کد خبر: ۳۹۷۳۷۳
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

دریادار تنگسیری: دو بار بازداشت آمریکایی‌ها در خلیج فارس نشان دهنده توان دفاعی سپاه ایران است

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه پیام این رژه پیام حضور معنادار جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس است، گفت: ما به دنبال آشوب در منطقه نیستیم و بلکه می‌خواهیم امنیت را برقرار کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : دریادار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس با بیان اینکه پیام این رژه پیام حضور معنادار جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس است، گفت: دشمنان ما از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند و خرج می‌کنند و رزمایش برگزار می‌کنند و ما این پیام را به آنها می‌دهیم که دست از چنین برنامه‌هایی بردارند.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: ما به دنبال آشوب در منطقه نیستیم و بلکه می‌خواهیم امنیت را برقرار کنیم و رزمایش‌های مشترک با کشورهای منطقه  می‌تواند این وحدت و امنیت در خلیج فارس را برقرار کند.

تنگسیری از برقراری امنیت کامل در خلیج فارس را مأموریت ویژه نیروی دریایی سپاه عنوان کرد و گفت: امروز به لطف خدا تمامی شناورها و تجهیزات نظامی در داخل تولید می‌شود و ما موشک‌های با برد بیش از 300 کیلومتر را در داخل تولید می‌کنیم.

وی در پایان با تأکید بر افزایش توان دفاعی کشور و به خصوص نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: ما در این منطقه دوبار آمریکایی‌ها را، دوبار انگلیسی‌ها یک بار کانادایی‌ها و یک بار نیز استرالیایی‌ها را بازداشت کرده‌ایم و این نشان‌دهنده اقتدار و توان دفاعی سپاه پاسداران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین