کد خبر: ۳۹۴۴۷
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۸۴ - ۱۳:۱۴

حوادث ایران از لابلای روزنامه ها و خبرها

آفتاب‌‌نیوز : روزنامه ایران ، یک دختر جوان دانشجو به خاطر جواب رد دادن به خواستگار جوانی توسط چاقو به قتل رسید. طبق قوانین جمهوری اسلامی اگر قاتل پیدا بشود و به اعدام نیز محکوم شود اگر والدین دختر که اولیای دم محسوب می شوند رضایت بدهند قاتل حداکثر به چند سال زندان محکوم می شود.

روزنامه ایران، یک زن بیوه که با مادر و پسر کوچکش زندگی می کرد و جویای کار بود با زنی آشنا شده که به او قول کار می دهد. زن همراه وی به خانه او می رود اما در آنجا متوجه می شود که زن با کمک دو مرد می خواهند او را وادار به تن فروشی کند او با آنها درگیر می شود و در جریان درگیری آنها او را از پشت بام خانه به پائین پرتاب می کنند.
اخیرا چند مرد دستگیر شده اند که یکیشان به بیست تجاوز و سرقت به زنان بد حجاب!! اعتراف کرده و گفته من به خاطر بد حجابی آنها اینکار را می کردم و می خواستم مثل سعید حنایی باشم اما کاملا واضح است که دروغ می گوید. روزنامه ها هم به طور جدی به او حمله نمی کنند گفته می شود که دو زنی که وی به آنها تعرض کرده بودند هنگامی که بعد از دستگیری با او روبرو شدند با مشت و لگد به جان او افتادند.

روزنامه جوان نیز خبر از صدور حکم اعدام برای زن و مرد جوانی را داده داستان زنی است که از شوهرش تقاضای طلاق کرده بوده به خاطر خلافکاری وی اما دادگاه نپذیرفته و او با پسری دوست می شود و با همکاری وی مرد را می کشد روزنامه جوان از این زن به عنوان خیانتکار یاد کرده است.
وزیر کشور دیروز اعلام کرد که سقوط دو هواپیمای ارتش که یکیش فرماندهان سپاه بوده اند و دیگری خبرنگاران کار خارجی ها بوده.

بنا بر اخبار تلویزیون ماهواره ای کرد سات اخیرا کنفرانسی در کردستان عراق برگزار شد که در آن به فساد در ادارات و همچنین وضعیت بسیار بد کشاورزی و کوچ روز افزون دهقانان به شهر ها به عنوان مشکلی مهم یاد شد.
تلویزیون کانال سه سیما سه شنبه شب فیلمی سینمایی در مورد زندگی آبیمال گوسمان رهبر راه درخشان در پرو ساعت 9 سه شنبه شب نشان داده که در آن از او به عنوان تروریست یاد کرده اما به داستان شروع جنگ خلق با آویزان کردن سگ های مرده از تیرهای چراغ برق اشاره کرده است.





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین