کد خبر: ۳۹۷۳۰۰
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
در گفت‌وگوی اختصاصی با آفتاب‌‌‌نیوز مطرح شد؛

واکنش وزیر کار به تشکیل انجمن صنفی روزنامه‌نگاران

"حرف ما این بود در شکلی که آیین‌نامه دارد فعالیت کنید که بالاخره دوستان پذیرفتند در قالب و آیین‌نامه فعالیت کنند؛ هرچند در این مورد انجمن مخالف هم تشکیل شده است..."
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگوی اختصاصی با «آفتاب‌نیوز» به پرسش‌هایی درباره آسیب‌های اجتماعی، حوادث مترو، حقوق کارگران، فیش‌های حقوقی و استراتژی مخالفان دولت برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 پاسخ داده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ وزیر کار در بخشی از این گفت‌وگوی مفصل در مورد تشکیل انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران و مشکلات این صنف به خبرنگار «آفتاب‌نیوز»  گفت: انجمن صنفی در گذشته تشکیل شده بود و به هر دلیلی دادگاه آن‌را تعطیل و وزارت کار هم آن انجمن را منحل کرد. 

واکنش وزیر کار به تشکیل انجمن صنفی روزنامه‌نگاران

ربیعی تصریح کرد: وقتی اعضای انجمن قبلی شکایت کردند، دیوان عدالت به وزارت کار وقت رای داد. حرف ما این بود در شکلی که آیین‌نامه دارد فعالیت کنید که بالاخره دوستان پذیرفتند در قالب و آیین‌نامه فعالیت کنند؛ هرچند در این مورد انجمن مخالف هم تشکیل شده است ولی ما از حقوق مدنی کسانی که می‌خواهد تشکل درست کند دفاع می‌کنیم و پای آن خواهیم ایستاد. 

وزیر کار افزود: اصلاح‌طلبی یعنی اینکه قانون را مراعات کنیم؛ اصلاح‌طلبی لباس نیست، اصلاح‌طلبی یک تفکر است؛ یعنی بگوید «زنده باد مخالف من» و قانون را رعایت بکند. 

مشروح این گفت‌وگو متعاقباً منتشر خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین