کد خبر: ۳۹۴۷۰۱
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

انفجار تانکر، کارگر جوان را به کام مرگ کشاند‌

‌رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گفت: بی‌احتیاطی کارگر جوان در هنگام جوشکاری و ریخته شدن جرقه موجب انفجار مخزن مواد پیش‌ساز شوینده شد و جان وی را گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
‌پیمان نامدار رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در گفت‌وگو با ایسنا‌ اظهار کرد: عصر روز چهارشنبه طی تماسی به مرکز پیام ۱۱۵ اورژانس شهرستان البرز یک مورد حادثه انفجار دریکی از کارخانجات شهرک صنعتی لیا اعلام و به‌سرعت آمبولانس پایگاه لیا به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: مأموران اورژانس طی تماس به‌سرعت خود را به محل حادثه رساندند و با بررسی محل مشخص شد کارگر ۳۴ ساله که مشغول جوشکاری بالای یک تانکر پلاستیکی نیمه‌پر از مواد پیش‌ساز شوینده‌ها بوده، دچار حادثه شده است.

نامدار اضافه کرد: ریختن براده‌های جوش روی مخزن پلاستیکی باعث حریق ناگهانی آن شده و کارگر جوان توسط موج انفجار به سقف کوبیده شده و بعد از آن درون تانکر مشتعل افتاده است.

وی ادامه داد: مأموران آتش‌نشانی به‌سرعت آتش را خاموش کرده و با پاره کردن تانکر درصدد نجات جان کارگر جوان برآمدند که با توجه به صدمات شدید و سوختگی 100 درصدی این کارگر جان خود را از دست داده بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ‌در پایان گفت: رعایت اصول ایمنی در کارخانجات امری ضروری است و باید موردتوجه قرار گیرد تا دچار چنین حوادث جبران‌ناپذیری نشویم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین