کد خبر: ۳۹۴۷۶۴
تعداد نظرات: ۸۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
مردم را روشنگری کنیم اما جوری نباشد که ملتهب شوند

حمله علم‌الهدی به دولت، برجام، نماینده‌ تبریز و استناد به حرف‌های هوشنگ‌امیراحمدی؛ تصویب برجام لکه سیاهی است!

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه مسئله FATF و قراردادهای نفتی مسئله کوچکی نیست و باید دقیق بررسی شود، گفت: اگر مسئله FATF حل نشود دچار خودتحریمی می‌شویم‌.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در جمع اعضای مجمع نمایندگان خراسان رضوی اظهار داشت: نمایندگان مجلس مسئولیت سخت و حمله علم‌الهدی به دولت، برجام، نماینده‌ تبریز و استناد به حرف‌های هوشنگ‌امیراحمدی؛ تصویب برجام لکه سیاهی است!سنگینی دارند و با اعتماد ده‌ها هزار نفر به این جایگاه رسیده‌اند پس باید تمام تلاش خود را در حفظ امانت که اعتماد مردم است انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه امام علی(ع) بهترین حاکم و شخص سیاسی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: امیرالمؤمنین(ع) در  نامه‌ای به استاندار آذربایجان، اشعث‌بن قیس، فرمودند "شغل تو کاسبی و راهی برای تأمین معیشت نیست بلکه یک امانت است که باید آن را به‌درستی اجرا کنی" و این فرمایش امیرالمؤمنین ناظر بر تمام افراد سیاسی است و وظیفه مهم آنها را گوشزد می‌کند.

امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به اینکه مجلس نقش مهمی در کشور دارد، عنوان کرد: موقعیت مجلس از تمام موقعیت‌های نظام حساس‌تر و خطرناک‌تر است زیرا جریانات کشور اگر در مجلس بررسی شود معمولاً قابل حل است؛ اما زمانی که به قوه قضاییه می‌رسد و مسئله قدرت پیش می‌آید جریان پیچیده‌تر می‌شود، معمولاً همه به جنبه قانونگذاری مجلس توجه می‌کنند در حالی که مجلس وظایف مهم‌تری نیز دارد،  باید اعتماد مردم را جلب کند و با جریان‌هایی که کشور را ملعبه استکبار قرار می‌دهند برخورد کند.

وی افزود: اگر نمایندگان مجلس در مقابل جریانات استکبار در داخل کشور نایستند کشور آسیب زیادی می‌بیند و آخرت این افراد به‌خاطر عدم امانتداری مناسب تباه می‌شود و در دنیا نیز حیثیت و آبرویشان از بین می‌رود پس نمایندگان باید مقتدرانه در مقابل جریانات ضد انقلاب و ایران بایستند.

آیت الله علم‌الهدی با بیان اینکه نمایندگان مجلس وظیفه دارند مسائل را عمیق پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: مسئله FATF و قراردادهای نفتی مسئله کوچکی نیست و باید دقیق بررسی شود، اگر قراردادهای نفتی به‌گونه‌ای است که کشورهای خارجی مالک چاه‌های نفت می‌شوند، اگر سرمایه ملت از دست برود نمایندگان مقصر هستند زیرا مردم به آنها اعتماد کرده‌اند و سالیان پیش در جریان ملی شدن صنعت نفت افراد زیادی تلاش کرده‌ و حتی جان خود را فدا کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی ادامه داد: اگر مسئله FATF حل نشود دچار خودتحریمی می‌شویم و حتی افراد وابسته به کشور‌های خارجی مانند (هوشنگ امیراحمدی) می‌گوید اگر مصدق بود و این قراردادها را می‌دید دق می‌کرد و این نشانه عمق فاجعه است که فرد وابسته به آمریکا این حرف را بزند.

امام جمعه مشهد مقدس با ابراز اینکه عمق مسائل را نخبگان درک می‌کنند، گفت: اگر مردم عادی از عمق قضایا باخبر شوند جریانات زیادی ایجاد می‌شود، نباید از اعتماد مردم سوء‌استفاده شود، همان‌طور که تصویب برجام توسط مجلس قبل لکه سیاهی بر آن مجلس است اگر مسئله قراردادهای نفتی حل نشود نیز این لکه سیاه برای این دوره مجلس می‌ماند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند در خطبه‌های نماز جمعه مردم را روشنگری کنیم اما جوری نباشد که مردم ملتهب شوند، زیرا مردم رأی دادند و امید دارند هر اتفاقی بیفتد نماینده دارند و از حقوقشان دفاع می‌کند.

آیت الله علم‌الهدی با ابراز ناخرسندی نسبت به عملکرد برخی نمایندگان در مجلس، افزود: اینکه نماینده بزرگترین شهر که عضو هیئت رئیسه مجلس نیز هست بگوید من از مسئله FATF سر در نمی‌آورم بسیار شرم‌آور است، اگر واقعا این‌طور است چرا نماینده مردم شده‌اید؟! این خیانت به مردم است و مصیبت‌بار است.

به گزارش تسنیم، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در ‌ارتباط‌ با مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: این مجمع که از 18 نفر تشکیل شده از نظر کمی و کیفی در وضعیت مناسبی است و امیدواریم منشأ خیر بشود و ایستادگی و مقاومت نمایندگان خراسان در تاریخ ثبت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
16
100
نمی دونم چرا ایشون زمان آقای احمدی نژاد اینقدر نطق نمی فرمودند حالا که همفکرانشون تریبون مجلس را از دست داده اند از تریبون نماز جمعه استفاده می کنند برای حزبشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
غیر این انتظار داری !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
تریبون مجلس در دست فراکسیون امید با 70 عضوه!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
ایشون گفتن "تصویب" برجام لکه سیاهی هست (که خوب توسط مجلس انجام شده) به دولت کار نداره بنده خدا
برجام هم شده قوزه بالای قوز
هر کی میندازه گردن اون یکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
باشه بابا . قبول . بذار 4 تا جوون بیان سازشون رو بزنند .
مهدی
|
-
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
17
80
الان تو از چی سر در میاری؟؟؟
پاسخ ها
عباس
| Germany |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
این بنده خدا حتی فکر نمیکنه که اصل موضوع را تأیید شده است که از دید این آقا لکه ننگ و خیانت است.
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
14
40
با حرف کنسرت اینقدرضرر زدیم ،
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
13
66
اقای علم الهداایا این رفتارشماروشنگری است یامی خواهیدبااین رفتارخودرانشان دهیدوهمیشه سرزبانهاباشیدبه هرقیمتی که شده ناامیدی مردم بدبین کردن مردم به نظام ایا این رفتارشما لطمه نمی زنه چرادرزمان دولت پاکدست مهرسکوت برلب زده بوداین رفتارشما ادم رابه شک می اندازدد خداهمه رابراه راست هدایت کندودنیای فانی وزروزیوارروزگارفریب مان ندهدکه حق رافدای دنیا طلبیمان کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
12
58
صاحب نظر متخصص در این مملکت هست....
هر کس در تخصصی که داره نظر بده....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
12
48
ماشالا همه صاحب نظرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
17
29
آقای علم الهدی به درستی فرموده اند که عمق مسائل را نخبگان درک میکنند . بدیهی است انتظار نمیرود .... .‌ با توجه به ظاهر مسائل ، مطالبی میفرمایند که مورد توجه افراد ظاهر بین قرار میگیرد . خیلی به گفته های ایشان توجه نکنید .‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
11
58
مردم عادی خوب می دانند وخوب می فهمند و شماها هم با حمله به دولت چیزی کم نگذاشتید .حرف از التهاب گذشته هم از خشم خدا وهم از خشم مردم باید ترسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
11
65
اين حاج إقا تازگي ها به همه حمله ميكنه ،،، چرا در دولت قبل سكوت اختيار كرده بود،،،؟؟ شايد در دولت قبل همه چيز أيده ال بود ، هيچكس خبر نداشت بجز حاج إقا ..!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
12
51
وقتی ایشان صحبت میکنند یاد آقای حسنی امام جمعه ارومیه میفتم !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
24
44
سایت محترم افتاب چرا در زیر هر مطلب اعتراض غیر منصفانه و نا اگاها نه ای که از جانب تند روها درج میکنید جوابی مستدل به انها نمیدهید؟ برای مثال به جناب غلم الهدا که روحانی محترمی است بفرامایید بزرگوار شما که بهتر میدانید هم کلیه مذاکره کنندگان تا روز اخر مورد تایید مقام والای رهبری قرار داشتند و هم ان مردان بزرگ از ب بسم اله تا ت تمت این توافق نامه را باستحضار مقام رهبری میرساندند واگر موردی خلاف نظر ایشان بود انها در قطع نامه نیاوردند . دیگر انکه fate را برای ایشان توضیح دهید تا متوجه شوند این یک تعهد بین المللی است که در دوران حکومت احمدی نزاد تقدیم مجلس اصول گرای مورد تایید شما شد ه وسر انجام شورای نگهبان اصولگرا تر هم انرا تایید کرده . حال چرا دولت روحانی را تکفیر میکنید؟
ناشناس
|
France
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
26
51
ایشون بهتره با این همه تخصص در همه موارد ،حیفه در مشهد مانده بهتره هر چه زودتر خودش را به پستها ی اجرایی بالاتر مثل روسای سه قوه برسانند وبواقع ملت ایران را از اینهمه اطلاعات محروم نفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
22
47
مگر تصویب برجام فقط بهعهده مجلس بوده که خیانت کردندبزرگان نظام می خواستند این کار انجام بشود چرا فرافکنی می کنی این را خودتان هم می دانید سعی نکنید به گردن مجلس بیندازید بزرگان نظام خواب نبودند که اونا سر خود تصویب کنند
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
18
49
ايا ايشون در همه مسائل تخصص دارند؟ايا ايشون در همه موارد مسئوليت دارند؟
معلم ساده از قرا داغ آذربایجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
24
44
اینکه توی این مملکت همه چیز را شما می فهمید کافی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
26
46
ایشان فقط در حد اختیاراتشان اظهار نظر کنند ممنون میشویم اما تصمیم گیرنده مسایل مملکتی در چارچوب قانون است .
امرایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
23
40
غذای ناسازگار کار دست آدم می دهد!!!
این مردمی که آقای علم الهدی از آنها نام می برند کجا تشریق دارند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
23
55
ای کاش از ایشان می پرسیدند FATF مخف چه کلماتی است آنوقت حق داشت در مورد آن اظهار نظر کند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
23
47
تو به فکر جلو گیری کنسرتی و حمله به دولت آنوقت عرب ها از عراق میان مشهد به اسم زیارت و چه جنایاتی انجام میدن.....
رمضانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
22
44
پر واضح است که هر چه به انتخابات ریاست جمهوری سال بعد نزدیکتر می شویم حمله تندروها و افراطی ها بیشتر و شدیدتر می شود. بدون شک باید انتظار حملات تندتر از طرف این حضرات را در ماه های آتی داشته باشیم. این ها هدفشان این است که آقای روحانی در سال 96 پیروز نشون و آدم خودشون رییس جمهور شود تا مملکت را بر باد دهند.
hosam
|
United States of America
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
23
21
بهنظرمن یک سری سایت هارو بهشون نشون میدن براساس تحلیل نشون دهنده حطبه هاشو تنظیم میکنه
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
22
10
آخه .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
بمیرم الهی . مثل اینکه نفس دیگه یاری نمیکنه !.
ناراحت نباش همه همین وضع رو دارند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
21
48
آقای علم الهدی چرا وقتی مجلس و شورای نگهبان در زمان احمدی نژاد FATF را تائید کردند اعتراضی نکردید؟ چرا آن همه اختلاس و دزدی و بی اعتنایی به قانون لکه سیاه نبود؟
حالا که بانک ها میخواهند بده و بستان ها را شفاف کنند اعتراضتان بلند شده اشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
کدوم شفافیت بابا . . . . . . آقا مهدی ساده بودن هم حدی داره .
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
16
40
روزه سکوت بعضی ها نعمت است .
تا مرد سخن نگفته باشد .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
17
45
کسی که زیاد حرف میزنه ، زیاد هم اشتباه میکنه .
یک هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
11
30
اگر فردی بنام دکتر پزشکیان با این همه سابقه بگوید من درزمینه fatfتحصص ندارم اشکال دارد ولی ایشان در هرزمینه ای اظهار نظر کنند عالیست مثل محمودخان که در تمام زمینه تخصص داشت ومملکت را به این روز انداخت همان یکبار کافیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
23
16
من نمیدانم برجام به نفع ما بود یا نبود . من نمیدانم FATF به نفع ما هست یا نیست . اما میدانم که ما رهبر داریم . ما به رهبرمان ایمان داریم . ما عاشق رهبرمان هستیم . امام خامنه ای از اول تا آخر برجام ، حاضر و ناظر بودند . ما رئیس جمهور انتخاب کردیم . ما نماینده مجلس انتخاب کردیم . وزرا ، منتخب رییس جمهور و نمایندگان مجلس هستند . اعضای شورای نگهبان ، منتخب رهبر و مجلس هستند . اعضای شورای عالی امنیت ملی طبق قانون اساسی منتخب رهبری و مردم هستند . این کشور قانون دارد . مردم ما سالها در زندان ساواک شکنجه شدند و انقلاب کردند که شاه نباشد . که دیکتاتوری نباشد . که قانون باشد . چه معنی دارد یک کسی پشت تریبون برود و سرتاپای حکومت را به لجن بکشد ، تهمت بزند ، دشنام دهد ؟ اگر برجام را رهبری و دولت و مجلس و شورای نگهبان و شورایعالی امنیت ملی تایید کردند ، چه حق دارد کسی که لباس دین پوشیده به همه ارزشهای نظام اسلامی پشت کند و بلندگوی اجانب باشد ؟ این فریادها ، فریادهای بیگانه است از دهان خودی ها . مبادا دیکتاتوری به کشور برگردد . مبادا در لباس دین ، شاه باشید .
مراقب باشید چه میکنید . کسی بر سر شاخ و بن میبرید .
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
13
23
واقعا آقای علم الهدی با این همه علم و نگرش قوی نسبت به جامعه حیف شدند.
اشنا
|
United States of America
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
12
32
اینجور ادمها فقط به وجود اومدن برای تفرقه.
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
11
28
اصلا تعجب نکنید. وقتی ایشان منتجب یک ملت را ساده لوح معرفی میکندودولت نه تنها نسبت به آن بی تفاوت مانده است بلکه یک وزیر نسبت به در حواست فراقانونی ایشان گه صورت گرفته اعلام تمکین میکند.بدیهی است که به توهین های حود ادامه میدهد وجالا آجاد مردم طرفدار برگزاری کنسرت را ولنگار و ولاییک مینامد و برچام مورد تایید دولت ومجلس وجتی رهبر معظم انقلاب را هم رسیده است،یکی از اضلاع مثلث خیانت معرقی میکند ...
ستار
|
United States of America
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
12
28
اقا شما كه مردم را بزغاله خطاب ميكنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
36
8
آیت الله علم الهدی درست میگویند کاربران محترم بجای اینکه حرفهای دیگران را طوطی وار تکرار کنند قدری درباره رسالت ذاتی عالمان دین که همانا امربه معروف ونهی ازمنکراست و وظیفه نمایندگان مجلس که تسلط کافی بر نظارت وقانونگذاری است مطالعه کنند واینقدر بی محابا به هرعالمی بر خلاف میلشان حرف میزنه توهین نکنند
پاسخ ها
یک منتظر ظهور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
اونوقت ابن رسالت دراون دوران سیاه احمدینژاد کجاتشریف داشت؟؟؟؟!!!! اها احیانا ایشان تازه یادرسالتشون افتادن!!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
چرا این عالم بزرگوار در دولت قبل وظیفه امر به معروف را فرموش کرده بود؟؟ آیا برجام کلا خفت بار است؟ آیا زمانی که وزیر اقتصاد اصولگرا ی دولت یازدهم با صراحت می گوید Fatf قانون مصوب دولت و مجلس قبل است ، نا مردی نیست که بازهم عالم بزرگوار آن را لکه ننگ این دولت بداند؟ علم بزرگوار تا به حال از علت تعطیلی کار خانجات ، علت تورم 45% ، علت رکود و... عوامل حذف ایران از بازار های جهانی پرس وجو کرده اند؟
بهتر است در کانالهای ارتباطی خود شک کنند، کانالهای خبری آنها آلوده است.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
22
5
اینکه نماینده بزرگترین شهر که عضو هیئت رئیسه مجلس نیز هست بگوید من از مسئله FATF سر در نمی‌آورم بسیار ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
7
19
من نمیدانم واقعا ما یک حکومت مسلط بر منافع کشور داریم یا نه ظواهر امر نشان می دهد برخی فراتر از وظایف قانونی خود دخالت مستقیم در امور جاری اجرایی میکنند از جمله جناب علم الهدی
فامیل دور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
5
29
فقط در یک جمله بگید در زمان دولتهای نهم و دهم که مملکتی به تاراج رفت کجا تشریف داشتند.؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
در حال همکاری با اون دولت
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
6
24
ای خدا نجاتمون بده ...........
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
6
17
ظاهرا هميشه به نَفَر مثل بايد بين إمامان جمعه وجود داشته بأشه ......
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
8
7
ای داد از دست ..... زمانه
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
6
24
سلام آقای علم الهدی کمی بیشترفکرکنید ببینید اینگونه دلسوزی های خاص شما به اسلام ووحدت مسلمین ضررمیزند یا آنچه شما به آن حمله میکنید وازنظرشما لکه سیاه است.بله طبیعی است که درآستانه انتخابات 96تلاش تندروها درسایت های خبری وتریبوهای مقدس جمعه آغازشود ولی مردمی که شما ازآن ها دم میزنید بیدارند ودیگرگول نمی خورند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
آقا سید فدات بشم ، طبق گفته فقط تعداد انگشت شمار از جمعیت عظیم ایران که خودتون ملاحظه میکنید ، یا خوردن یا بردن یا چاپیدن یا چیزی سرشون نمیشه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
4
4
حاجي اقا قربان
احمد
|
Russian Federation
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
6
22
هشت سال دولت اختلاس گر ......
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
2
16
کنسرت وکنسرو وبرجام و اقتصاد و علوم سیاسی و نظامی و بهداشت و .....
همه چیز رو این ها بلدن
نمی دونم پس چرا وضع مملکت ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
20
2
اکثر کامنتها غیراخلاقی وتوهین آمیز وتکرار تقلیدوار وبدون مطالعه وغیرعقلانی است من میگم اگر موعظه وتبلیغ دین وامربه به معروف ونهی ازمنکر کردن را ازیک عالم دینی باشانتاژهای سیاسی بگیرید از او چه میماند یک نماینده مجلس هم اگر روی قانونگذاری تسلط کافی نداشته باشه با افراد معمولی چه فرقی داره وچرا اصلا کاندیدا شده ومجلس رفته حالا بیایید هی به این سید توهین کنید!
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
ربطی به سید و غیر سید نداره.
اینکه ملت انتظار دارند هرکس در زمینه ای که تخصص داره اظهار نظر کنه توهین هست؟
کجای کاری برادر یا خواهر گرامی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
11
3
خودمونیم هان !! اگر سایت شما نظریات موافقان حاجی اقا را میگذاشت که باید جمع کنید بروید !! یعنی همه موافقتد ؟؟؟!! مثل شمائیم اگر باورداشته باشیم !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
2
13
فکر کنم چند تا از این سایت ها مامور شده اند که هر طور شده این آقا را هر روز مطرح کنند تا اسمش برای همه ی مردم جا بیفتد و همه فکر کنند آدم خیلی مهمی است متاسفانه آفتاب هم یکی از این سایت هاست. ....
ستار
|
United States of America
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
2
2
إز شما انتظار سانسور نظر إرسالي را نداشتيم
ناشتاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
11
خاموشی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
15
من نمی دانم به کدام فرمایش جناب علم الهدی آدم دلش خوش باشد و باعث امیدواری آدم یشه ایشان که همه اش آیه یاس میخوانندو کلا با دیدگاه اکثریت مردم همسو نیستند و هیچکس را جز خودشان و البته آقای حسین شریعتمداری را قبول ندارند و همهمه اعمال و رفتار حاکمان و اعضای نظام را بد می دانند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
11
به نظر من مشهد رو بدیم این آقا حکومت تشکیل بده ......
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
مگه حکومت تشکیل نداده !!!؟؟؟؟ماروزعیدقربان درمشهد مسابقات کاراته داشتیم به دستورمستقیم این اقا ازورود خانمها به سالن جلوگیری کردند !!!کاری که در20سال گذشته سابقه نداشته!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
24
ولمون کن بابا. انشاءالله خود امام رضا ما را از دست این آقا نجات بده. هر روز برامون یه داستان جدید درست میکنه.
بامداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
20
چرا اصلا راجع به اين اختلاسهاي حجيم حرفي نميزني ؟ اخه از fatf چي ميدوني؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
4
آخه چرا؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
4
وظیفه شما مشخص است پس اطاعت از قانون مشمول همه افراد در نظام جمهوری اسلامی میباشد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
2
12
......... آخه شما از FATF چی بلدی ،از اورانیون چی بلدیشما .........
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
4
1
معلوم شدشماازکجادرس میگیرید ( اقاهوشنگ خان ) اشتباه میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
9
ایشون در همه مسائل علامه دهر هستند .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
9
سخنگوی شورای نگهبان: FATF سال 94 به تأیید شورای نگهبان رسیده است/ تشخیص غیرقانونی بودن FATF با شورای عالی امنیت ملی است!!!!
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
4
امنیت ملی کاره ای نیست
ب....
روزگار تلخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
1
2
خداوند بزرگ همه ی ..... کند انشالا و طرفدارانشان را هدایت..
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
1
11
همه نکبت های کشور
از
کاسبان ... است
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
9
سلام
آقای علم الهدی
کسانی که از راه شغل به کاسبی پرداختند وچپاول وغارت از بیت المال را سرلوحه امورشان قرار دادند
ایا از نگاه شما امانتدار بودنند؟
ایا امانتداری شامل یکی میشود ودیگری نمیشود؟
اگر تصویب برجام لکه سیاهی است پس تحریم نقطه سفید ان است؟
به کجا وصلید که از کم وکیف قراردادها با خبریدودیگران بی اطلاع؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
6
حضرت آيت اله علم الهدي از اختلاس شهرداري هم بگو از فيشهاي نجومي هم بگو از خاوري بگو دارد در كانادا برج ميسازد خلاصه در هم بگو از همه مفاسد بگو ملت شاد ميشود همه مفاسد را بگو بدليل اينكه مديران شهرداري فكر ميكنند كارشان درست است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
0
6
خدایا چرا مردم مشهد رو نمیبینی؟؟؟؟؟؟
amir
|
Australia
|
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
0
4
اقای محترم اینکه نماینده مجلس اظهار بی اطلاعی میکنند حرفی کاملا بجا
ولی ایا که حتی قادر به تلفط درست ان نیستند جطور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
5
در اين مملكت افراد باسواد ساكتند
پاسخ ها
ج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
حرفت like داره
عباس
|
Germany
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
4
هیچ انسان عاقلی ادعا نمیکند که به تمام علوم آشنایی دارد بجز این بنده خدا. البته احمدی نژاد همینطور بود. انشاالله به پای هم پیر شوند. فقط خواهشاً حرف نزنند که فقط به ضرر ملت تمام خواهد شد.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
1
0
واقعا ایشان می تواند در قامت ن امام جمعه آنهم ، در شهری مثل مشهد و مردم متمدن و با فرهنگ ان دیار باشد
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
1
اقاي امام جمعه متاسفانه آگاهانه يا غير آگاهانه شما داريد ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
1
.میزان رای مردم است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
از برجام حمایت می کنیم . با دزدان بیت المال برخورد شود . با اشرار مسلح برخورد شود . با قاچاق کالا در حجم انبوه برخورد شود . با قاچاق انسان برخورد شود . از نخبگان دانشگاهی در مدیریت ها استفاده شود دولت را تخریب نکنید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین