کد خبر: ۳۹۴۶۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی اعلام کرد

علت غیبت استاندارخراسان رضوی در مراسم استقبال از هاشمی

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: استاندار خراسان رضوی زمان ورود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مشهد در کشور افغانستان به سر می‌برد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سید جواد حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص علت حضور نیافتن استاندار خراسان ر ضوی در مراسم استقبال از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: یک روز قبل از سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی  به مشهد براساس یک برنامه از قبل تعیین شده استاندار خراسان رضوی به همراه  ترکان، مشاور ارشد رئیس جمهور به افغانستان سفر کرده و هنگام سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در کشور افغانستان بودند. 

وی افزود: البته استاندار تلاش داشت عصر روز گذشته از افغانستان خود را به تهران رسانده و به اتفاق ایشان به مشهد سفر کنند که این امر به دلیل تاخیر پرواز میسر نشد.

معاون سیاسی امنیتی  استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: استاندار خراسان رضوی  به محض رسیدن به مشهد  به دیدار آیت الله رفسنجانی رفته و شام را نیز با ایشان صرف کردند. ضمنا در هنگام حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مشهد مدیران دستگاه های اجرایی و جمعی از فعالان سیاسی  در محل فرودگاه از ایشان استقبال به عمل آوردند که بنده و دیگر معاونین استاندار نیز در این جمع حضور داشتیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که چرا استاندار امروز در برنامه های امروز صبح هاشمی رفسنجانی حضور نداشت، توضیح داد: صبح امروز نیز بر حسب برنامه ریزی که از قبل صورت گرفته بود استاندار محترم به همراه وزیر راه و شهرسازی و تعدادی از مسئولان کشوری به منظور افتتاح پروژه راه آهن  خواف به سنگان به این شهرستان رفته و بنده به نمایندگی از ایشان آیت الله هاشمی رفسنجانی را همراهی کردم. 

وی عنوان کرد:  امروز بعدازظهر استاندار خراسان رضوی پس از انجام ماموریت کاری و بازگشت از خواف در جلسات به همراه آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت می کند.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده اول مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، یار دیرین امام و رهبری و یکی از ارکان انقلاب و نظام هستند که احترام به ایشان، تکریم انقلاب و نظام است و همه ما در این خصوص هم وظیفه داریم و هم اشتیاق.  


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین