کد خبر: ۳۹۳۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

زرینچه: عملکرد تیم ملی دلچسب نبود/کی‌روش به بازیکنان آماده لیگ اطمینان کند

پیشکسوت فوتبال ایران از ضعف در مالکیت توپ و میدان و ناهماهنگی بازیکنان تیم‌ملی انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
جواد زرینچه بازیکن اسبق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال ایران، در خصوص بازی شب گذشته ایران و قطر به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در چنین تورنمت‌هایی بازی اول بسیار سخت و حساس است و شب گذشته این موضوع در عملکرد بازیکنان تیم ملی تاثیر مستقیم داشت. متاسفانه شاهد بازی دلچسبی از سوی بازیکنان تیم ملی نبودیم و اتفاقات آخر بازی و اشتباه دروازه‌بان قطر باعث پیروزی تیم ملی شد.

زرینچه در انتقاد به اظهارات کی‌روش مبنی بر ناهماهنگی بازیکنان تیم ملی گفت: بازیکنان فعلی تیم ملی سالهاست کنار یکدیگر بازی می‌کنند اما در بازی شب قبل، شاهد این بودیم تعداد پاس‌های بازیکنان ایران از عدد 5 بالاتر نمی‌رفت. از بازیکنان ملی‌پوش و باسابقه تیم ملی انتظار می‌رفت مقابل 80هزار هواداری که به استادیوم آمده بودند بازی بهتری به نمایش بگذارند.

وی درباره ترکیب تیم ایران دربازی دیشب افزود: چند نفر از بازیکنان تیم ملی به دلایل متعدد ماه‌ها از شرایط مسابقه به دور بودند اما دیشب از ابتدا وارد زمین شدند و عملکرد ضعیفی هم از خود به نمایش گذاشتند. اگر کی‌روش به بازیکنان آماده لیگ اطمینان می‌کرد نتیجه بهتری ‌می‌گرفت.

بازیکن اسبق تیم ملی در ادامه رفتار کی‌روش و کادرفنی در اعتراض به عملکرد داوری را نادرست و غیرحرفه ای دانست و تصریح کرد:  عملکرد تیم داوری بسیار ضعیف بود اما با توجه به سوابق بین المللی کی‌روش این رفتار از او بعید بود. تیم ایران با پتانسیلی که دارد باید حرف‌های خود را در زمین مسابقه بزند و از حواشی که درآینده برای فوتبال ملی ما پدید می‌آورد دوری کند.

زرینچه در پایان منتظری و دژاگه را بهترین بازیکنان ایران در بازی دیشب دانست و ابراز امیدواری کرد شرایط تیم ملی در اینده بهبود یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین