کد خبر: ۳۹۴۱۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

گفتگوی خبری شبکه دو سیما یک رپرتاژ آگهی برای شهرداری تهران بود

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با حمایت از فعالیت رسانه ها و شبکه های اجتماعی در پوشش خبری رویدادهای شهری، صحبت های شب گذشته مشاور شهردار تهران در شبکه دو سیما را یک طرفه و تعجب برانگیز و تداعی کننده یک رپرتاژ آگهی عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رحمت اله حافظی ر جلسه علنی امروز(سه شنبه) شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور محمود صلاحی مشاور شهردار تهران در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دو افزود: حضور یک طرفه نماینده شهرداری در این برنامه خبری، تداعی کننده یک رپرتاژ آگهی بود.

به گزارش ایرناوی با بیان اینکه با وجود پیگیری از طریق دو نفر از مدیران ارشد صدا و سیما امکان مشارکت تلفنی دراین گفت وگوی خبری برایم میسر نشد، اظهار کرد: صدا و سیما باید بداند که دوران انحصار خبری بسر آمده و چه بخواهیم و نخواهیم شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی رقبای جدی و توانمندی برای رسانه ملی در حوزه اطلاع رسانی هستند.
حافظی افزود: با تداوم این قبیل رفتارها باقیمانده اعتماد عمومی به رسانه ملی نیز مخدوش می شود. 
وی گفت: بر اساس نظر امام راحل باید مسئولان خود را فدای نظام کنند نه اینکه نظام را فدای افراد خاص کنیم.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران افزود: در این گفت و گوی خبری که یک طرفه انجام شد، نماینده شهرداری تهران اعلام کرد انضباط مالی در شهرداری افزایش یافته و در شرایط بسیار بهتری نسبت به سال های قبل دارد.
وی تاکید کرد: این جمله برای بنده که شاهد عملکرد سه سال گذشته شهرداری تهران بوده ام، کاملا تعجب برانگیز است.
حافظی با بیان اینکه گزارش صورت های مالی تلفیقی سنواتی، چکیده و عصاره و کارنامه فعالیت های مالی شهرداری تهران است افزود: آخرین گزارش تلفیقی بررسی شده در صحن شورا مربوط به سال 90 است که در مقایسه با گزارش سال 89 دو رتبه تنزل داشته و از مشروط به غیرقابل اظهار نظر رسیده است.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در مورد واگذاری املاک خاص در شهرداری تهران نیز گفت: وقتی شما ملکی را به تعاونی تحویل می دهید، متعلق به تمام اعضای تعاونی خواهد بود و نمی توانید تعاونی را مستمسکی برای تحویل املاک به مدیران ارشد خود قرار دهید.
حافظی در ادامه گفت: متولیان امر نظارت باید سایت های خبری و شبکه های اجتماعی را ابزارهای مقابله با فساد و معابری برای توسعه و مشارکت مردم در شناسایی و رصد انحرافات بدانند.
وی با بیان اینکه نباید با قوه قهریه با رسانه ها برخورد کرد گفت: وجود و فعالیت این رسانه ها را نباید تهدید تلقی کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: متولیان با عقلانیت و هوشمندی جریان های اجتماعی را به فرصت تبدیل کنند.

* معاون شهردار تهران: تشریح موضوع و رفع ابهام برای مردم جرم نیست 
ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران نیز که در جلسه امروز شورا حضور داشت در پاسخ به صحبت های حافظی گفت: دو هفته است که یک جریان تبلیغاتی خاص در داخل و برخی از شبکه های خارجی (بی بی سی و من و تو) به دلیل یک خبر جعلی، نظام را می کوبند.
وی افزود: یک بازرس دو صفحه سئوال از شهرداری کرده و قرار بود مدیران شهرداری تهران به این سئوالات پاسخ دهند.
امانی اظهار کرد: حال که یک مدیر شهرداری تهران رفته و اصل موضوع را به مردم توضیح داده، آیا جرم کرده است؟ 
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: اینکه در آستانه انتخابات آینده، کشور را می کوبند و ما با استناد به قانون حرف زده ایم و ابهامات را رفع کرده ایم، اشکالی دارد؟ 
امانی با بیان اینکه تعاونی املاک محملی برای تخلف نیست افزود: قضاوت نکنید، تعاونی ها شخصیت مستقل حقوقی دارند.
وی همچنین افزود: گزارش تلفیق بودجه نشانه عملکرد شهرداری تهران نیست.
به گزارش ایرنا، محمود صلاحی مشاور شهردار و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شب گذشته با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شیکه دو سیما در خصوص موضوع واگذاری املاک و زمین های شهری به برخی از مدیران شهری و افراد خاص با تخفیف های ویژه صحبت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
0
لطفا کمی تو غارت کردن سرعت مطمئنه حرکت کنید سرعت زیاد باعث مرگ میشود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین