کد خبر: ۳۹۳۳۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

ورزش و دوری از پرخوری از مصادیق شکر عملی نعمت بدن است

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: ورزش، تحرک و دوری از پرخوری از مصادیق شکر عملی انسان نسبت به نعمت بدن سالم است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا، آیت العظمی حسین مظاهری در درس اخلاق این هفته افزود: کسانی که با بی تحرکی و عدم ورزش به سلامت بدن خود لطمه می زند باید در قیامت پاسخگوی این اقدام خود باشد که این تضیع نعمت الهی است.
وی بیان کرد: پرخوری و بی تحرکی از آسیب های امروز جامعه است که بسیاری از مردم به این مشکل دچار شده اند و با چنین اقداماتی سلامتی فردی خود را به خطر انداخته و مشکلات جمسی برای خود ایجاد کرده اند.
رئیس حوزه علمیه اصفهان با اشاره به اینکه انسان با نگهداری از بدن و سلامتی جسمی باید شکرگزار نعمت سلامتی و جسم خود باشد، تصریح کرد: ورزش مانند پیاده روی و کوهنوردی برای حفظ سلامتی لازم است و باید در برنامه روزانه ورزش و تحرک پیش بینی شود.
وی ادامه داد: صرف اعضای بدن در راه های اشتباه، ناسپاسی در برابر نعمت های خداوند است که تنبلی، چاقی و انجام گناه با بدن انسان از عناوین و مصادیق ناسپاسی در برابر نعمت سلامتی است.
آیت الله مظاهری با اشاره به اینکه سلامت بدن در مسیر رضایت خداوند مورد استفاده قرار گیرد، گفت: باید انسان سلامت بدن خود را حفظ کند و سلامتی خود را صرف فعالیت های خوب و مورد رضایت خداوند قرار دهد که چنین شرایطی شکر نعمت در عمل انجام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
خیلی از مبلغان دینی و مسئولین در حال حاضر از چربی اضافه برخوردارن در صورتی که اگر به فرمایشات پیغمبر و اولیا انها گوش میکردن اضافه وزن وجود نداشت یعنی مثل افراد کم در آمد جامعه خوردن و به اندازه خوردن و تحرک کافی
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
بسيار حكيمانه بود ممنون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین