کد خبر: ۳۹۴۶۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

توصیه قاسمی به دبیرکل اتحادیه عرب: به دنبال همگرایی مردم منطقه باشید

سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات دبیرکل اتحادیه عرب مبنی بر مداخله ایران در امور کشورهای عربی، این اتهام را بی‌پایه و اساس و تکرار اتهامات نسنجیده گذشته از سوی احمد ابوالغیط دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
بهرام قاسمی افزود: ادامه وضعیت تأسف‌بار و رقت‌انگیز کنونی در سوریه نتیجه سیاست‌ها و مداخلات حکومت‌هایی است که علیه نظام قانونی و مستقر در سوریه اقدام کرده و به اسم مبارزه با تروریسم، به تجهیز، آموزش و تربیت  تروریست‌ها در آن کشور می‌پردازند و ویرانی، آوارگی و کشتار فرزندان آن را رقم می‌زنند.

وی ضمن استقبال از اعلام خودداری ابوالغیط از ورود به موضوع شیعیان و اهل سنت،  به دبیر کل اتحادیه عرب توصیه کرد: با اغتنام از فرصت  خود در جایگاه دبیرکلی اتحادیه عرب به جای تکرار مواضع غیرسازنده و غیرواقع‌بینانه، به بررسی و مطالعه مسایل پیچیده منطقه در یافتن راه کار  و چاره‌اندیشی برای یافتن راه‌حل های مثمر ثمر و تلاش برای همگرایی مردم  منطقه با هدف خروج از وضعیت اسفناک کنونی باشد.

وی همچنین اظهار کرد‌: در خصوص راهکارهای  ابوالغیط برای بحران سوریه به ایشان توصیه می‌نماییم با درک عمیق از وضعیت کنونی آن کشور و منطقه به تمامیت ارضی و حق تعیین سرنوشت مردم سوریه احترام بگذارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
0
وقتی در برخی مذاهب کافر پنداری دیگران اشاعه به شهروندان می شود .

کافر پنداری آنتی بیوتیک وحدت است .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین