پایگاه خبری آفتاب
۰۳ /تير /۱۴۰۵
Wednesday 24 June 2026
کد خبر:۳۹۷۲۱۶
۱۹:۱۰
۱۳۹۵/۰۶/۳۰

کاظمی: تراکتورسازی باتجربه بود، ما پراشتباه

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: برتری تراکتورسازی بر ما به خاطر تجربه زیاد این تیم بوده است.
۱۹:۱۰
۱۳۹۵/۰۶/۳۰
به گزارش آفتاب نیوز،
به گزارش ایسنا، فرهاد کاظمی پس از شکست سه بر صفر تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری گفت:‌ برتری تراکتورسازی به خاطر تجربه زیاد این تیم بود. در کارهای دفاعی پراشتباه بودیم و اشتباه‌های ما در کارهای تاکتیکی بیش از آن چیزی بود که فکر می کردم.

او افزود: بعد از گذشت 6 هفته از لیگ اکنون زمان آن رسیده است که تیم ما بتواند 30 درصد کارهای تاکتیکی را انجام دهد. این بازی را راحت از دست دادیم. البته هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند ولی ما بعد از پنالتی دقایق ابتدایی، نیمه اول را به خاطر مسائل روحی و روانی از دست دادیم.

سرمربی سیاه جامگان درباره عملکرد تیم داوری بازی هم گفت: در مجموع از عملکردشان راضی هستم. به همه داوران ارادت دارم و معتقدم باید همه کمک کنیم تا آن‌ها در ادامه راهشان موفق کار کنند.
گزارش خطا
برچسب‌ها:
تراکتور
ارسال پیام
captcha