کد خبر: ۳۹۴۲۰۳
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

بازیگران مهاجرت کرده به «جم» به ایران بازمی‌گردند؟

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تازه‌ترین نشست خبری خود از درخواست برخی بازیگران سفر کرده به خارج برای بازگشت به ایران خبر داده است.
آفتاب‌‌نیوز :
در ماه‌های اخیر تعدادی از بازیگران،‌ ایران را به مقصد ترکیه ترک کردند تا با شبکه «جم» وارد همکاری شوند. این همکاری در مورد برخی از بازیگران هم رخ داد و چکامه چمن‌ماه، رابعه اسکویی و رامسین کبریتی به عنوان بازیگران و مهدی مظلومی و سعید سهیلی هم در مقام کارگردان فیلم‌ها و سریال‌هایی را برای این شبکه تولید کردند.
در حالی که از انتشار نخستین خبر مهاجرت‌ها هنوز یکسال هم نگذشته گویا برخی از بازیگران قصد بازگشت دارند. این نکته‌ای است که سخنگوی وزارت ارشاد در نشست مطبوعاتی که روی دوشنبه پانزدهم شهریور ماه داشت به آن اشاره کرد.

حسین نوش‌آبادی در این زمینه گفت: «اخیراً خبرهایی به گوش می‌رسد کسانی که سراب حضور در فیلم‌های خارجی داشتند و بی‌محابا به این شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان پیوستند، عزم برگشت دارند که البته من بعید می‌دانم به همین راحتی‌ها بتوانند نسبت به بازگشت خود اقدام کنند. به هر صورت آنها از عمل خود پیشمان شده‌اند و با توجه به اینکه در آنجا نتوانسته‌اند به خواسته‌های مادی خود برسند، تمایل به بازگشت به ایران دارند. صحنه برای نادمان باز است و می‌دانیم که آنها نه تنها هیچ منفعتی برای خود به همراه آوردند، بلکه خود را نیز بدنام کردند و شاید این اتفاقات درس عبرتی برای کسانی باشد که قصد مهاجرت به آن سوی مرزها دارند. به هر حال به زودی خبرهایی را می‌شنوید که بسیاری از این خبرها دال بر بازگشت بازیگران مهاجرت کرده دارد.»

منبع: پارسینه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین