کد خبر: ۳۹۳۵۹
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۷:۱۳

بررسی پرونده دوئل مرگبار برای تصاحب دختر 16ساله

آفتاب‌‌نیوز : متهم به قتل 17ساله به نام مهرداد با انكار قتل مدعي شد دوستش از سوي دختر 16ساله اي به نام سميرا كشته شده است. 

سال گذشته زني هراسان در تماس با مأموران كلانتري رباط كريم از كشف جسدي مقابل خانه اش خبر داد و گفت: امروز وقتي قصد آمدن به خانه را داشتم با جسد يكي از دوستان برادرم به نام علي مقابل خانه ام رو به رو شدم. 

دقايقي بعد گروهي از كارآگاهان شهرستان رباط كريم همراه بازپرس كشيك قتل در محل حاضر شده و تحقيقات جنايي براي كشف راز اين جنايت آغاز شد. در بررسي هاي اوليه مشخص شد جسد متعلق به نوجوان 17ساله اي به نام علي است كه با دو ضربه چاقو به كتف و كمرش و خونريزي شديد فوت كرده بود. 

كارآگاهان در ادامه تحقيقات پي بردند مقتول آخرين بار همراه يكي از دوستانش به نام مهرداد ديده شده بود.با بدست آمدن اين سرنخ مهرداد از سوي مأموران شناسايي و دستگير شد. 

او در بازجويي ها با انكار قتل علي گفت: مهرداد از سوي دختر 16ساله اي به نام سميرا كشته شده است. 

وي ادامه داد: روز حادثه در خيابان با دختري به نام سميرا دوست شديم و او را به خانه خواهرم كه خالي بود آورديم. در آنجا مقتول سميرا را مورد آزار جنسي قرار داد كه اين موضوع باعث عصبانيت سميرا و قتل علي به دست او شد.با اعترافات مهرداد ماموران آدرس سميرا را شناسايي و او را دستگير كردند.

سميرا پس از دستگيري به قتل اعتراف كرد اما در ادامه با رد اعترافات خود ادعا كرد مهرداد با دو ضربه چاقو علي را كشته است.
 
از سوي ديگر پزشك جنايي نيز پس از معاينه جسد اعلام كرد علي بر اثر اصابت دو ضربه عميق چاقو به كتف و كمرش به قتل رسيده است. عمق جراحات حكايت از آن دارد كه دو ضربه از سوي مردي زده شده است. 

با اعلام گزارش پزشك جنايي كارآگاهان دوباره مهرداد را به اتهام قتل دستگير كردند كه او اين بار پرده از قتل دوستش برداشت و به كشتن او اعتراف كرد. 

مهرداد درباره روز حادثه به ماموران گفت: روز جنايت همراه علي سميرا را به خانه خواهرم آورديم ابتدا من با سميرا رابطه نامشروع برقرار كردم. وقتي از اتاق خارج مي شدم علي قصد ورود داشت كه من از او خواستم با سميرا كاري نداشته باشد. وقتي دوباره به اتاق برگشتم علي را در كنار سميرا ديدم. خيلي عصباني شده بودم چاقويي برداشتم و با آن ضربه اي به كتف مقتول زدم. او قصد بلند شدن داشت كه ضربه اي به پشتش زدم كه باعث مرگش شد. با كمك سميرا جسد او را به بيرون از خانه منتقل كرديم و در كنار ديوار خانه خواهرم رها كرديم. 

با اعترافات مهرداد براي او به اتهام قتل دوستش قرار مجرميت و كيفر خواست به اتهام قتل عمد صادر شد و پرونده براي محاكمه به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. 

حيدري نماينده دادستان تهران با قرائت كيفرخواست ،مهرداد را در قتل علي مجرم شناخت و براي او تقاضاي مجازات قانوني كرد. 

مادر مقتول نيز در ادامه با حضور در جايگاه ابتدا براي قاتل پسرش تقاضاي قصاص كرد اما در ادامه گفت: ما با خانواده مهرداد رفت و آمد خانوادگي داريم به همين خاطر راضي به مرگ او نيستم.
 
مهرداد پس از حضور در جايگاه با رد اتهام خود گفت: سميرا با چاقو علي را كشت. مقتول او را مورد آزار جنسي قرار داده بود او هم به همين خاطر دست به قتل او زد.سميرا پيش من به قتل اعتراف كرده بود سميرا را به دادگاه بياوريد و در مورد قتل از او سوال كنيد من در قتل علي هيچ نقشي نداشتم. 

پس از دفاعيات متهم و وكيل مدافعش رئيس دادگاه ختم رسيدگي به پرونده را صادر و همراه چهار قاضي مستشار دادگاه براي صدورحكم وارد شور شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین