کد خبر: ۳۹۲۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷

پنج کشته و زخمی در کشمیر

با تدوام نا آرامی‌ها در منطقه کشمیر تحت کنترل هند، نیروهای ارتش و پلیس این کشور به روستایی در شمال این منطقه حمله کردند که در جریان آن یک تن کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
در این حمله نیروهای امنیتی هند به معترضان در شمال کشمیر یک تن کشته و چهار تن دیگر زخمی شدند و در مجموع آمار تلفات ناآرامی های اخیر کشمیر به 71 تن رسید.

منابع خبری محلی صبح امروز (چهارشنبه) گزارش دادند، نیروهای ارتش و گروه عملیات ویژه پلیس هند در پی اعتراضات مردم، به روستای لادورا واقع در منطقه رفیع‌آباد  در شمال کشمیر حمله کرده و با ورود نیروهای پلیس به این روستا، برخی از جوانان این منطقه، به اعتراض و مقابله با آنان پرداختند. در پی تیراندازی پلیس و ارتش به سوی مردم معترض در این منطقه یک جوان 18 ساله کشته شد.

بر اساس اعلام مسئولان بیمارستان منطقه ای بارامولا، پنج فرد زخمی شده توسط سلاح های گرم به این بیمارستان آورده شده‌اند، که از میان آنان یک تن جان خود را از دست داد. دو تن از زخمی ها نیز به بیمارستان دیگری در سرینگر منتقل شده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این اقدامات پلیس و ارتش هند در حالی صورت گرفت که حکومت نظامی از سراسر منطقه دره کشمیر برداشته شده است.

راجنات سینگ، وزیر کشور هند به منظور کاهش تنش‌ها قرار است روز یکشنبه سفری به کشمیر داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین