کد خبر: ۳۹۷۱۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

شهرداد روحانی و تماشاگرانی که سالن را ترک نمی‌کردند

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در حالی به صحنه رفت که تماشاگران دلشان نمی‌خواست سالن را ترک کنند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار ایسنا، شامگاه (29 شهریورماه) ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی و در حالی که مازیار ظهیرالدینی کنسرت مایستر آن را برعهده داشت، به صحنه رفت.

 در این اجرا، قطعات «گشت و گذار در یک بازار ایرانی» اثر آلبرت ویلیام کتلبی، «کنسرتو برای ویلن» اثر آرام خاچاطوریان،«سوئیت فندق شکن» اثر پیتر ایلیچ چایکوفسکی و «کاپریس اسپانیولی» اثر نیکلای ریمسکی کرساکف نواخته شد.

همچنین امین غفاری ساز ویلن را سولو اجرا کرد و تسلط او به اجرا قابل توجه بود.

روحانی بعد از اولین اجرا با حضور امین غفاری که با تشویق حاضران روبرو شد، گفت: من باید قبل از شروع اجرا توضیحاتی درباره آن می‌دادم، چون این بخش سه قسمت دارد و ممکن است تشویق‌های شما تمرکز موزیسین‌ها را به هم بریزد، خواهش می‌کنم،تشویق‌ها را برای قسمت آخر بگذارید.

او در بخش دوم، پیش از اجرای قطعه «سوئیت فندق شکن» اثر پیتر چایکوفسکی نیز بیان کرد: سوئیت «فندق شکن» فرم آزاد است و 8 قسمت دارد و اگر تشویق‌ها را برای بعد از قسمت هشتم، بگذارید ممنون می‌شوم.

 بعد از اجرای این بخش، که با تشویق پی در پی تماشاگران همراه بود، رهبر ارکستر سمفونیک به حاضران گفت: انگار نمی‌خواهید تشریف ببرید!

آخرین قطعه‌ای که کنسرت سمفونیک اجرا کرد، قطعه‌ای از زنده‌یاد استاد حشمت سنجری بود. بعد از اجرای این قطعه که با تشویق پی در پی تماشاگران روبرو شد، روحانی دست‌هایش را به نشانه خوابیدن کنار سرش برد که با خنده حاضران روبرو شد و بیان کرد: دلمان می‌خواهد برایتان باز هم اجرا کنیم اما برنامه سنگین است و همکاران من واقعا خسته شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین