کد خبر: ۳۹۲۳۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶

مرد آی‌تی 90 میلیارد دلاری جهان به‌زودی 100 میلیاردی خواهد شد

ثروت مرد افسانه‌ای دنیای آی تی، بیل گیتس به 90 میلیارد دلار نزدیک شده و به‌زودی رکورد 100 میلیارد دلاری را از آنِ خود خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : بر اساس شاخص آنلاین بلومبرگ بیل گیتس نه به خاطر سهام مایکروسافت، بلکه به خاطر بالا رفتن ارزش سهام CNI / راه آهن ملی کانادا و Ecolab که وی دارنده سهام این دو کمپانی است، به رقم 90 میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین، وی از اورتگای اسپانیایی که 76 میلیارد دلار ثروت داشته و اخیراً بیش از 400 میلیون دلار از ثروت خود را ازدست‌داده، جلوتر است.

از سوی دیگر فوربس که ثروتمندان را ردیابی آماری می‌کند ثروت بیل گیتس را 78.7 میلیارد دلار اعلام کرد و نوشت ثروت افسانه‌ای 100 میلیارد دلاری مربوط به 1999 به دلیل انفجار آی تی در آن زمان به‌زودی تکرار می‌شود.

آن زمان ثروت بیل گیتس 100 میلیارد تخمین زده شد که بلافاصله پس از کیس حقوقی علیه وی و روشن شدن فضای بعد از انفجار موسوم به دات کام در سال 2000 ثروت وی 63 میلیارد دلار اعلام شد.

به نوشته بلومبرگ، امسال ثروت بیل گیتس 6.2 میلیارد دلار افرایش پیدا کرد و این در حالی است که ثروت مارک زاکربرگ 8.9 میلیارد دلار بیشتر شد و جف بزوس مدیر اجرایی آمازون نیز 6.5 میلیارد دلار به ثروتش افزوده شد و در رده سومین ثروتمند به‌طور مشترک با وارن بافِت قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
1
بودجه سالانه ایران چقدره؟؟ 100 میلیارد دلار هست؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین