کد خبر: ۳۹۲۴۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
سخنگوی دولت در بازدید از سازمان صداوسیما مطرح کرد:

دولت در برخوردباحقوق‌های‌نامتعارف برای‌کسی استثنا قائل‌نیست/عزل13مدیر و استرداد2میلیارد

محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز از سازمان صداوسیما بازدید کرد. سخنگوی دولت از برداشتن اولین گام برای رفع تبعیض از حقوق بازنشستگان در بودجه 1396 خبر داد. وی همچنین گفت: تاکنون 13 نفر از مدیران عزل شده‌اند و دولت با اینکه مدیران خود را سرمایه اجتماعی می‌داند،‌ اما در این باره هیچ تفاوتی برای هیچ فردی قائل نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدباقر نوبخت در گفتگوی مستقیم با بخش خبری نیمروزی سیما افزود: در حال اصلاح نظام پرداخت بازنشستگان هستیم.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وی افزود: حقوق کسانی که پیش از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری بازنشسته شده‌اند پایین است و کسانی که بعد از اجرای این قانون بازنشسته شده‌اند، حقوق‌های متفاوتی دارند.

نوبخت اظهار داشت:‌ نخسیتن گام رفع این تبعیض و تفاوت را در لایحه بودجه سال 96 که در حال تهیه آن هستیم، ‌دیده‌ایم.

نوبخت: دولت در برخورد با حقوق‌های نامتعارف برای کسی استثنا قائل نیست

براساس گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد‌ ‌سایر مراحل رفع تبعیض از حقوق بازنشستگان در سال‌های اجرای برنامه ششم طی شود.

تاکنون 13 نفر از مدیران دولتی عزل شده‌اند/ استرداد 2 میلیارد تومان از پرداخت‌‌های نامتعارف

محمدباقر نوبخت در ادامه گفت‌وگوی مستقیم با خبر نیمروزی سیما درباره آخرین پیگیری‌های مربوط به حقوق های ناعادلانه افزود‌: همانطور که به دفعات،  نظر رسمی دولت را در جهت تقبیح دریافت های ناعادلانه اعلام کردم و از مردم بزرگوار و مقام معظم رهبری به خاطر تکدری که فراهم شد عذرخواهی کردم، این موضوع بررسی شد و مدیرانی که دریافت‌هایی‌ درباره آنها اعمال شده بود شناسایی شدند.

وی تصریح کرد:‌ تاکنون 13 نفر از مدیران عزل شده‌اند و دولت با اینکه مدیران خود را سرمایه اجتماعی می‌داند،‌ اما در این باره هیچ تفاوتی برای هیچ فردی قائل نیست. همه کسانی که از این دریافت های غیرعادلانه استفاده کرده اند با آنها برخورد شد و تا الان براساس آخرین گزارشی که دریافت کردم بیش از دو میلیارد تومان از ارقامی که چه به صورت تسهیلات یا به صورت حقوق و پاداش دریافت کرده بودند مسترد شده است.

وی افزود: با مصوبه ای که در شورای حقوق و دستمزد داریم اطمینان داریم که از این پس چنین موضوعی را نخواهیم دید. از همه دستگاه های نظارتی استدعا می شود که با دقت همه دریافت ها راکنترل کنند تا هیچ دریافتی به صورت غیرعادلانه انجام نشود.

نوبخت: دولت در برخورد با حقوق‌های نامتعارف برای کسی استثنا قائل نیست

معاون رئیس جمهور تاکید کرد‌:‌ دولت همچنان معتقد است که هیچ فردی از مدیران هرچند باسوابق خوب سیاسی و اجرایی باشند، اگر دریافت‌های ناعادلانه داشته باشند حتما با آنها باید برخورد بشود و هیچ کسی مستثنا نیست.

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود خبر خوبی به کسانی که از دولت مطالبه دارند ارائه کرد و گفت: برنامه‌ای که ازجانب دولت پیشنهاد شد و مجلس هم با آن موافقت  کرد از همین ماه می توانیم همه مطالباتی را که بازنشستگان به عنوان پاداش دارند،  مطالبات فرهنگیان، کشاورزان به ویژه گندم کاران و پیمانکاران را پرداخت کنیم تا در مدت  کوتاهی هیچ فردی مطالبه ای از دولت نداشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد‌ با برنامه فعال سازی واحدهای تولیدی تا پایان امسال شاهد اشتغال چشمگیری از جوانان باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
درود بر آقای نوبخت . پاینده باشی ای مرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین