آفتابنیوز : به گزارش سایپانیوز: مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق، گفت: سایپا در سال 95 در راستای ساماندهی ساختار مالی، صرفه جویی در هزینه ها را در دستور کار قرار داد و این در حالی است که افزایش تیراژ تولید محصولات مختلف و ارتقای سطح کیفیت و کاهش نمره منفی محصولات همچنان سرلوحه اصلی کار مدیران، کارکنان و کارگران پرتلاش مجموعه سایپا است.
وی افزود: این مهم در قالب اهداف و برنامه های تعیین شده در سال جاری شامل: توسعه پایدار، مدیریت هزینه و ارتقای رضایت مشتریان در حال محقق شدن است.
جمالی تصریح کرد: تلاش های کارگران، کارکنان و مدیران گروه سایپا در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت راهبرد اقتصاد مقاومتی و کمک به رشد و بالندگی تولید ملی است و همواره خود را در مقابل مردم شریف، مسئول و پاسخگو می دانیم و از این رو ارتقای رضایت مندی مشتریان و دارندگان محصولات گروه سایپا از استراتژی های تعریف شده این مجموعه خودروسازی است.
وی تصریح کرد: به یقین شان و منزلت مردم شریف ایران ایجاب می کند که گروه سایپا در راستای تقویت کیفیت و ارتقای کیفی محصولات، چشم انداز و استراتژی های خود را مطابق با سلیقه و خواست مردم و مشتریان تنظیم نماید و از این حیث مشتریان همواره به عنوان سرمایه اصلی گروه سایپا هستند و در برنامه ریزی های تولید و کیفیت، مشتریان محور اصلی فعالیت و کار و تلاش هستند.