کد خبر: ۳۹۵۱۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸

واکنش فرمانده نیروی دریایی سپاه به پیوستن ایران به FATF

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به پیوستن ایران به معاهده FATF اظهار کرد: از آنجایی که ما قدرتمند هستیم دنیا نمی‌تواند علیه ما اقدام کند و ما نیز نمی‌توانیم در چارچوب‌هایی که آن‌ها تعریف کردند قرار بگیریم.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار محسن عبداللهی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره تنشهای میان شناورهای ایرانی و آمریکایی در منطقه خلیج فارس اظهار کرد: هر چیزی که منشا آن شیطان بزرگ آمریکا باشد برای همه دنیا موجب ضرر و زیان می‌شود.

وی با اشاره به سیاست آمریکا در پذیرش چارچوب‌های بین‌المللی اظهار کرد: برای آمریکایی‌ها چارچوب بین‌المللی معنایی ندارد بلکه برای آن‌ها چارچوب خودشان مورد نظر است؛ آن‌ها می‌گویند زور و قدرت ما بیشتر است و بقیه باید از ما اطاعت کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه هر کسی در چارچوب آمریکا قرار بگیرد خطای استراتژیک کرده است، گفت: ۳۷ سال است که قدرت انقلاب اسلامی بر قدرت‌های دیگر حاکم است و یک عده باید این را بفهمند. ما قدرتی هستیم که آمریکایی‌ها آن را می‌فهمند و به قدرت ما اعتراف می‌کنند، اما متاسفانه عده‌ای این موضوع را نمی‌فهمند.

به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی دریایی سپاه هم‌چنین در پاسخ به پرسشی درباره پیوستن ایران به معاهده FATF اظهار کرد: از آنجایی که ما قدرتمند هستیم دنیا نمی‌تواند علیه ما اقدام کند و ما نیز نمی‌توانیم در چارچوب هایی که آن‌ها تعریف کردند قرار بگیریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
مبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
2
آمریکا بد ،آلمان بد .ژاپن بد .... همه ی دنیا بد اما نه
روس خوب کره شمالی خوب .چین خوب. لبنان و سوریه ونزوئلاو...همه ی کشورهای مارکسیست خوب.
گرامی نسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
0
جواب برادری که از مرکسیستها انتقاد کرده برادر جان در بد بودن امریکا وهم پیمانانش ودشمنی انها با ما واسلام شیعی شکی نیست ما معیار را مرکسیس وغیره نمیدانیم بلکه معیار درجه خصو مت و دشمنی انهاست که امریکا پرچم دار ان است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین