشتم اما خانم‌های خبرنگار که همانند دخترم به آنان علاقه داشته و احترام می گذارم در بین راه کمین کرده و سوالاتی داشتند تقریباً در جلوی در معروف به کازیه نمایندگان ایستادم تا محترمانه به سوالات‌شان پاسخ دهم دقایقی از مصاحبه نگذشته بود که در پشت ستون سر و صداها بلند و بلندتر می شد و در یک لحظه دوست خوب و مودب بنده آقای بداغی را دیدم که توسط همکارمان جناب آقای قاضی‌پور به کمدهای جانامه‌ای کوبیده شد و ... و منت و خواهشی که آقای بداغی می‌کرد تا بتوانند از دستان پرقدرت همکار آذری زبان‌مان رهایی یابند.

 انصافاً متاثر شدم گرچه آن لحظه از چند و چون مباحثی که صورت گرفته بود بی‌اطلاع بودم و بعد که فایل صوتی را گوش دادم بیش از پیش متاثر و ناراحت شدم ولی به خودم به عنوان تذکر عرض می‌کنم که به هیچ یک از همکاران‌مان علی الخصوص برادر ارجمندم آقای قاضی پور قصد جسارت نداشته و ندارم. آنچه که عمده خبرنگارها انجام می‌دهند صرفاً انجام وظیفه و کار حرفه‌ای‌شان است و النهایه خیلی عرصه تنگ آید، خرجش یک عذرخواهی ساده برای انجام ندادن مصاحبه است ولی توسل به زور برای آنی که هم سن و سال فرزندمان است، قطعاً دور از شان جایگاه رفیع نمایندگی است مخصوصاً که شعار خادمیت و نوکری ملت و شفاف بودن و غیره را می‌دهیم که صد البته مردم انتظار هم‌خوانی حرف و عمل از ما دارند و تناقض در گفتار و عمل را از ما نخواهند پذیرفت.

چند روزی است که از روز خبرنگار گذشته بنابراین دلجویی و حتی عذرخواهی از این فرزند رشید رسانه را ضروری و واجب می دانم.»

به گزارش آفتاب؛ همچنین روزنامه شرق در همین‌باره نوشته است؛ نادر قاضی‌پور روز گذشته در راهروی مجلس، خبرنگار روزنامه ایران را مورد ضرب‌وشتم قرار داد. ماجرا از این قرار بود که در پایان جلسه علنی دیروز و درحالی‌که خبرنگاران در راهروی مجلس مشغول گفت‌وگو با نمایندگان بودند، خبرنگار روزنامه ایران از قاضی‌پور سؤالی درباره علت تلاش برای تأسیس فراکسیون ترک‌زبانان پرسید.روایت یک نماینده از ضرب‌وشتم شدید خبرنگار ایران توسط قاضی‌پور/قاضی‌پور: شماها نمی‌توانید از ناموستان دفاع کنید/خبرنگار: شما چرا مشت می‌زنید؟/قاضی‌پور: زنگ بزنید حراست

 قاضی‌پور در میان این گفت‌وگو از خبرنگار درباره اینکه در سال‌های ٩٢ و ٩٤ به چه کسانی رأی داده سؤال کرد و بعد از پاسخ خبرنگار با بیان مطالبی همچون «شما اصلاح‌طلب‌ها ضداسلام و ضدولایت فقیه هستید»، با مشت به صورت خبرنگار کوبید.

او در ادامه هم ضمن ادامه مشت‌زدن به خبرنگار، دستگاه ضبط صداي او را گرفت و بعد از گرفتن دست خبرنگار، او را به اداره حراست مجلس برد؛ اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد و آن‌گونه که احسان بداغی، خبرنگار روزنامه ایران می‌گوید، در اتاق حراست مجلس نیز، مأموران با پاک‌کردن فایل‌های موجود در ریکوردر (دستگاه ضبط صدا)، از او تعهدی مبنی ‌بر تکرار نكردن درگیری در راهروی مجلس گرفته‌‌اند و از احتمال ممنوع‌الورودشدن او به مجلس سخن گفته‌اند. این در حالی است که تعدادی از خبرنگاران و حتی برخی از نمایندگان در لحظه درگیری شاهد نحوه برخورد قاضی‌پور با این خبرنگار بوده‌اند.

پس از این ماجرا، محمدمهدی برومندی، از اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، در گفت‌وگو با «وقت ایران» ضمن ابراز بی‌اطلاعی از درگیری پیش‌آمده اعلام کرد حق همه افراد برای شکایت به این هیأت محفوظ است و اگر شکایتی در‌این‌باره به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برسد، هیأت نظارت به موضوع ورود و آن را بررسی خواهد کرد».

قاضی‌پور که در رفتارهای اهانت‌آمیز سوابقی همچون فایل تصویری ایام انتخابات را در پرونده دارد و همواره با بیان مطالب قومیتی به طرح مسائل مختلف در صحن مجلس و در رسانه‌ها می‌پردازد، این‌بار هم پس از ضرب‌وشتم خبرنگار روزنامه ایران، در گفت‌وگو با سایت خبری «ملیت» درباره علت ضرب‌وشتم خبرنگار گفته: «این آقا که قصد داشت ما را از ايران جدا کند، گفت چرا فراكسيون مناطق ترك‌نشين را تشكيل مي‌دهي؟ چرا ترك‌ها را مطرح مي‌كنید؟ ترک‌ها نیازی به مطرح‌کردن ندارند. ترك‌ها اصلا زمان صفويه شيعه نبودند! اصلا این کار علیه‌ اسلام است؛ و هزاران حرف بيخود عليه ترك‌ها، تبریزی‌ها و آذربایجانی‌ها زد و من نتوانستم این توهین‌ها را تحمل کنم».

این در حالی است که سایت خبری انتخاب، بعدازظهر روز گذشته فایل صوتی لحظه درگیری قاضی‌پور را منتشر کرد که «شرق» برای قضاوت مخاطبان بین اتفاقی که افتاده و روایتی که قاضی‌پور از ماجرا بیان کرده، متن کامل این فایل را در ادامه منتشر می‌کند:

قاضی‌پور: حق ما را شما خوردید.

خبرنگار: ما خوردیم؟ یعنی کی؟

قاضی‌پور: شماها و اصلاحات.

خبرنگار: یعنی فارس‌ها حق شما را خوردند یا اصلاح‌طلبان؟

قاضی‌پور: برو این را به آنهایی که شما را می‌فرستند تا این سؤالات را بپرسید بگو.

خبرنگار: کسی من را نفرستاده که این را از شما بپرسم.

قاضی‌پور: شماها نمی‌توانید از ناموستان دفاع کنید. ما از ناموستان دفاع کردیم.

خبرنگار: شما از ناموس ما دفاع کردید؟

قاضی‌پور: در جنگ‌ها ببین. ببین ما در هشت سال دفاع مقدس چه کارها که نکردیم. زنان ما طلاهایشان را فروختند.

خبرنگار: مگر فقط در آذربایجان این کارها شده؟ مگر در کرمان و شیراز و شهرهای دیگر کسی این کارها را نکرده؟

قاضی‌پور: نه. شما نکردید.

خبرنگار: از کجا من را می‌شناسید که این‌طور راحت می‌گویید شما نکردی؟

قاضی‌پور: شما دنبال اصلاحات و دنبال آزادی بودید. شما ضداسلام هستید. ضدولایت فقیه هستید. چون مرکز اسلام آذربایجان است. مرکز شیعه آذربایجان است.

خبرنگار: بر چه اساسی این را می‌گویید؟ یعنی جای دیگری در ایران شیعه نیست؟

قاضی‌پور: بنیان‌گذار شیعه در ایران صفویه و آذری‌ها هستند. بفرمایید آقاجان.

«چند صدای مبهم»

خبرنگار: شما چرا مشت می‌زنید؟

«چند صدای مبهم»

چند نفر از حاضران: ولش کن حاج‌آقا.

قاضی‌پور: زنگ بزنید حراست.

یکی از حاضران: این چرا مشت می‌زنه؟

خبرنگار خواهان پيگيري رئیس مجلس

بعدازظهر روز گذشته و در واکنش به این اتفاق، نامه‌ای با امضای بیش از ٢١٥ خبرنگار خطاب به علی لاریجانی، رئیس مجلس منتشر شد که در آن آمده است: «جناب آقای علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی؛ سلام همان‌گونه که استحضار دارید، روز یکشنبه 95.6.7 رویداد تلخ و زشتی در راهروهای مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد که خبرنگاران، اصحاب رسانه و هر دیده‌ای را دردمند و آشفته کرد. نادر قاضی‌پور، نماینده مجلس از حوزه انتخابیه ارومیه، در میانه یک گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی روزنامه «ایران» زمانی که با پرسش ساده خبرنگار درباره «تأثیر شکل‌گیری فراکسیون آذری‌زبان‌ها بر تقویت شکاف‌های قومیتی» روبه‌رو می‌شود، عصبانی شده و صورت او را زیر مشت‌های چپ و راست می‌گیرد؛ دستش را می‌پیچاند و دستگاه ضبط صوتش را گرفته و کشان‌کشان به سوی حراست مجلس می‌برد.

حراست مجلس هم در اقدامی ناباورانه، از وی تعهد می‌گیرد تا دیگر درگیری ایجاد نکند و تمام فایل‌های ضبط‌شده در دستگاه ضبط صوت را پاک می‌کند. فایلی که گواهی می‌داد خبرنگار تنها سؤال کرده است و آقای قاضی‌پور به‌جای جواب، با اتهام‌زنی با عناوینی چون «ضدانقلاب» و «ضداسلام»، مشت‌های پیاپی حواله صورت او کرده است. دردمندانه‌ترین بخش ماجرا، بی‌دفاعی خبرنگاری بوده است که در گیرودار کتک‌خوردن از نماینده مجلس، برای اینکه مشکلی برای رسانه متبوعش پیش نیاید، هیچ دفاعی از خود نمی‌کند و تنها می‌پرسد: «آقای قاضی‌پور چرا مرا می‌زنی؟» خبرنگاران، گروهی از نمایندگان و دوربین‌های مستقر در راهروهای پارلمان، شاهد این ماجرا بوده و گواه این ماجرا هستند. البته امیدواریم سرنوشت فیلم این اتفاق سیاه، به سرنوشت فایل صوتی مصاحبه دچار نشود.

 در شرایطی که خوش‌بینانه منتظر بودیم نماینده یادشده از اقدام شنیع خود نادم شده و حداقل عذرخواهی کند، وی فرار به جلو کرده و در گفت‌وگوهایی، کوشید کتک‌کاری‌اش را برخاسته از عِرق قومی القا کرده و با تحریک احساسات قومی، برای خود پشتیبان بتراشد. رئیس محترم مجلس شورای اسلامی؛ مشت به صورت احسان بداغی، خبرنگار پارلمانی روزنامه ایران، تنها مشت به دهان ارگان رسمی دولت نبود؛ مشت به صورت همه خبرنگارانی بود که جز پرسش، خطای دیگری ندارند. بی‌گمان سال‌هاست دوره شعبان‌بی‌مخ‌ها در خیابان گذشته است و چه تلخ است اگر مجلس شورای اسلامی - که نهاد قانون‌گذاری است و کاری جز پاسداشت قانون ندارد- از خیابان‌ها عقب بماند. جناب آقای لاریجانی بی‌گمان اهانت و برخورد فیزیکی از سوی هر سیاست‌مدار و مسئولی، از هر گرایش سیاسی، در مواجهه با هر خبرنگاری، از هر روزنامه و رسانه‌ای محکوم است و ما امضاکنندگان این نامه ضمن محکومیت شدید این اتفاق، از جنابعالی می‌خواهیم با رسیدگی دقیق و سریع این بی‌احترامی عظیم به ساحت خبرنگاری در «خانه ملت» را پیگیری نمایید تا هم کسی که مشت به صورت خبرنگار کوبیده و هم کسی که او را با امحای مدارک و تهدید خبرنگار یاری کرده، به مجازات برسند که اگر این‌گونه نشود، بیم آن می‌رود نماینده‌ای که دیروز گفت «مجلس جای کره‌الاغ و زن نیست» و امروز به صورت خبرنگار مشت می‌زند، فردا در صحن علنی مجلس چاقوکشی کند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
3
23
عجب...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
11
123
قاضی پور یه دیوانه به تمام عیار هستش هر چه زودتر از مجلس خانه ملت اخراجش کنید . اون از توهینش به خانمها و این هم از کتک زدن خبر نگار . واقعا که..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
چرا اخراجش کنن ؟ مگه محمود که 8 سال گند زد و اگه بخاطر یکیش مجازات بشه باید حبس ابد بکشه ! کارش کردند ؟ .. شما از دارودسته پایداری باش یا اینکه حله
حمیدی
| - |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
خبرنگار حق اش بوده چون حرفهای گنده تر از زبونش زده زنده باد قاضی پور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
5
87
چون نماینده ست پس محاکمه نمیشه حالا اگه بر عکس بود و خبرنگار اینکار رو میکرد...
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
74
10
وقتی چیزی رو نمیدونید لطفا خبرشو ناقص نذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
تو که میدونی خبر کامل رو بده.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
رو گم شو ............................
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
قاضی پور تراکتور خخخخخ
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
7
86
.........نمی دانم ارومیه ایهای عزیز چرا به ایشون رای دادند . .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
من دوستان ارومیه ای زیادی دارم؛ همه انسان های بسیار شریفی هستن؛ احتمالا این .... اهل یه ... دیگه ست.
آیدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
به همون دلیل تهرانیای عزیز به امثال زمین خورا رای دادن رفت مجلس...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
8
79
آقای قاضی پور از این هنرنمائی ها زیاد داشته و دارد . همگان این مظهر اخلاق !! را می شناسند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
بله این .. خیلی .... است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
6
68
ای بابا ... اینو از کجا آوردن گذاشتن تو مجلس :))))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
53
13
اینکه کار آقای قاضی پور اشتباه بوده هیچ شکی در آن نیست ولی آقای ایمن آبادی با این ادبیات بیانشان خواستند که چه چیزی را ثابت کنند؟ به نظرم از آب گل آلود ماهی می گیرند و خیلی ادبیات ریاکارانه ای را بکار برده اند. این امر هم مذموم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
عزیزم خبرنگار باید سوال چالشی بکند تا بتواند در این بین جواب های مناسب بگیرد نه اینکه سوالات گل و بلبل بپرسد و عشقولانه جواب بشنود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
4
40
چه نماينده اي ؟؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
61
5
مطمئن هستم سناریوی این اتفاق از پیش برنامه ریزی شده است . در واقع یک جنگ زرگری برای انحراف اذهان عمومی از خیانت هایی که به کشور می شه . برید تحقیق کنید کنید جنجال فتیله و جنجال قبلی همین نماینده مصادف با چه اتفاقاتی بود که در آن موقع مجال بروز رسانه ای نیافت، آنوقت خودتان به عمق حرف من پی می برید. مطمئنم هم خبرنگار و هم بقیه کسانی که در این قضیه ذی نفع هستند-که خودتان می دانید- برغم درگیری الان کنار هم نشستند و به ریش من می خندند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
روانشناس خوب سراغ دارم ، شمارشو بدم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
احتمالا با قاضی پور یا احمدی نژاد نسبتی نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
اگه حتی حرف شما درست هم باشه؛ جرا این به اصطلاح نماینده توی دام این سناریو افتاد! بسه دیگه دوره این خزعبلات که سناریو بوده وکار آمریکا و انگلیس و ... بود گذشته. مردم از امثال این آدم! متنفر هستن- که خودتان می دانید-. تو هم نمیخواد این گند رو ماست مالی کنی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
شما احتمالا شخصیت پارانوید دارید دوستانه عرض میکنم لطفا با یک مشاور تماس بگیرید
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
چه خوب خودش را توصیف کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
9
73
واقعا برای مردم ارومیه تحمل این آقا خیلی سخته
خدا بهتون صبر بده که شهرتون را به اسم قاضی پور میشناسند
536
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
10
55
گازی پور رزمی کار شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
3
20
مردم اعصاب ندارند؟
مجتبی قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
5
52
واقعاً جای تاسف است. شما ای نماینده محترم با رای همین مرده فهیم به مجلس رفته ای. چگونه به خودت اجازه می دهی دهن کجی کنی و دست رو یک انسان با شرافت دراز کنی؟ واقعاً که...
مجتبی قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
4
27
واقعاً جای تاسف است. شما ای نماینده محترم با رای همین مرده فهیم به مجلس رفته ای. چگونه به خودت اجازه می دهی دهن کجی کنی و دست رو یک انسان با شرافت دراز کنی؟ واقعاً که...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
4
57
اگر همین نمایندگان مجلس فعلی اعتبار نامه این آدم بی آبرو که به زنان نماینده مجلس فحاشی کرده بودرا تایید نمی نمو دند واز ورودش جلو گیری میکردند امروز شاهد این نبودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
احسنت.
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
2
35
با سلام
مقصر شما اصحاب رسانه هستید که اجازه این برخوردها را می دهید .شما حداقل به عنوان یک همکار هم از هم دفاع نمی کنید .بر شما واجب است دیگر با ایشان مصاحبه نکنید ودر صورت مصاحبه هر کدام از همکارانتان با ایشان او را کنار بگذارید. نماینده مجلس ،خادم ملت ونوکر ملت در اصل این آقا فکر می کند ارباب ملت است.
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
5
با سلام
مقصر شما اصحاب رسانه هستید که اجازه این برخوردها را می دهید .شما حداقل به عنوان یک همکار هم از هم دفاع نمی کنید .بر شما واجب است دیگر با ایشان مصاحبه نکنید ودر صورت مصاحبه هر کدام از همکارانتان با ایشان او را کنار بگذارید. نماینده مجلس ،خادم ملت ونوکر ملت در اصل این آقا فکر می کند ارباب ملت است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
4
49
شعبون کجائی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
شعبون حداقل مرد بود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
1
4
این ادم بدرد ..میخوره فقط ولاغیر...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
5
46
من متحيرم ايشان چگونه از فيلتر شوراي نگهبان عبور كرده است جل الخالق
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
همون جوری که مینو خالقی وخیلیای دیگه عبور نکردند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
اصلا متحیر نباش
شک نکن ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
4
طرح ... درمجلس اجراشود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
3
38
از این به بعد بگید نادر بی مخ ول کنین بدبخت شعبان بی مخ. اون بدبخت پهلو نادر بی مخ یه پا جوانمرد بود
پاسخ ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
شعبان از شما با ادب بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
ادبیات ایران عوض شده یا به زور میخوان عوضش کنن؟ به بی ادبی میگین ادب، به با ادب میگین بی ادب!! طرزه فکره این آقا بزرگترین اهانت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
4
18
صورت او را زیر مشت‌های چپ و راست می‌گیرد!!! فیلم هندی تعریف میکنید؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
17
جای تعجب است چطور چنین شخصی به تایید شورای نگهبان رسیده است و مردم محترم ارومیه به چنین شخصی به عنوان نماینده خود رای دادند؟؟!!!
افسوس صد افسوس
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
14
قانون حکم فرما نباشد اینچنین میشود .
آراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
64
8
جواب سوالات موذیانه و توهین آمیز بهتر از این نخواهد بود . درود بر قاضی پور قهرمان
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
چه خوب خودش را توصیف کرد تراکتور چه کسانی به این رای دان چون بی ادبی به خانمها و اقوام ایرانی کرد خیلی خوششان امد
araz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
66
7
درود به شرف اقای قاضی پور که رک وپوست کنده حقیقت را بیان می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
آخه مشکل اینجاست که رک نمیگه :)))
خودش بعد اینکه حرف میزنه ، میگه : کی بود کی بود من نبودم خخخخخ
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
باید برای این نماینده متاسف باشی که نمیتونه خشم خودشو کنترل کنه. کسی که در جایگاه نمایندگی ملتی قرار داره نباید این رفتارها ازش سر بزنه جون به نام همون مردمی که فرستادنش مجلس ثبت میشه!!!
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
چه خوب خودش را تو صیف کرد تراکتور خخخخخخخخخ
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
5
0
گنه کرد در بلخ آهنگری .........
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
18
تقصیر مردم است که به کسی لیاقت بخشیدند.که لیاقت آن جایگاه را ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
1
13
یعنی این ... جون نماینده مردم فهیم ارومیه است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
1
14
شرم آور است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
1
18
ولایت به چنین سگان هاری در وقت قناعت به شدت نیازمند است چرا بیرونش کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
قاضی پور مشت محکمی به دهن هر چه بی ادب بود زد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
9
2
قاضی پور ترکیبی است از شوریدگی، جهل و شجاعت. ولی یه مدت هست من که از نتوانستن ها خسته شده ام، از امثال این آدم ها خوشم میاد. هر چه را که هستند (درست یا غلط) ابراز میکنند و از آن هم به هر قیمت دفاع میکنند. آیا ما مردمی که اینجا و آنجا کامنت میگذاریم چنین دلیری داریم؟ میتوان نتیجه گرفت تا زمانیکه ما از چنین دلیری برنیامده ایم امثال قاضی زاده ها هم حتی از حد ما بالاترند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
3
8
آقایانی که درود به گازی پور می فرستید واقعا درود به شما که اینقدر شعور سیاسیتان بالاست
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
10
1
هرچه دارم از قند پارسی دارم ، اما مرض قند ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
از این قندتان حالم بهم میخوره
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
ناشناس دوم منم از شما حالم بهم می خوره
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
14
مملکت بی قانون همینه.کسی نیست اینو محاکمه یا بازخواست کنه.چون نمایندس. برای شهر ارومیه جای تاسف داره که وکیلشان در مجلس این باشه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
11
متاسفم !!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
9
یکی نیست این و بزاره بیرون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
7
این قاضی پور اگه نماینده مجلس نبود که ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
13
وای بحال ملتی که این نماینده اش باشد . اگر از مجلس اخراج و محاکمه اش نکنند دیگر هیچ مشروعیتی نخواهد داشت
ساسان
|
Georgia
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
7
درست گفته، مجلس جای ایشونه!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
خود را از همه بالاتر می دانن از دماغ فیل افتاده اند و مردم نوکر انها هستند
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
مملکت ...... دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
5
دروغی ایشان در مورد شوخی می گویند بدتر است ....
علی ص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
11
به قول عادل فردوسی پور: این ها مردم را جیگررررررر فرض کرده اند؟؟؟
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
10
یک خلبان هر چند ماه برای پیشگیری از خسارت جانی و مالی ، آزمایش جسمی ، روحی ، روانی ، اجتماعی ، علمی ، مهارتی میشود .

حق مردم است نماینده شدن در صورت عدم صلاحیت های مورد نیاز و جسمی ، روحی ،روانی ، اجتماعی، علمی ، مهارتی ادامه خسارت معنو ی و مالی به شیعه و ایران تجدید نظر شود .

.
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
7
یک خلبان هر چند ماه برای پیشگیری از خسارت جانی و مالی ، آزمایش جسمی ، روحی ، روانی ، اجتماعی ، علمی ، مهارتی میشود .

حق مردم است نماینده شدن در صورت عدم صلاحیت های مورد نیاز و جسمی ، روحی ،روانی ، اجتماعی، علمی ، مهارتی ادامه خسارت معنو ی و مالی به شیعه و ایران تجدید نظر شود .
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
7
2
قاضی عزیز من بیدی
ش ج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
2
حالا اگر بگویم تمام مدیران ارشد از جمله نمایندگان جسارت هر نوع رفتار و گفتاری را پیدا کرده اند بگویید دروغ ست .و برسم این اقایان تکذیب کنید
یادتان می اید در دوره های قبل تر این نمایندگان و یا مدیران چگونه بودند به قول معروف پشه در دهانشان می مرد و لب برنمی اوردند.
تازه اینکه اگه حرفی بزنید بر به قبای اقایان می خورد و دل نازکشان می شکند .
اقا مکر این افراد چه کسانی هستند
زارعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
10
از قاضی پور هم زیاد انتظار نداریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
1
5
بايد با كمال تاسف و تاثر به جناب آقاي غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی گفت:
آيا براي آدمي كه بويي از ادب و تربيت و سواد نبرده اينگونه صحبت كردن رواست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ". . . . . . علی الخصوص برادر ارجمندم آقای قاضی پور قصد جسارت نداشته و ندارم"!!!!!!!!!
آيا بنظر شما همين اشتباهات در تفاوت نگذاشتن بين انسانهاي با شخصيت و فهيم و آدمهاي بي شخصيت باعث نمي شود كه انسانهاي متشخص دلسرد و آدمهاي بي شخصيت در انجام اشتباهات و خطاهايشان جري تر شوند ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
6
صحبت جناب ناشناس كاملاً درسته. شايد خيلي آدمها خودشون حد و اندازه شون رو بدونند و براي همين خجل باشند كه زياد عرض اندام كنند اما وقتي مي بينند بيشتر از حد و اندازه شون بهشون بها داده ميشه، هوا ورشون ميداره و ميگن خوب ديگه مثل اينكه هيشكي هيچي حاليش نيست، ما هم بتازيم.
بنابراين فقط خود خطاكار مجرم نيست، حتي اونها هم كه نادانسته باعث پرورش خطا ميشوند به نوعي بايد خودشان را سرزنش كنند و مجرم بدونند.
پس؛ هميشه بين بد و خوب، درست و نادرست، با شخصيت و بي شخصيت و . . . تفاوت بسيار است و به همين نسبت، نوع برخورد و معاشرت با آنها بايد بسيار تفاوت بكند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
چه خوب خودش را توصیف کرد تراکتور ماشینی گنده و ....
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
اردوغان حق به جانب هم از ناموس عثمانی ها دفاع میکند در این سالها جناب ...
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
واي بر ملت تا حالا پولها را مي بردند حالا ديگه كارشان جايي رسيده روز روشن كتك مي زنند ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
1
اين كه چرا اين ادم تاييدصلاحيت مي شود ولي انسان هاي فرهيخته ودلسوز صلاحيت شان تاييد نمي شود برايم يك معما ست ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
0
سلام. از دلتون میاد این نماینده کپل مپل رو از مجلس بندازن بیرون؟؟؟ شیرین زبونی هس بلااا.
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
0
0
.... حالا کی تورا را می راند خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین